Wat je even kwijt wil #31

Gefeliciteeeeerd!!! Wat ga je doen? Heeel iets anders toch?

Mijn broer heeft echt een fan-tas-tich filmpje gemaakt van onze reis in Nieuw-Zeeland, maar nu wil ik dat filmpje de hele tijd te pas en te onpas met IEDEREEN delen. Wil hem ook constant kijken (dat doe ik dan ook, 1 x per dag hahaha) :upside_down_face:

13 likes

Omg ik vergeet steeds dat ik morgen keihard ga housen. Zininnnnn

2 likes

Dankjewel!!

1 like

Je moet het klachtenformulier op de website invullen! Als je er foto’s bij stuurt word je nog sneller geholpen en ze zijn heel redelijk met retourneren etc! Wanneer je het zo retourneert zonder iets door te geven krijgt de klantenservice vaak een bericht van joh we hebben dit beschadigd ontvangen nemen jullie ff contact op met de koper? Vaak heb je dan eerder dat ze je retour weigeren

1 like

Ik heb vanaf nu twee weken vakantie en wth ga ik doen met al die vrije tijd

3 likes

Ik zou naar Disney gaan

4 likes

Ja maar dat is maar 3 dagen! Denk dat ik Dexter maar opnieuw moet gaan kijken ofzo

1 like

Zo lekker om weer thuis te zijn, al ga ik vanavond wel weer naar vrienden te gourmetten. Wel gezellig hoor, maar gewoon in bad gaan en een stomme serie op Netflix kijken had ik ook leuk gevonden.

1 like

Cali, bleeckerstreet, the bite club (hier ben ik zelf nog nooit geweest, maar lijkt me wel goed)

1 like

Wat heerlijk dat het pas vrijdagmiddag is en ik ineens nog een heel weekend voor me heb.

2 likes

Mehhh ik heb hoofdpijn! Nog 30 minuten werken en dan gelukkig weekend.

Decathlon?

1 like

Ik kocht er ooit eentje bij Lidl

1 like

Geen idee of ze goedkope hebben maar Perry sport misschien?

1 like

Je bedoelt aan de binnenkant en niet op je huid? Dat klinkt als een (milde) allergische reactie.

Zomaar een tip. Ik heb geurstokjes gekregen van de luxe lijn van Rituals en ik doe altijd al maar 3 stokjes erin (gaat ie langer mee), maar deze is zo intens dat 1 stokje genoeg is. En de geur met amber is echt heerlijk!

7 likes

Ben zo benieuwd of ze het vast houdt!

1 like

Volgens mij is het sowieso niet te doen alleen :sweat_smile:

Succes iig!

1 like

Niet :face_with_hand_over_mouth: ik ken genoeg mensen die het geprobeerd hebben en dan de kast laten vallen. Gevaarlijk maar ook niet fijn boor de kast.