Ik sluit aan bij Decathlon en ANWB (human nature). Skijassen zijn vaak wat minder warm, maar wel goed wind/waterdicht. Komt denk ik omdat je er nog truien onder draagt?
plakt textiellijm goed genoeg? Heb een zara jeans met een scheur bij de knie, daar zit dan een stukje spijkerstof in dezelfde kleur achter maar nu is dat stukje stof opeens los en ik wil geen blote knie!
Ik ski niet maar ik had een leuke ski jas bij asos gekochy hij was 124 maar ik had toen allemaal kortings codes enzo. Misschien staat er een leuke in de sale
Ik heb het wel eens gebruikt om een gordijn korter mee te maken, dat werkt top. Maar bij je knie staat er misschien teveel spanning op? En ik kan anders mijn moeder vragen of ze nog een Ninja Turtle plaatje voor op je broek heeft? Deed ze vroeger altijd als we ze stuk vielen
Ik moet meteen denken aan hoe vies de binnenkant van de stofzuigerslang wel niet isâŠ
Bij waalhalla toevallig? Stalker alert hier hoor, meen me te herinneren dat je in Nijmegen woont
Ik zapte even langs hachi en heb die film nog nooit gezien maar ik weet wel het verhaal. Ik wil nu na twee minuten al niet meer verder kijken omdat ik het zo zielig vind.
Die van de Lidl zijn goedkoop en het zijn echt goede jassen! Maar je hebt al veel tips zie ik
Nummer 2!
@mikselke jep heel iets anders, marketing bij een technisch bedrijf. Heel benieuwd hoe het gaat bevallen! Heb er zin in.
Ik heb een etentje en mijn beide gerechten zijn niet gelukt zoals ik wilde
Kun je niet gewoon de kaart terug in de envelop doen, envelop dichtplakken en met koeienletters op de voorkant âRETOUR AFZENDER, GEADRESSEERDE ONBEKENDâ zetten en 'em op de post doen?
Huhh, is dit echt een ding? Dat je naar elkaars nieuwe meubels gaat kijken?
Wel als dat ong. het meest boeiende is wat daar gebeurd. Ik weet het niet; het kon mij vrij weinig schelen
Blokker
Xenos
Hahahha jeugdtraumaâs als je dan zoân ding op je broek kreeg Maar nee dat stukje stof hoorde bij de broek. Zo heb ik hem gekocht alleen het ging opeens los
Hema ookâŠ
Ik woon in het centrum van een stad, een minuutje lopen van een coffeeshop. Allemaal prima, maar er komt vaak volk op af wat heel asociaal parkeert omdat ze even snel naar binnen willen daar. Nu heeft een man zân bus hier al 20 minuten midden op de weg staan met de alarmlichten aan en is naar de coffeeshop gegaan. Vrijdag avond is prime time daar, dus het duurt en duurt en duurt, en de hele straat + een kruispunt loopt vol met toeterend en scheldend verkeer. Ik zit lekker voor de raam naar deze soap te kijken
Als je dan een pizza Nutella met me wilt delen
Wat verschrikkelijk naar zeg. Hoop dat jullie snel wat meer duidelijkheid krijgen en dat je moeder zich in ieder geval snel wat minder ellendig voelt. Kan er iemand met je mee, man/vriend, een vriendin? En heb je broers en/of zussen waar je steun aan hebt (en misschien ook bezoek wat mee kan afwisselen)? Veel sterkte