Het waterschap zou daar inderdaad wel toegang tot hebben. Zou als ik jou was sowieso een klacht indienen bij haar werkgever en daarbij aangeven dat ze op geen enkele ander mogelijkheid jouw adres zou kunnen hebben achterhaald en dat je hier van bent geschrokken en het je vertrouwen heeft geschaad etc. Zij kunnen via hun systeem wel achterhalen of ze jouw adres inderdaad heeft opgezocht en als blijkt dat ze dat inderdaad heeft gedaan, dan zijn de gevolgen voor haar. Had ze maar niet zo’n domme actie moeten doen.
Ik zie haar al inbreken bij jouw werk om door die beveiliger opgepakt te worden
Heeeel herkenbaar. Ik heb voor dit weekend ook een verplichting aangegaan (noodgevalletje dus oké) maar voor de rest helemaal niets gepland om lekker bij te komen van alles.
Sommige mensen krijgen energie van sociale verplichtingen (en zien het waarschijnlijk niet eens als een verplichting), andere mensen juist niet.
Heel herkenbaar. Ook al zijn de activiteiten die ik gepland heb leuk, ik laad pas op van alleen zijn/niks doen.
Als mensen aan mij vragen wat ik ga doen in mijn vrije tijd is mijn antwoord heel vaak: in foetushouding in pyjama onder een deken op de bank liggen met Net.flix. Ik moet gewoon opladen en mijn zus en vriend zijn precies zo.
Ik stond net onder de douche en zag dat de randjes en richels aan de onderkant van de douche deur weer zwart waren van de weerplekken. Dus ik onder de douche al een beetje schoon gemaakt.
Klaar met douchen, afdrogen en buitenkant verder schoon maken.
Toen dacht ik: ik heb ff bleek nodig, dus loop in mijn nakie naar beneden om een fles bleek uit de keuken te pakken.
Mijn man zit op de bank, kijkt dit zo aan en zegt tegen mijn chihuahua: “ volgens mij begint vrouwtje een beetje last te krijgen van nesteldrang”
Wie ik? Neuhh toch?
Dit is heel fascinerend
hoe heeft bunting opeens een ander walk on nummer. Zijn bird-dans was het leukste aan die man.
Ik heb dit jaar echt leuke cadeautjes gekregen met kerst. Kan ik echt blij van worden
@Nidorina als je het niet voor schut vindt heb ik een skijas met het logo van mijn ex-ex-school op de rug. Mag je hebben want ik ga toch nooit meer skiën en ze hadden me een maat l gegeven ipv de maat waar ik om had gevraagd.
Wat heftig, veel sterkte!
Hele avond doorgebracht met 2 van mijn beste vriendinnen, die ik niet heel vaak zie, maar waar het altijd zo is als vanouds. Echt zo fijn altijd
Poeh kreeg vanavond mijn vingers tussen de voordeur, lang geleden dat ik ze zo hard tussen een deur heb gehad. Het is nu ook echt super gevoelig bij 1 nagel maar hij is niet anders van kleur dus maak me geen zorgen maar shit wat deed dat pijn.
@Lidcactus als het goed is kan de werkgever/Kadaster inzien wanneer welke informatie via zo’n portaal is geraadpleegd. Zou me niets verbazen als er ook steekproeven gedaan worden om te checken of men netjes werkt met het oog op de AVG! Je moet echt alles kunnen verantwoorden tegenwoordig. (Ik kan RDW raadplegen via werk en dat wordt ook gecheckt en kunnen we voor beboet worden!!)
Dus ik zou het zéér zeker bij haar werk aankaarten en ook eisen eigenlijk dat je een terugkoppeling ontvangt over genomen stappen/acties. Tenzij je dat laatste niet wilt weten ofc
Kan niet slapen
Same…
Wat gaan we hieraan doen?
Wachten tot klaas vaak ( of hoe heet die lul) me in slaap mept.
♂