Wat je even kwijt wil #31

Sinds gistermiddag hoofdpijn vanwege slaaptekort. Nu ga ik spontaan op reis voor een paar dagen en mijn hoofd barst nog net niet uit elkaar van de koppijn omdat ik vannacht wederom veel te kort geslapen heb. Ik wil mijn hoofd gewoon amputeren, zo’n pijn. Komende 8 uur ga ik ook nog eens niet kunnen slapen, dus level 99999 zelfmedelijden :sob:

Ik wil niet werken, de trein is ook echt helemaal leeg. En ik denk nu aan alle mensen die nu nog lekker in bed liggen.

We zijn onderweg naar mijn schoonouders om de winkel leeg te halen. Na 18 jaar gaat de winkel sluiten en is het tijd voor iets nieuws. Een beladen dag maar fijn om het samen met de familie te doen.

2 likes

Ja hoor volgens mij heb ik maar deo op een oksel gedaan…

2 likes

Ik heb ook echt spijt dat ik straks van 12.30 tot 21 moet werken. Whyyyy. Heb mezelf hier gewoon voor opgeofferd ook. Naja, aftellen tot weekje vrij.

Werkze!

3 likes

Omg mijn tenen vriezen eraf joh.

Spaceshizzle

5 likes

Al jarenlang droom ik na een date met een nieuwe man over de vorige, en ook vannacht was het weer raak :sob:
Nu met m’n brakke kop sporten. Volgens mij is het behoorlijk koud buiten, weinig zin daarin te moeten.

1 like

Echt geen zin in. Moet een half uur lopen/kwartier hardlopen voor ik er ben brrrr.
En dan na mijn les weer terug :’)

Dat ga ik de volgende keer zeggen als ik Thierry aan de kassa hebt. Goeiendag trut, bonnetje erbij trut, fijne dag trut

26 likes

Iemand een aanrader voor een goede italiaan in Utrecht? Voornamelijk met lekker pasta’s? Ik vind op internet voornamelijk pizzeria’s
Of een ander leuk restaurant mag ook

Aandacht voor eten in de Biltstraat is (ondanks wat de naam doet vermoeden) echt top. Er tegenover hebben ze een wat goedkopere tapasbar met zowel Italiaanse als Spaanse hapjes, ook goed vind ik die!

Blegh. Voel me fysiek ziek van alle prikkels en spanning van de afgelopen dagen.

Deze aan het begin van de Biltstraat!

1 like

Is het normaal dat je een applewatch iedere dag moet opladen?

Ik laad hem uit gemak elke dag op maar is voor mij niet noodzakelijk. Heb wel de apple watch 1 al een jaar of 3. Maar hoef hem eigenlijk eens in de 2 dagen op te laden. Heb ik een drukke dag met veel lopen of veel meldingen gehad dan moet ik hem na een dag wel opladen.

Ik heb zo de behoefte om wat te gaan doen vandaag maar ik weet niet wat. Al mijn vrienden zijn saai aan het doen, of ziek, of op vakantie, of een combinatie. Ga denk ik maar even naar de stad ofzo, nier dat ik daar echt zin in heb maar dan ben ik in ieder geval het huis even uit

Men ik ben brak :sweat_smile: en dat zonder alcohol.
Vanmiddag met mn beste vriendin boodschappen doen en s avonds gourmetten :heart_eyes:

3 likes

Ik stuur hem naar je op!

2 likes

Ligt er ook aan welke je hebt denk ik. Ik heb de nieuwste, waarvan het scherm altijd aan staat, die moet ik elke dag wel opladen. Mijn man heeft een oudere versie en die moet m elke 1,5 dag laden ongeveer. Wij dragen m allebei ook ‘s nachts trouwens. Ik laad nu altijd als ik ga douchen.