Heel veel sterkte! Hoop dat het meevalt met je moeder!
Oh wat naar, veel sterkte! Hopelijk valt het mee
Veel sterkte !in deze situatie zou ik zeggen, doen waar jij je goed bij voelt. Als dat langs gaan is doe dat.
Sterkte, maar pas wel goed op jezelf en geen voldoende rust.
Veel sterkte! Hopelijk valt het mee. Ze is nu in ieder geval in goede handenâŠ
Heel veel sterkte
Hoe komen mensen erbij om appel binjet te zeggen.
Ik moest het 3x hardop zeggen en toen viel het kwartje pas
Ik ben ook maar een simpel persoon. Ik kijk aynil terug en binnen 5 minuten tranen met tuiten.
wil iemand ook een taal leren op duolingo?? ik ben mân streak verloren en kan 'm herstellen als ik een âvriend uitnodigâ hahahha SOS
Waarom heb ik in godsnaam gezegd dat ik wel hapjes zou maken⊠en waarom begin ik ook nu pas.
Wat een vervelende situatie. Heel veel sterkte toegewenstâ€
Gvd waarom staat er tlc nieuw bij afleveringen die jaren oud zijn. Hele avond zitten wachten op nieuwe 90 day afleveringen.
Hm nee het is een samenvatting ofzo? Maar ik hoef die Jesse niet meer te zien.
He gadver, ik ben nu twee weken terug van een wat langere reis en begin een beetje in een dip te raken. Ik vind het raar dat het alweer zo lang geleden lijkt, en vind het eigenlijk helemaal niet leuk om aan anderen over de vakantie te vertellen, want het is lastig te verwoorden wat het nou voor mij zo bijzonder maakte? Verzeil meestal nu maar in een herhaling van toeristische highlights, een beetje een opsomming van wat ik gedaan heb. Ik kan voor mijn werk totaal geen motivatie opbrengen, dagen lijken op elkaar, de tijd vliegt voorbij en voor mijn gevoel doe ik niets. En ik vind het lastig goed voor mezelf te zorgen, sporten, koken, huis netjes houden. Als ik zou kunnen zou ik de hele dag in bed blijven liggen.
Lekkere vrolijke post yo
Kan iemand dat lidlbylidlbylidlbylidl uit mijn hoofd halen
Morgen heb ik mijn laatste dag op het werk en ik houd een borrel. Wat inhoud dat ik met 10 tassen vol drank en snacks en een outfit heen ga en met een (als ik mijn collegas moet geloven) groot cadeau terug kom.
En daarna in een solliciteer hell terecht kom mja⊠daar denken we dan even niet aan
Ik heb dit ook na elke reis. Heel vervelend maar het slijt ook wel weer. Je komt weer in het ritme en je reis voelt steeds verder weg. Wat ook niet leuk is maar dan is het leven hier iets makkelijk. Hoe langer ik niet reis, hoe makkelijker het is om hier te zijn. En naar de fotoâs kijken en dagdromen over wat je heb meegemaakt is altijd leuk!
echt wat is jouw probleem.
Zou ook een idee kunnen zijn. Mijn moeder heeft stiefmoeder benadert via Facebook. Ze zegt dat ze mijn adres via het kadaster heeft achterhaaltâŠ
Als ik millionair word dan maak ik heel veel en dan kan je ze komen proeven in mn villa.