Wat je even kwijt wil #31

De chorizo van de Lidl is echt de lekkerste die ik tot nu toe heb gehad. En nu zit ik 1 hele chorizo in mijn eentje op te eten. Over een uur heb ik met een vriendin afgesproken. Wordt spannend dit.

Pfff ik schrik me de tering, ben een vlog van Josh aan het kijken en daarin zegt ze: hey google, zet een timer voor vijf minuten. Antwoordt mijn google met: oke ik heb een timer gezet.

Tot zover de stemherkenning van google :unamused:

22 likes

Ik heb geen idee hoe dat op zijn Rotterdams is, haha

Goooriesooow

5 likes

O dan heb ik denk ik Rotterdamse roots, zo spreek ik het ook uit hahah

1 like

Ja ik heb ook een 5! Weet jij hoelang die nodig hebben voor een volle batterij? Want wilde m eigenlijk ook in de nacht dragen maar nu leg ik hem dan maar aan de lader

Volgens mij is ie in een uurtje weer helemaal vol? Het gaat best wel snel vind ik in ieder geval.

Wat doet Ap.ple watch in de nacht voor de mensen die hem 's nachts omhouden? Slaapritme meten oid?

Ik heb keelpijn.

Ik had echt rare dromen allemaal. in het echte leven is mijn pindakaas op. Ik had echt de droom der dromen; 4 van die enorme 650 gram CalvĂ© potten voor €4.
Verderop op in mijn droom ging ik kakken in een speelhuisje. :+1:t4:
Weet niet wat mijn onderbewuste me duidelijk wil maken. In ieder geval op zoek naar pindakaas in de aanbieding:’)

2 likes

Het leven is soms zo oneerlijk
 een goede (familie)vriendin is overleden, ze was nog veel te jong. De crematie is op mijn verjaardag, maar ik was sowieso al niet van plan om die te vieren. Echt verschrikkelijk gewoon voor haar man en kinderen

1 like

Pff sit is echt zo een dag dat ik nergens zin in heb ik weet niet wat ik wil eten en moet zo even de stad in om een boek op te halen en weet niet of ik ergens koffie wil drinken? Of lunchen? Pfffff
En mijn vader komt vanmiddag langs en heb een slechte band met hem, dus kijk daar ook een beetje tegenop.

Haha lol, maar ik ben een fee en @Madam-Mikmak een heks toch? :crazy_face:

een snorskommer

ik doe niet aan die goeie fee-en streken

:joy:

6 likes

Ik zit een docu te kijken over Queen en Adam Lambert en nu ben ik verliefd op Adam :smiling_face_with_three_hearts: hij komt zo leuk over.

1 like

Meestal worden ze ook ontslagen als zoiets is gebeurd. Voor degene die deze vraag aanvankelijk heeft gesteld: kans is dus groot dat ze ontslagen wordt, vind je dat een ‘terecht’? Ken natuurlijk jullie geschiedenis niet, maar het is wel iets om even bij stil te staan.

Heb deze gekocht maar ze vindt m niet lekker :weary::speak_no_evil:

Waar kijk je die? Netflix?

Ik moet tot 21u werken maar er is vooralsnog letterlijk niks te doen.:tired_face:

Staat op NPO zag ik net!

Ik ben lekker You seizoen 2 aan het bingewatchen en heb kibbeling besteld en ga vanavond oliebollen eten. Heeerlijk :heart_eyes:

5 likes