Vind ik fijn om te lezen! Ik had me er op ingesteld dat er thuis niets veranderd zou zijn, maar dat dat heerlijke vrije gevoel wat ik had zo snel weer weg was had ik geen rekening mee gehouden. Heb daar echt regelmatig momenten gehad dat ik me zo gelukkig voelde dat er gewoon een warm gevoel door me heen stroomde, of dat ik bijna kon janken omdat ik zowel zo trots op mezelf was dat ik een loodzware hike volbracht had, of gewoon omdat ik me zo nietig in de ruige natuur voelde. Schril contrast met hoe ik me nu weer voel.
Doordat jij een zin citeerde las ik kadaver. Ik dacht omg bel de politie nuu!!
Is er iemand die ik blij kan maken met ah winterdorp figuurtjes?
Ik heb in de aanbieding:
- blue band 2x
- Appelsientje
- blauw ah huisje
- Remia
- vakslager
- drie huisjes aan elkaar
- orgel
- Appelsientje 2x
- page
- stadhuis
- ah
- bakfiets 3x
- witte kerstboom 2x
- poppetje blauw
- poppetje kussend 2x
- groen parkhuisje
Als ze via haar werk toegang heeft tot het kadaster, zou ik een klacht indienen bij haar werkgever als ik jou was. Dat is zeer onprofessioneel en misbruik maken van middelen van haar werkgever (het kost geld om het kadaster te controleren).
EDIT:
@FISSA: afhankelijk van waarvoor de stiefmoeder het kadaster moet/kan raadplegen voor haar werk, zou het best kunnen gaan om een koppeling met bijvoorbeeld het basisregister persoonsgegevens waardoor ze op naam/BSN kan zoeken voor eigendommen en op die manier het adres achterhalen (ervan uitgaande dat de woning van Doesje tot Doesjes eigendommen behoort).
Pfff merk gewoon hoe ouder ik wordt, hoe introverter ik word. Als ik dan terugkijk op kerst (2 dagen bij mn ouders met mn zus en 1 dag oma op bezoek, heel kleinschalig), trek ik me toch heel erg terug. Hoor van mn vriend dat ze de hele avond lang hebben lopen kletsen met de familie en dan ben ik zo blij dat ik bij mn ouders gewoon op de bank kan zitten, laptopje erbij en af en toe kletsen, af en toe wat voor mezelf. Mn hersenen slaan alleen maar overuren bij het idee van uren praten.
Heb het opgezocht particulier kun je alleen op adres zoeken bij het kadaster. Zakelijk kun je ook op naam zoeken. Ik vermoed nog steeds dat ze het via haar werk heeft gedaan.
Vind het sowieso fout ze hadden mij zelf moeten berichten dat ze een kaartje wilde sturen en wat mijn adres is. Dan was het mijn keuze of ik het wilde geven
@hoppa @FISSA ze werkt bij het ⦠vermoed dat ze dat heeft gebruikt om het uit te zoeken.
Twijfel wat ik ermee ga doen, nog maar even over slapen
Ja dit herken ik precies. Ik heb ook best een aantal ingrijpende levensbesluiten genomen vlak voor of na een reis.
Krijg ook altijd de neiging iets aan mān uiterlijk te doen, zodat tenminste niet Ć”lles weer hetzelfde is. Haar geverfd, piercings, tattoos hahah
Waar kan ik in Rotterdam op vrijdagavond leuke man schepsels tegen het lijf lopen? Centrum
Wat voor type man zoek je?
Witte de with is leuk. 1nul8, maar daar heb je wel het gladde type ākijk mijā. Oude haven is wel gemoedelijk.
Hmmm meer kakkineuze types voor mijn drinkgenootje, maar ik hou van lang haar en brede schouders
@Nidorina waar werk je!?!?!?
Kruiskade!
grapjeeee
Voor kakkers kan je naar Thoms of 1nul8 dus. Of naar van Eijk, maar dat is in Hillegersberg
Ja herkenbaar! Krijg o.a. een vriendin te logeren, wordt ongetwijfeld heel leuk maar ik denk dan ook hm erna nog maar 1 dagje niks voordat ik alweer moet werken.
Het waterschap zou daar inderdaad wel toegang tot hebben. Zou als ik jou was sowieso een klacht indienen bij haar werkgever en daarbij aangeven dat ze op geen enkele ander mogelijkheid jouw adres zou kunnen hebben achterhaald en dat je hier van bent geschrokken en het je vertrouwen heeft geschaad etc. Zij kunnen via hun systeem wel achterhalen of ze jouw adres inderdaad heeft opgezocht en als blijkt dat ze dat inderdaad heeft gedaan, dan zijn de gevolgen voor haar. Had ze maar niet zoān domme actie moeten doen.
Ik zie haar al inbreken bij jouw werk om door die beveiliger opgepakt te worden
Heeeel herkenbaar. Ik heb voor dit weekend ook een verplichting aangegaan (noodgevalletje dus okƩ) maar voor de rest helemaal niets gepland om lekker bij te komen van alles.
Sommige mensen krijgen energie van sociale verplichtingen (en zien het waarschijnlijk niet eens als een verplichting), andere mensen juist niet.
Heel herkenbaar. Ook al zijn de activiteiten die ik gepland heb leuk, ik laad pas op van alleen zijn/niks doen.
Als mensen aan mij vragen wat ik ga doen in mijn vrije tijd is mijn antwoord heel vaak: in foetushouding in pyjama onder een deken op de bank liggen met Net.flix. Ik moet gewoon opladen en mijn zus en vriend zijn precies zo.
Ik stond net onder de douche en zag dat de randjes en richels aan de onderkant van de douche deur weer zwart waren van de weerplekken. Dus ik onder de douche al een beetje schoon gemaakt.
Klaar met douchen, afdrogen en buitenkant verder schoon maken.
Toen dacht ik: ik heb ff bleek nodig, dus loop in mijn nakie naar beneden om een fles bleek uit de keuken te pakken.
Mijn man zit op de bank, kijkt dit zo aan en zegt tegen mijn chihuahua: ā volgens mij begint vrouwtje een beetje last te krijgen van nesteldrangā
Wie ik? Neuhh toch?