Nice! Die ga ik ook opzoeken.
Ik moet echt douchen en de stad in en heb zo weinig zin. Moet mijn haren wassen en ik wil het niet föhnen maar dan moet ik dus met natte haren die kou in Ik wil 18 graden buiten aub.
Oké ik ben nu lunchen in de stad, maar ik voel me nog steeds zo onrustig heb wel mijn nieuwe kookboek, maar heb nog steeds nergens trek in
Mân vriend en ik gaan zo naar star wars in de bios en hebben allebei een star wars shirt aan
Denk niet dat je die verantwoordelijkheid bij het âslachtofferâ moet neerleggen; de stiefmoeder had zich moeten afvragen âhmm, als ik misbruik maak van de toegang over privĂ©gegevens van burgers die mijn werk verschaft is er een kans dat er disciplinaire maatregelen of zelfs ontslag voor mij volgt als het wordt ontdekt; is het me dat waard om een generieke kerstkaart te sturen naar iemand die bewust het contact met mij heeft verbroken?â. De stiefmoeder heeft of zeer bewust die keuze gemaakt of heeft er niet eens bij stilgestaan. In beide gevallen is ze ongeschikt om toegang te hebben tot dit soort gegevens.
Ben ik helemaal met je eens hoor, dat ze absoluut fout zit, dat wil ik helemaal niet bestrijden.
De Watch doet dat helaas niet zelf, maar ik heb een app (AutoSleep) die dat doet. Maar je hartslag wordt bijvoorbeeld wel gemeten door de watch dan.
Mijn pakket zou om 1500 op de locatie liggen. Maar in de app staat nog steeds bezorger onderweg.
Wel naar de locatie gaan met het risico dat het er niet is? Of wachten tot de status in de app veranderdâŠ
Wat erg, ook voor degenen die ze achterlaat. Sterkte!
Dan moet ik geduld hebben. Arghhh
In principe is zoiets altijd âterechtâ zodra je misbruik van inzage/systemen maakt natuurlijk.
Volgens mij wordt een pakketje gescand zodra het wordt afgeleverd bij het afhaalpunt (of eigen adres) waardoor de status in de app veranderd. Dus inderdaad zeer grote kans dat het er nog niet is als het volgens de app nog onderweg is.
Vrees het ook, meestal krijg je bericht als het pakketje eenmaal klaarligt.
Ik ga stuk. Mijn collega maakt een cappuchino voor een klant. Vraagt die klant âWat voor een figuurtje heb je gemaakt?â Zegt mijn collega kei droog " Een Piemel!"
Jeetje wat heftig. Gecondoleerd en sterkte
Is er iets winterser (?) dan schaatsen op tv op de achtergrond?
Ja, in de vroege ochtend die buitenlandse temperatuuraanduidingen met op de achtergrond locaties met sneeuw.
Die winterbeelden in Oostenrijk? Die kijkt mijn moeder het hele jaar hi ha ho
Ja vooral van de Duitstalige landen soms met zoân passend muziekje.
ik wilde even rondkijken in wat winkels maar het was vandaag zo druk in de stad dat ik weer terug ben gegaan en geen winkel van binnen heb gezien