Bij Dille & Kamille!
Dit is heel fascinerend
hoe heeft bunting opeens een ander walk on nummer. Zijn bird-dans was het leukste aan die man.
Ik heb dit jaar echt leuke cadeautjes gekregen met kerst. Kan ik echt blij van worden
@Nidorina als je het niet voor schut vindt heb ik een skijas met het logo van mijn ex-ex-school op de rug. Mag je hebben want ik ga toch nooit meer skiën en ze hadden me een maat l gegeven ipv de maat waar ik om had gevraagd.
Wat heftig, veel sterkte!
Hele avond doorgebracht met 2 van mijn beste vriendinnen, die ik niet heel vaak zie, maar waar het altijd zo is als vanouds. Echt zo fijn altijd
Poeh kreeg vanavond mijn vingers tussen de voordeur, lang geleden dat ik ze zo hard tussen een deur heb gehad. Het is nu ook echt super gevoelig bij 1 nagel maar hij is niet anders van kleur dus maak me geen zorgen maar shit wat deed dat pijn.
@Lidcactus als het goed is kan de werkgever/Kadaster inzien wanneer welke informatie via zo’n portaal is geraadpleegd. Zou me niets verbazen als er ook steekproeven gedaan worden om te checken of men netjes werkt met het oog op de AVG! Je moet echt alles kunnen verantwoorden tegenwoordig. (Ik kan RDW raadplegen via werk en dat wordt ook gecheckt en kunnen we voor beboet worden!!)
Dus ik zou het zéér zeker bij haar werk aankaarten en ook eisen eigenlijk dat je een terugkoppeling ontvangt over genomen stappen/acties. Tenzij je dat laatste niet wilt weten ofc
Kan niet slapen
Same…
Wat gaan we hieraan doen?
Wachten tot klaas vaak ( of hoe heet die lul) me in slaap mept.
♂
Sinds gistermiddag hoofdpijn vanwege slaaptekort. Nu ga ik spontaan op reis voor een paar dagen en mijn hoofd barst nog net niet uit elkaar van de koppijn omdat ik vannacht wederom veel te kort geslapen heb. Ik wil mijn hoofd gewoon amputeren, zo’n pijn. Komende 8 uur ga ik ook nog eens niet kunnen slapen, dus level 99999 zelfmedelijden
Ik wil niet werken, de trein is ook echt helemaal leeg. En ik denk nu aan alle mensen die nu nog lekker in bed liggen.
We zijn onderweg naar mijn schoonouders om de winkel leeg te halen. Na 18 jaar gaat de winkel sluiten en is het tijd voor iets nieuws. Een beladen dag maar fijn om het samen met de familie te doen.
Ja hoor volgens mij heb ik maar deo op een oksel gedaan…
Ik heb ook echt spijt dat ik straks van 12.30 tot 21 moet werken. Whyyyy. Heb mezelf hier gewoon voor opgeofferd ook. Naja, aftellen tot weekje vrij.
Werkze!
Omg mijn tenen vriezen eraf joh.