hahahah genießen!!
Ik ben op zoek naar een challenge voor in januari voor mij en mijn nicht, hebben jullie nog suggesties? Er zijn niet echt goede voornemens die we willen aanpakken, we vinden het gewoon altijd leuk om samen een maand lang iets in ons leven te veranderen om te kijken hoe het bevalt. Wat we hiervoor gedaan hebben: maand zonder smartphone (ik), maand vegan eten (zij) en elke dag schrijven (wij samen).
Zat zelf te denken aan een maand geen cafeïne (dus ook geen zwarte en groene thee, cola, chocola etc.), heeft iemand dat weleens geprobeerd?
Luistert iemand top 2000? Ik heb het idee dat Ruud de wild en die nieuwslezer elkaar echt haten. Ruud kapt hem vet lomp af, zei gisteren super bot “zet je galm uit”. En net op tv zag ik de blikken er zeg maar ook bij ai als die konden doden.
Nee vind het ook echt een nare man!
Ik ga nu gewoon allemaal random dingen opsommen dus het kan nogal ver gezocht zijn.
Een maand lang iedere ochtend XX minuten de krant lezen.
Een maand lang iedere dag 2 km wandelen
Een maand lang elke dag beginnen om 5 uur
Een maand lang de afwas met de hand doen / slechts 10 minuten douchen.
Een maand lang je eigen verzorgingsproducten maken en die alleen mogen gebruiken.
Een maand alleen tweedehands dingen mogen kopen / cadeau doen aan mensen.
Een maand lang elke dag een album luisteren van een onbekende artiest op spotify en daarvan bijhouden wat je uiteindelijk het leukst vond in de vorm van een top31.
Een maand lang de verwarming uit.
Een maand lang niet masturberen en/of sex hebben.
Een maand lang alleen jurken of rokjes mogen dragen of alleen broeken.
Een maand lang iedere dag je haar anders dragen of altijd krullen.
Een maand lang iedere dag iets eten uit een kookboek.
Een maand lang elke dag een minuut digitaal vastleggen en dat uiteindelijk samen bundelen. Dan heb je een film van 62 minuten.
@Paardenmeisje @anon42392789 thanks hier zitten echt leuke dingen tussen!!!
En haha dit zou zij echt de hel vinden. Ik ga het voorstellen. (Alleen rokjes/jurkjes dan.)
Ik zou dat als broekenmens niet eens kunnen realiseren zonder wat dingen aan te schaffen of lenen. :’)
of je zou nog kunnen doen bijvoorbeeld een maand leven volgens ene bepaalde religieuze stroming of leer.
Een maand lang geen suiker eten?
Een maand lang geen afval produceren?
Ze bedoelt 2 min per dag denk ik
Ieder 1 minuut per dag gezamenlijk is 62 minuten.
Ik ga een foute film kijken en ben ondertussen lekker alleen de overgebleven kersthapjes op aan het vretten. Heb als toetje nog appeltaart en meringue-ijs
Hahaha wat een heerlijke samenstelling
Heel oneerlijk… Sterkte ermee, op je verjaardag zoiets verdrietigs.
Whaaaaa, ik weet gewoon door deze foto wie dit is! Wat belachelijk! Snel zelf rondjes leren kleuren.
Hahaha en er zijn dus gekken die hiervoor betalen!
Met een lijstje zou ik dit best voor een tientje kopen, zelf ben ik namelijk nog steeds het stadium “kleuterkunst” niet voorbij.
Hahaha
Had dan op zijn minst een marble effect verwacht of glitters.
Dan kan ik nog beter glitterplaatjes op papier gaan verkopen en slapend rijk worden.
Pff had ik besteld bij de Hunkemöller want er was korting en ik ben best moeilijk met bh’s dus ik denk, ik probeer er een paar. Maar alles zit goed! Dus doei 130 euro maar daarvoor heb ik wel 4 setjes waarin ik me super sexy voel. Ik ga vanavond uit denk ik en als ik ga doe ik sowieso 1 van die nieuwe bhs aan voelt zo goed en niemand die het ziet hehe
Klote vuurwerk groetjes van mijn kat.