Wat je even kwijt wil #31

Dan moet ik geduld hebben. Arghhh

In principe is zoiets altijd ‘terecht’ zodra je misbruik van inzage/systemen maakt natuurlijk.

1 like

Volgens mij wordt een pakketje gescand zodra het wordt afgeleverd bij het afhaalpunt (of eigen adres) waardoor de status in de app veranderd. Dus inderdaad zeer grote kans dat het er nog niet is als het volgens de app nog onderweg is.

1 like

Vrees het ook, meestal krijg je bericht als het pakketje eenmaal klaarligt.

1 like

Ik ga stuk. Mijn collega maakt een cappuchino voor een klant. Vraagt die klant “Wat voor een figuurtje heb je gemaakt?” Zegt mijn collega kei droog " Een Piemel!"

43 likes

Jeetje wat heftig. Gecondoleerd en sterkte :heart::heart:

1 like

Is er iets winterser (?) dan schaatsen op tv op de achtergrond? :biggrin:

2 likes

Ja, in de vroege ochtend die buitenlandse temperatuuraanduidingen met op de achtergrond locaties met sneeuw.

8 likes

Die winterbeelden in Oostenrijk? Die kijkt mijn moeder het hele jaar hi ha ho

1 like

Ja vooral van de Duitstalige landen soms met zo’n passend muziekje. :rofl:

2 likes

ik wilde even rondkijken in wat winkels maar het was vandaag zo druk in de stad dat ik weer terug ben gegaan en geen winkel van binnen heb gezien

hahahah genießen!!

Ik ben op zoek naar een challenge voor in januari voor mij en mijn nicht, hebben jullie nog suggesties? Er zijn niet echt goede voornemens die we willen aanpakken, we vinden het gewoon altijd leuk om samen een maand lang iets in ons leven te veranderen om te kijken hoe het bevalt. Wat we hiervoor gedaan hebben: maand zonder smartphone (ik), maand vegan eten (zij) en elke dag schrijven (wij samen).

Zat zelf te denken aan een maand geen cafeïne (dus ook geen zwarte en groene thee, cola, chocola etc.), heeft iemand dat weleens geprobeerd?

1 like

Luistert iemand top 2000? Ik heb het idee dat Ruud de wild en die nieuwslezer elkaar echt haten. Ruud kapt hem vet lomp af, zei gisteren super bot “zet je galm uit”. En net op tv zag ik de blikken er zeg maar ook bij ai als die konden doden.

Nee vind het ook echt een nare man!

1 like

Ik ga nu gewoon allemaal random dingen opsommen dus het kan nogal ver gezocht zijn.

Een maand lang iedere ochtend XX minuten de krant lezen.
Een maand lang iedere dag 2 km wandelen
Een maand lang elke dag beginnen om 5 uur
Een maand lang de afwas met de hand doen / slechts 10 minuten douchen.
Een maand lang je eigen verzorgingsproducten maken en die alleen mogen gebruiken.
Een maand alleen tweedehands dingen mogen kopen / cadeau doen aan mensen.
Een maand lang elke dag een album luisteren van een onbekende artiest op spotify en daarvan bijhouden wat je uiteindelijk het leukst vond in de vorm van een top31.
Een maand lang de verwarming uit.
Een maand lang niet masturberen en/of sex hebben.
Een maand lang alleen jurken of rokjes mogen dragen of alleen broeken.
Een maand lang iedere dag je haar anders dragen of altijd krullen.
Een maand lang iedere dag iets eten uit een kookboek.
Een maand lang elke dag een minuut digitaal vastleggen en dat uiteindelijk samen bundelen. Dan heb je een film van 62 minuten. :stuck_out_tongue:

11 likes

@Paardenmeisje @anon42392789 thanks hier zitten echt leuke dingen tussen!!!

En haha dit zou zij echt de hel vinden. Ik ga het voorstellen. :stuck_out_tongue: (Alleen rokjes/jurkjes dan.)

1 like

Ik zou dat als broekenmens niet eens kunnen realiseren zonder wat dingen aan te schaffen of lenen. :’)
of je zou nog kunnen doen bijvoorbeeld een maand leven volgens ene bepaalde religieuze stroming of leer.

1 like

Een maand lang geen suiker eten?
Een maand lang geen afval produceren?

1 like

Ze bedoelt 2 min per dag denk ik

1 like