Wat je even kwijt wil #31

Ieder 1 minuut per dag gezamenlijk is 62 minuten.

5 likes

Ik ga een foute film kijken en ben ondertussen lekker alleen de overgebleven kersthapjes op aan het vretten. Heb als toetje nog appeltaart en meringue-ijs :woman_shrugging:

9 likes

Hahaha wat een heerlijke samenstelling

36 likes

Heel oneerlijk… Sterkte ermee, op je verjaardag zoiets verdrietigs.

Whaaaaa, ik weet gewoon door deze foto wie dit is! Wat belachelijk! Snel zelf rondjes leren kleuren.

4 likes

Hahaha en er zijn dus gekken die hiervoor betalen!

Met een lijstje zou ik dit best voor een tientje kopen, zelf ben ik namelijk nog steeds het stadium “kleuterkunst” niet voorbij.

6 likes

Hahaha

1 like

Had dan op zijn minst een marble effect verwacht of glitters.

Dan kan ik nog beter glitterplaatjes op papier gaan verkopen en slapend rijk worden.

1 like

Pff had ik besteld bij de Hunkemöller want er was korting en ik ben best moeilijk met bh’s dus ik denk, ik probeer er een paar. Maar alles zit goed! Dus doei 130 euro maar daarvoor heb ik wel 4 setjes waarin ik me super sexy voel. Ik ga vanavond uit denk ik en als ik ga doe ik sowieso 1 van die nieuwe bhs aan :star_struck: voelt zo goed en niemand die het ziet hehe

44 likes

Klote vuurwerk groetjes van mijn kat.

4 likes

Fucking hell kan die koala beelden uit Australië niet meer aan :weary:

5 likes

500 MILJOEN dode dieren tot nu toe. En dan tellen ze insecten niet mee uiteraard.

500.000.000 zoogdieren, vogels en reptielen. En er gebeurt geen fuk.

7 likes

Was even vergeten dat de wijn die ik had meegenomen 15% alcohol had hahahaha. Wel tantoe vette vaas gekregen a mattie.

5 likes

@Falafel Ik vind hem ook heel naar, maar ik vond het wel grappig dat hij Marco Borsato na 2 seconde voor de grap uitzette. Even een sneer naar die domme actie van Rob Stenders

2 likes

Ook de groetjes van mijn kat. Grom.

1 like

Ik voel me af en toe zo anders, de afgelopen dagen een paar keer geappt of ik wil afspreken de komende dagen. Het enige wat ik denk is nee, nein, nope. Heb genoeg mensen gezien, gehoord en geroken voor de rest van het jaar.

5 likes

heb mn tweede gaatje al jaren, maar nu even een paar dagen niks in gehad en zonet moest ik 'm doorprikken met het oude zweerknopje want de achterkant zat gewoon dicht? en nu heb ik dus een dik pijnlijk oor

Van Home stock! Zit ook in nimma haha :smirk::smirk:

1 like

Ik heb net zo’n 10 pogingen gedaan om een videobestand te converteren zodat m’n tv het kan afspelen. Nu is het eindelijk gelukt en ben ik blij. Ha, de aanhouder wint!

1 like