Als alle babies zoals baby yoda waren dan had ik nu rammelende eierstokken.
Ik heb net een vet lange film op Netflix afgekeken “ a cure for wellness” en ik vond het echt een mega vage film en snap totaal niet waar het nou over ging.
Nu lig ik te relaxen in bad, heb ik gelezen, en op de achtergrond speelt nu Radiohead in de top 2000 fijn dit.
Ik vond em een beetje op shutter island lijken en daarbij had ik hetzelfde
Ik zit vanavond alleen thuis, voel me ergens best wel saai maar ik hoop maar dat meer mensen dit doen haha.
Ik heb meer dan 15 ski broeken via zalando besteld. Passen allemaal niet. Soms krijg ik L niet eens verder dan mijn knieën. Bij de decathlon paste ook al geen enkele broek
In jeans heb ik maat 32 voor mijn gevoel een redelijk normale maat en niet zo huge dat de grootste maat skibroek niet past??
Is skiën alleen voor mensen met slanke benen?
Iemand tips voor dé ski broek?
Oké ik slik antistollingsmedicatie sinds kort, waardoor ik geen alcohol meer mag drinken, en nu heb ik van iemand als beterschapscadeau een dissarono pakket gekregen.
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken maar niet zo’n snugger cadeau. En ik houd sowieso al niet van drank. Echt why…
Ik had net iets raars. Logde in bij W ehkamp en toen kwam er bij email een suggestie van die echt helemaal niet op die van mij lijkt. Ik heb deze telefoon net, hij kwam nieuw uit een verzegelde verpakking.
Als iemand dit snapt… het is ook een googlebaar persoon, maar ik ken haar niet.
Misschien was de mobiel retour gestuurd door iemand?
Dat was ook mijn eerste gedachte. Maar dan is de doos niet meer verzegeld toch? Of zou dat dan toch kunnen.
Gewoon nieuw doosje/plakkertje?
Nee dat zou ik indd ook denken… maar misschien verzegelen ze ‘m dan wel opnieuw? Of misschien is het een e-mailadres van een website die je bezocht hebt?
Ik krijg namelijk op de één of andere manier altijd de suggestie voor mijn vriend’s e-mailadres en nooit voor die van mijzelf… terwijl dit toch echt mijn telefoon is.
Ik heb ongeveer dezelfde jeansmaat en ik heb een broek van Tenson, de Cora, die is niet zo strak om de benen, maar ik vond het vorig jaar ook heel moeilijk om een fijne broek te vinden. Anders kun je ook nog kijken bij snowboardmodellen, die vallen sowieso wijder.
Helemaal klaar met dat kutvuurwerk. Mijn kind wordt er telkens wakker van, ik schrik mij steeds kapot, allemaal zooi op straat/ in de lucht/ longen. Het is gewoon nergens goed voor dus snap echt niet dat dit niet geheel afgeschaft wordt.
Hahaha lol love die guy bij weekend miljonairs
Edit: sorry bankgiro miljonairs
Hahah ik ook ja!
Ik hoop dat het volgend jaar helemaal verboden wordt. Heb echt een intense hekel aan vuurwerk.