Wat je even kwijt wil #31

Ik ga zo beginnen aan mijn 1e nachtdienst van de 3. Ik ben zo niet gemaakt voor nachtdiensten.

Hoe krijg hij het ook voor elkaar, steeds die goede gokken.

2 likes

Ik ben zo blij dat mijn hond ondanks alle knallen nog rustig naast me op de bank chillt.

Meestal ligt hij nu al te trillen als een rietje.

Hahahaha ja het was niet compleet zonder die smiley vond ik :relieved:

Ik vind echt ĂĄlles kut aan vuurwerk.
Het geluid, rotkinderen die het overal heen smijten, maar niet te spreken over dat illegale vuurwerk. Lekker gevaarlijk.
Kinderen en dieren die er doodsbang van worden, slecht voor het milieu en elke nieuwjaarsdag ga ik dood van de benauwdheid en het regent ook gewoon vaak omdat er zoveel troep de lucht ingeschoten wordt.

Al die regeltjes voor het milieu maar dit mag gewoon door blijven gaan en dat kan ik echt niet begrijpen. :triumph::sweat:

5 likes

Ik vind het ook nog eens eng. Blijf achter t raam staan als het 00:00 is.

1 like

Ja same here. Vind t ook niet chill om naar en van mn werk te fietsen op oudjaarsdag. Blijf dit jaar ook heerlijk thuis met o&n.

3 minder, lekker rustig!

10 likes

Haha ja echt inderdaad, dat lachje erbij ook :joy:
In mijn herinnering was Robert trouwens echt zo’n lieve opa. Maar ik vind hem nu en tijdens AYNIL best afstandelijk. Doe mij maar een Linda de Mol die dan mee giechelt met zijn grapjes :sweat_smile:

Lekker voor ze! Meegenomen hoop ik?

Ja ik vind hem ook wat afstandelijk. Ook wat kortaf soms, maar komt misschien omdat hij flink wat kletst over antwoorden.

1 like

Ik heb nu alles opgeruimd (voor de zoveelste keer deze week) maar nog blijft het rommelig.
Hebben mensen dit ook? Wat helpt dan?

1 like

Jij blij dat je nog niet sliep :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Vet zielig! :pensive: die van mij is gelukkig nog rustig, als het hier losbreekt dan zit hij ook onder t bed

1 like

Mensen vinden dat leuk

Waarom ontdekte ik deze TED pas vandaag en komt die als geroepen?

What do you want to be when you grow up? Well, if you’re not sure you want to do just one thing for the rest of your life, you’re not alone. In this illuminating talk, writer and artist Emilie Wapnick describes the kind of people she calls “multipotentialites” — who have a range of interests and jobs over one lifetime. Are you one?

8 likes

Ik heb bijna al mijn skikleding van Luhta. Het was voor mij het enige merk wat goed zit.

ik vier vanavond kerst net mn beste vriendin en we hadden gedicht en cadeaus en haar gedicht was zo mega leuk en lief :heart_eyes:
En ik heb een paar mooie armbandjes e kettinkje gekregen en het grappige en bijzondere is dat ik van haar en mn zusje hetzelfde armbandje kreeg

10 likes

Mijn vriend slaapt vanavond niet thuis en omdat we maandag op vakantie gaan heb ik vandaag mijn huisdieren alvast naar de opvang gebracht. Het is de hele avond zo stil in huis en ik voel me zo eenzaam (niet omdat m’n vriend er niet is) maar omdat het zo gek is om thuis te zijn zonder m’n diertjes in de buurt! Nergens geluidjes of rennende pootjes of knuffels :cry:

5 likes

Ik wilde hetzelfde komen posten :sob: lig in bed met de deur open en wacht de hele tijd tot er iemand op het bed ploft. Maar de katten zijn bij mn ouders. Saai

1 like

Gedeelde smart :cry: ik ga nu foto’s en filmpjes van ze kijken