Wat je even kwijt wil #31

Mijn spannende zaterdagavondactiviteit bestond uit het ijs uit mn vriezer hakken. Behalve dat het wel lekker was om er even op los te meppen is het echt fantastisch hoe chill die lades nu open en dicht gaan. Ben helemaal in mn nopjes nu.

16 likes

Over een paar boeken misschien, ze moet eerst haar serie nog afmaken :joy:

2 likes

Ik kom echt uit een ei. Ik was de code van de hotelkamer vergeten dus ik moest even wachten tot de receptionist er was. Dat deed ik voor het hotel samen met mijn zusje. Stopt er een man in auto voor het hotel en zegt dat ik naar de parkeerplaats moet. Ik dacht dat het iemand voor het hotel was dus ik loop dr naartoe. Vraagt ie ‘how Much?’ En ik snapte het niet. Dus ik mag niet alleen op vakantie van mijn zusje.

79 likes

Uitgedroogde koala drinkt waterfles van Australische fietser leeg https://www.nu.nl/278176/video/uitgedroogde-koala-drinkt-waterfles-van-australische-fietser-leeg.html (via @NUnl)

Meteen huilen k thanks hormonen

6 likes

Ik heb dezelfde jeansmaat en een broek van Lidl die perfect zit. Weet even niet welke maat dat is maar ik denk de grootste die er was (en dan in combi met thermobroek)

1 like

Ben al drie keer wakker geworden van vuurwerk, het lijkt dit jaar nog wel erger dan vorige jaren :worried:

2 likes

Doei eenhoorn, hoi jongetje uit the grudge.

Iel niet fijn

5 likes

Volgens mij heb ik eindelijk geen koorts meer. Nu ben ik wel om vijf uur wakker omdat ik zo vroeg ging slapen. Wel echt jammer dat ik morgen als ik me waarschijnlijk pas weer echt beter voel gelijk aan het werk kan :tired_face:

Ik slaap de laatste tijd zo slecht (ik vermoed door stress). Heb nu pas een paar uur geslapen, ben weer klaarwakker, en ik moet om 9u sporten. Dat wordt dus helemaal niks.

Over 1.5 uur lig ik in bed :blush:

1 like

Hele nacht een kaars kat En branden en het leek alsof hij nog even ver was???

Ik vind het altijd leuk dat hij bij de eerste vragen nog mag helpen. Was laatst een man die bij de tweede vraag vol overtuiging zei: ‘ik speel voor antwoord
’, en dat Robert iets zei van: ‘nou, ik denk dat je eerst even het publiek om hulp gaat vragen, toch publiek?’.
Ik ben wel fan van Robert ten Brink :blush:

1 like

Het gaat om een volwassen man.
Vind het alsnog niet kunnen hoor, maar een trauma zal hier wel meevallen. Al denk ik dat @Vriendelijkegroet38 een grapje maakt :wink:

3 likes

Mannen kunnen zich ook wel behoorlijk kinderachtig gedragen als ze ziek zijn.

3 likes

Een maat 32 staat meestal voor xl dus misschien een maatje groter proberen? Broeken van North Face vind ik zelf altijd fijn en wat breder maar ook Lutha is een goede optie.

Een maat 32 staat eerder voor xs toch?

Ik ben op weg naar het top 2000 cafe. zin in die gekkies die alles doen om op tv te komen in het wild te zien :ok_woman:t2:

11 likes

Jeans maat 32 niet, dat is eerder een xl

1 like

Ja mijn ervaring ook, maar waar zit de grens? Oprechte vraag. 3 weken, 4? Mijn ouders lopen beide al een maand te blaffen en hebben uiteindelijk wel wat gekregen, iets om het slijm los te krijgen oid maar verder is het uitzitten