Wat je even kwijt wil #31

Ze zijn in sommige gemeentes toch ook bezig om het op 1 plek te krijgen?

Alleen zijn heel veel mensen het er helaas niet mee eens…

Ze heeft er ook een boek over geschreven, aanrader!

1 like

Nee stel je voor…

Mijn kat ging net naast een kaarsje zitten die op het tv meubel staat. Ik in paniek erheen, kaars snel aan de kant en uitblazen. Beest geeft zero fucks en heeft nu verbrand haar. Gelukkig heeft ze veel haar en is er verder niks. Nu stinkt ze wel naar verbrande mug :joy:

9 likes

Zo herkenbaar. Mijn kat geeft ook echt geen fuck om kaarsen, blijft er veel te dicht langs lopen, je zou denken dat ze leren :woman_shrugging:

1 like

We hadden een keer een bbq bij vrienden. Vrienden hadden zelf een bbq gemaakt van gastank.
Ook hebben ze een Deense dog.

Dog heeft de hele avond onder de bbq doorgelopen, hele kale plek, het stonk verschrikkelijk en dog gaf ook geen fuck. :face_with_raised_eyebrow::dizzy_face:

2 likes

Ja hier net zo, steekt zo d’r kop even in een waxinelichthouder met een brandend kaarsje om te kijken of er nog wat te snaaien valt… leren nooit :woman_facepalming:

1 like

Wooow haha hoe dan ook ook echt. Snap dat het lekker warm is, maar zo :joy: echt zero fucks hahaha

Leuk hoor die man van mij.

Hoest zich al 2 weken de pleuris maar wilt niet naar de dokter.
Longontsteking, kinkhoest en kanker wilt hij niks van horen… wel nee joh gaat vanzelf wel weer over. Maar wel snachts elke minuut stikken in z’n hoestbui en mij ook wakkker houden :rage:

Ik heb het ineens in mijn hoofd gehaald een opleiding tot particulier onderzoeker aka privé detective te gaan doen. Nu zag ik net de opleiding in combinatie tot digitaal rechercheur, lijkt me ook wel wat. Als ik dan toch bezig ben… nu nog bedenken of ik dit echt wil

36 likes

Dan word je vast inspiratie voor het nieuwe boek van @Celeone

3 likes

Mijn spannende zaterdagavondactiviteit bestond uit het ijs uit mn vriezer hakken. Behalve dat het wel lekker was om er even op los te meppen is het echt fantastisch hoe chill die lades nu open en dicht gaan. Ben helemaal in mn nopjes nu.

16 likes

Over een paar boeken misschien, ze moet eerst haar serie nog afmaken :joy:

2 likes

Ik kom echt uit een ei. Ik was de code van de hotelkamer vergeten dus ik moest even wachten tot de receptionist er was. Dat deed ik voor het hotel samen met mijn zusje. Stopt er een man in auto voor het hotel en zegt dat ik naar de parkeerplaats moet. Ik dacht dat het iemand voor het hotel was dus ik loop dr naartoe. Vraagt ie ‘how Much?’ En ik snapte het niet. Dus ik mag niet alleen op vakantie van mijn zusje.

79 likes

Uitgedroogde koala drinkt waterfles van Australische fietser leeg https://www.nu.nl/278176/video/uitgedroogde-koala-drinkt-waterfles-van-australische-fietser-leeg.html (via @NUnl)

Meteen huilen k thanks hormonen

6 likes

Ik heb dezelfde jeansmaat en een broek van Lidl die perfect zit. Weet even niet welke maat dat is maar ik denk de grootste die er was (en dan in combi met thermobroek)

1 like

Ben al drie keer wakker geworden van vuurwerk, het lijkt dit jaar nog wel erger dan vorige jaren :worried:

2 likes

Doei eenhoorn, hoi jongetje uit the grudge.

Iel niet fijn

5 likes

Volgens mij heb ik eindelijk geen koorts meer. Nu ben ik wel om vijf uur wakker omdat ik zo vroeg ging slapen. Wel echt jammer dat ik morgen als ik me waarschijnlijk pas weer echt beter voel gelijk aan het werk kan :tired_face: