Wat je even kwijt wil #31

Ik ben net een interne vacature tegengekomen die veel beter bij me past dan het werk dat ik nu doe, maar ik werk er pas 2 maanden dus ik durf niet zo goed te solliciteren :sweat_smile:

Heel veel sterkte, hopelijk kan de hond je met wat knuffels troost bieden. Ook al kan niemand je fysiek nu even bijstaan dmv brengen, hier steunen we en zijn er voor je :kissing_heart:

3 likes

Haha nou dan gok ik zomaar dat we in dezelfde stad zitten :crazy_face::joy: Lijkt me wel een boeiend uitzicht, ik kijk uit op een airbnb die 9/10 keer leeg staat. Maar triest he, dit soort toerisme? Gaat toch nergens meer over man

2 likes

Weg

3 likes

Ik heb sinds gisteren ā€˜laatst gezien’ op whatsapp uitgezet, wat is dit heeerlijk! waarom heb ik dit nooit eerder gedaan? geen mensen die een berichtje sturen als je niet snel genoeg reageert en ik echt gewoon zelf kan bepalen wanneer ik iets terugstuur en tijd heb :blush:

12 likes

Dat kan ik me heel goed voorstellen, maar dat maakt het niet minder heftig hoor <3!

Ik zit bij de fysio, de assistente van de huisarts heeft bijna alle lichten uitgedaan en die beste man is te laat. Moet ik straks bij hem aankloppen ofzo?

Ik krijg altijd zo’n onrustig gevoel van deze dagen, ik geniet wel heel erg van het vrij zijn maar verder ben ik blij als alles straks weer ā€˜normaal’ is. Vooral nu het bijna oud & nieuw is krijg ik zo’n opgejaagd gevoel ofzo.

16 likes

Ik wou net een Oudejaarslot kopen met m’n vriend samen maar ik had geen id bij me dus het mocht niet :angry: ik ben bijna 29 maar alcohol enzo krijg ik nooit mee zonder id :weary:

Ik heb m’n katten verplaatst naar mijn ouders omdat het daar rustiger is en zit nu heerlijk te chillen met m’n kat op bed met eten wat ik niet zelf heb gekocht wat het dus nog lekkerder maakt

5 likes

Ik vlieg morgen samen met een vriendin naar Rome om alvast naar het klooster te gaan waar ze volgend jaar gaat intreden. Ik vind het zo bizar! Ik was me er echt niet van bewust dat jonge mensen ook nog non worden in deze tijd. Het voelt echt heel onwerkelijk dat we alvast een kijkje gaan nemen in haar toekomst.

40 likes

Wat bijzonder ook dat je even meegaat!

2 likes

Heel veel sterkte! Lijkt me erg schrikken en ook naar dat je het niet bij iemand kwijt kunt, naast je man.

1 like

Heel veel sterkte! Je mag me altijd een berichtje sturen. (…). Vergeet niet dat het niet jouw taak is om je moeder te beschermen! Je hoeft haar ook niet te verdedigen tegenover andere mensen, al is dat natuurlijk wel verleidelijk en ook wel dubbel. Je mag je eigen verhaal vertellen aan mensen

5 likes

Wauw wat bijzonder! Komt ze wel ooit weer naar Nederland?

1 like

Morgen is geen nationale feestdag en moeten veel mensen nog werken, 1 januari is wel een nationale feestdag dus zijn er meer mensen vrij. Ik zou dus zelf morgen gaan haha

1 like

Ze heeft eerst een opleiding in Italiƫ, maar daarna wordt ze uitgezonden door haar orde. Het zou goed kunnen dat ze naar Nederland of Belgiƫ gaat (ze heeft twee nationaliteiten), maar het kan ook ergens anders. Dat weet ze nog niet.

Ik moet nog de vuilniszak weggooien voor dat de container dicht gaat. Maar ze steken nu al vuurwerk af en ik vind het eng

Ik voel me aan het einde van een werkdag waar ik op kantoor moet werken bijna altijd koortsig/uitgeput. Vroeg opstaan is echt niksss voor mij. Heb veel te weinig kunnen slapen en heb er koppijn van.

Had al 2 dagen last van voor mij best heftige menstruatiepijn. Vroeger nooit last van gehad, maar sinds 3 maanden opeens. Heb net een pilletje ertegen gepakt en voel me echt een idioot dat ik het niet eerder heb gedaan. Heb er vanacht ook gewoon niet van geslapen en zo een ding werkt mega goed bij mij.