Wat je even kwijt wil #31

Ik probeerde 'm op te zoeken om het naar iemand door te sturen, maar de eerste hits die je krijgt zijn vuurwerkfora die over de zeik gaan :joy:

Gatverdamme huilen. Naja ik heb maar gezegd "oh oeps dat was een plaatje wat ik van (zijn naam) heb gekregen.

Edit: hij zegt dat mn vader die meme waarschijnlijk toch niet snapt.

Niet perse. Als het maar beetje knus is en je flesje wijn kan bestellen en beetje goed (vers) eten. Liever geen keten.

Ik zou nog even kijken of er iets in je contract staat over opzeggen tegen het einde van de maand of iets dergelijks, (dus dat je per 31 januari opzegt) Vaak nemen werkgevers hier iets over op. Wellicht dat je nog wel vakantiedagen over hebt natuurlijk waardoor je feitelijk wel eerder kunt stoppen met werken :slight_smile:

1 like

Hmm, heb dat zelf nog nooit verwoord maar ik zou dat aanpakken als ‘Gezien ik nog … vakantiedagen heb, wil ik deze graag opnemen in de periode van … t/m … Dit zou betekenen dat … mijn laatste werkdag is. Graag hoor ik of dit kan/wordt goedgekeurd.’

Maar dit is toch medisch verlof? Lijkt me niet dat ze dat kunnen weigeren.

1 like

Ik wil een huis kopen en het is zo deprimerend. Het aanbod is al mager (en zeker het aanbod dat ik kan betalen) en het gaat zo debiel snel weg.

En dan wil ik niet eens in een stad als Amsterdam wonen.

Vandaag komt mijn bestelling van de Aziatische supermarkt en ik heb zooo’n zin al om te gaan koken. Heb met kerst een Crockpot gekregen, dus die ga ik direct inzetten om rendang te maken.

10 likes

Nu ik vakantie heb, is mijn slaapritme echt verpest. Mijn dagen beginnen pas rond 12 uur of ze beginnen niet en dan lig ik de hele dag in bed :sweat_smile:

1 like

Die kiss cam bij de top 2000 is wel echt next level ongemakkelijk

2 likes

Ik zie een mega toffe lamp bij de kringloop maar ik heb er geen verstand van. Hoe kan ik zien of ieh wel goed is enzo…
Hij past denk ik ook niet in mn rugzak haha.

Een hanglamp? Als je minimaal 2 stroomdraden ziet, dan kan er weinig mis mee zijn denk ik.
Ik heb vaker lampen bij een kringloop gekocht en werkten altijd. Als er een stekker aan zat, vroeg ik wel altijd of ze hem konden testen.

Dit is hem volgens mij klopt alles idd. Hij is alleen iets te groot om nu mee te nemen

2 likes

Mooie lamp ja! En ik zie stroomdraden, dus lijkt mij prima!

1 like

Hebben we eigenlijk een nieuwjaarstopic m.b.t. wat wil je aankomend jaar bereiken/realiseren waar kijk je naar uit etc?

1 like

Een keer zeggen oké, maar verder moeten ze het erbij laten. Jij hebt er voor gewerkt en kom op… het is maar een tas. Als jij hier blij van wordt dan is dat het belangrijkste toch dus probeer je er niet veel van aan te trekken. Makkelijk gezegd dan gedaan I know maar toch haha

2 likes

Ik moet m’n kraskalender terugbrengen, maar geen zin :expressionless:

Oh wat ontzettend irritant zeg… helemaal als er elke x wat over gezegd moet worden. Niet schuldig voelen! Jouw geld, je hebt er hard voor gewerkt en je verdient het. De een besteedt z’n geld aan elk weekend bier drinken, oldtimer etc. De ander aan een mooie tas. Het gaat er om waar jij gelukkig van wordt!

2 likes

Ik zit in een trui met een naakte lizzo erop tussen de kinderen in de intratuin :ok_hand:

13 likes