Haha denk t ook.
Maar inderdaad, mega leeg. Snap ook niet waarom je daarvoor naar een relatief dure stad gaat of de moeite neemt om te reizen, kan toch ook gewoon thuis
Ik had vandaag een aantal cv’s ontvangen voor een vacature die wij uit hebben staan. Nu stond onder een profiel:
“Ik werk zoals ik kook”
Hoe moet ik dat nou opvatten
Het is trouwens voor een kantoorbaan. Dat is wel relevant denk ik.
Ik heb ook naar de rest van haar cv gekeken. Maar deze zin laat me niet los. Wat voegt het toe ? Misschien juist tactiek, zo’n gekke zin toevoegen. Omdat mensen je dan blijven onthouden
. Of is dit niet zon rare zin als ik denk
Huh, dat is echt aparte opmerking.
Ik ben een chaoot in de keuken. Als zij het ook zo bedoelt is het niet goed
Ik ben nog steeds niet ongesteld (paar weken te laat) en heb steeds krampen alsof die verdomde spiraal er nog in zit.
Ik zit voor de derde keer in twee maanden bij de huisarts en ik ben bang dat ze gaan denken dat ik Munchausen heb haha
Die auto kun je anders gewoon doorverkopen toch? Maak je misschien een heel klein beetje verlies, maar ach. Ik wil die auto niet want ik rijd alleen een automaat
Ze bedoelt: kom langs, dan kook ik voor je. Dan weet je ook meteen hoe ik ben op t werk
Ik haat het dat mensen nu van die melodramatische berichten op social media gaan plaatsen over hoe goed/zwaar hun jaar was echt rot op ben niet geïnteresseerd
On another note : weet iemand waar ik keeping up with the Kardashians seizoen 17 kan kijken?
Staatsloterij is belastingvrij! Bij de postcodeloterij moet je wel belasting betalen als je een auto wint
Ik ben dan bang als ik een halve koop dat ik dan grof geld win en dan denk had ik maar een hele gekocht…
Ze is een snelkookpan en doet alles snel?
Ze kookt snel van woede…
Ze kookt gauw over…
Ze is gauw aangebrand netzoals haar kookkunsten?
Geen idee.
Naakt?
Ik heb ook 2 halve loten gekocht. Het jaar kan toch niet veel kutter dus evt. 30€ weggooien kan er ook nog wel bij. Als ik heel veel geld win zit ik 1 januari in het vliegtuig!
Ik ben al op Funda aan het kijken hahaha
We hebben pizza besteld, maar heb net een brownie en kaasbroodje op , heb nu al minder zin in pizza
Net gekocht. Deed wel pijn haha
weet niet of ik mijn fijne plek meteen zou verlaten, maar dan ga ik de hele boel wel verbouwen en een mega chille bank kopen
Oh wat een afschuwelijk nieuws. Ik kan je alleen maar heel erg veel sterkte wensen. En hopelijk nog heel veel mooie momenten samen met je moeder.