Ah jeetje, wat heftig zeg Zou zoān geregistreerd partnerschap niet op locatie kunnen in geval van een bijzondere situatie? Heel veel sterkte!
Wat verschrikkelijk zeg! Hele dikke knuffel en megaveel sterkte
Wat verschrikkelijk⦠Heel veel sterkte!
Wat verschrikkelijk verdrietig⦠Heel veel sterkte
Wat een verschrikkelijke situatie. Wat @Lula zegt, is op locatie niet mogelijk of misschien die datum naar een eerder moment te verplaatsen als je de situatie aan hun uitlegt. Heel veel sterkte
Heel erg. Veel sterkte
Fuck zeg⦠Heel veel sterkte!
Wat verschrikkelijk, veel sterkte
Dat is echt een klotezooi
Heel veel sterkte de komende tijd
Heel veel sterkte!
Ach jeetje, wat verscrhikkelijk. Heel veel sterkte <3
Wie niet speelt is wijs, maar wint nooit een prijsā¦
Haha ja ik haal mijn lot ook elk jaar nog daar als ik bij mān ouders ben, heeft helaas tot nu toe weinig geluk gebracht
Edit: eigenlijk gewoon geen geluk
Ik heb mijn lot via de site van het gedoe gekocht. Als het dan een klein bedrag is dan word het gewoon gestort en dan kan ik die app er vanaf flikkeren en doen alsof het nooit is gebeurt
Mijn vader heeft ook een staatslot en heeft gezegd ook een huis voor me te kopen als hij wint. En ik voor hem
Ik woon op kamers dus zou een chill huis voor mezelf wil chill vinden en anders kan ik altijd nog wat verhuren als ik vereenzaam haha.
Wat vreselijk zeg. Heel veel sterkteā¤ļø
Ik heb wel een vaste oudjasrs dag traditie. Dat is dat ik elk jaar wacht tot mn gekke buurvrouw tegen die jongentjes die vuurwerk afsteken gaat schreeuwen. Heerlijk.
Verschrikkelijk. Sterkte