Wat je even kwijt wil #31

Ah jeetje, wat heftig zeg :pensive: Zou zo’n geregistreerd partnerschap niet op locatie kunnen in geval van een bijzondere situatie? Heel veel sterkte!

1 like

Wat verschrikkelijk zeg! Hele dikke knuffel en megaveel sterkte :heart::heart::heart:

1 like

Wat verschrikkelijk… Heel veel sterkte!

1 like

:heart::heart::heart::heart:

1 like

Wat verschrikkelijk verdrietig… Heel veel sterkte :two_hearts:

1 like

Wat een verschrikkelijke situatie. Wat @Lula zegt, is op locatie niet mogelijk of misschien die datum naar een eerder moment te verplaatsen als je de situatie aan hun uitlegt. Heel veel sterkte :kissing_heart:

1 like

Heel erg. Veel sterkte :frowning:

1 like

Fuck zeg… :cry: Heel veel sterkte! :heart:

1 like

Wat verschrikkelijk, veel sterkte :heart:

1 like

Dat is echt een klotezooi :frowning:
Heel veel sterkte de komende tijd :heart:

1 like

Heel veel sterkte!

1 like

Ach jeetje, wat verscrhikkelijk. Heel veel sterkte <3

1 like

Heel heftig, sterkte!

@Huismus Ook jij sterkte met je situatie!

2 likes

Wie niet speelt is wijs, maar wint nooit een prijs…

2 likes

Haha ja ik haal mijn lot ook elk jaar nog daar als ik bij m’n ouders ben, heeft helaas tot nu toe weinig geluk gebracht

Edit: eigenlijk gewoon geen geluk

1 like

Ik heb mijn lot via de site van het gedoe gekocht. Als het dan een klein bedrag is dan word het gewoon gestort en dan kan ik die app er vanaf flikkeren en doen alsof het nooit is gebeurt

3 likes

Mijn vader heeft ook een staatslot en heeft gezegd ook een huis voor me te kopen als hij wint. En ik voor hem :two_hearts:
Ik woon op kamers dus zou een chill huis voor mezelf wil chill vinden en anders kan ik altijd nog wat verhuren als ik vereenzaam haha.

2 likes

Wat vreselijk zeg. Heel veel sterkteā¤ļø

1 like

Ik heb wel een vaste oudjasrs dag traditie. Dat is dat ik elk jaar wacht tot mn gekke buurvrouw tegen die jongentjes die vuurwerk afsteken gaat schreeuwen. Heerlijk.

10 likes

Verschrikkelijk. Sterkte :bouquet:

1 like