Wat je even kwijt wil #31

Ik heb een klacht ingediend over mijn eetkamerstoelen die bijna 1 jaar oud zijn en al 2 stuk en mocht voor het aankoopbedrag (+15%) nieuwe stoelen uitkiezen.

Nu heb ik de duurste uitgezocht en ga ze zodra ik ze ontvangen heb direct weer op marktplaats zetten. Hopelijk ontvang ik er nog een mooi bedrag voor en ga dan degelijke stoelen kopen.

13 likes

Jeetje wat heftig zeg! Heel veel sterkte voor jou en je familie :heart:

@Printemps Wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte voor jou en je familie.

1 like

Wat afgrijselijk, heel veel sterkte!

1 like

Als jullie iets verkopen en mensen komen het ophalen, laten jullie ze dan binnen of handel je het aan de deur af?

Ik wil zó graag een brownie met slagroom dat ik denk ik zo ga zeuren en nephuilen zodat mijn vriend het gaat halen. :joy:

4 likes

Fuck man! Wat een klote nieuws!

1 like

Wat een klote nieuws. Het is helemaal niet egoïstisch om te hopen dat ze de geboorte van haar kleinkind nog mee maakt.

Heel veel sterkte voor jou en je familie!

1 like

Wat verschrikkelijk zeg. Als je wat meer van je af wil schrijven de komende tijd (en daarna) gewoon doen.

Veel sterkte

1 like

Pff ben er echt even stil van. Ik hoop dat ze al deze mooie momenten nog met jullie mag meemaken. Heel veel sterkte❤️

1 like

@Printemps wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte voor jou en jullie gezin.

1 like

Ligt eraan wat het is :sweat_smile:

Het liefst handel ik het bij de deur af (spellen, computerdingen, boeken, etc), maar voor een groot meubel of een huisdier moet de koper wel naar binnen lijkt me.

Als jij wint komt bad bunny bij jou he?

Ik zag het op insta al daarom weiger ik te kijken :joy:

1 like

Ligt er een beetje aan. Ik heb laatst een tafel verkocht en toen kwamen die mensen binnen om die tafel naar buiten te tillen. Maar iets kleins zou ik eerder bij de deur afhandelen.

Ja ma is TRADIESIEEE

4 likes

Hier word ook al heel veel vuurwerk afgestoken momenteel en aan de ene kant vind ik die knallen zo irritant maar aan de andere kant vind ik het stiekem ook leuk om het vuurwerk vanaf deze hoogte te zien aangezien ik morgenavond niet thuis ben.

Sommige vuurpijlen klinken ook echt als een scheet

3 likes

Veel sterkte :kissing_heart:

1 like

Oh nee wat een rotnieuws. Heel veel sterkte en hopelijk nog mooie momenten samen toegewenst. Mocht je er over willen praten, mag je me altijd een berichtje sturen. Ik bevind me helaas ook in een soortgelijke situatie.

1 like