Wat je even kwijt wil #31

Ik woon dus sinds oktober in dit nieuwbouwhuis en ben tijdens oud en nieuw weg. Kans is zooo intens klein, maar ben echt bang dat het in de hens vliegt.

Wordt wat als ik ooit op vakantie ga en mn huisje achter moet laten hahaha

Dit is een teken… JIJ BENT DE MOL.

13 likes

Hey, dat is helemaal niet egoĆÆstisch van jezelf. Je gedachten zijn juist super begrijpelijk! Kun je al je zorgen ook een beetje met de mensen om je heen delen?

Ik wens je heel veel sterkte toe :cherry_blossom:

1 like

Aan de ene kant vind ik het voorwerk nu soort van okƩ.
Mijn katten wennen nu aan de knallen waardoor ze morgen iets minder last hebben.

En mijn vriend ook.

Ik hoorde dat je bij de pearl gratis een bril kan halen. En ik heb ze ook bij de AH gezien.

2 likes

Je betaald alleen belasting bij de postcodeloterij als je ervoor kiest om het geldbedrag uit te laten keren ipv de auto. Je krijgt dan het nettobedrag op je rekening. Je hoeft nooit wat over te maken.

2 likes

Ik had vanmiddag mijn laptop geupdated en sindsdien start hij niet meer normaal op. Ofja hij start continu opnieuw op zonder naar het startscherm te gaan. Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen??

Ben in een online-shop bui. Heeft iemand nog een kortingscode voor ASOS?

Hem even de tijd geven om op te starten, kan soms wel een uur duren.

Hmm zou het? Het probleem is dat hij opstart en na een paar seconden zichzelf weer uitschakelt en dan weer opnieuw opstart… Zo blijft het maar doorgaan

Heb je hem uitgezet tijdens het installeren?

Ja, had geen zin om zolang te wachten op die update dus had hem inderdaad uitgezet. Heel dom van mij want nu start hij dus niet meer normaal op…

Dat is inderdaad stom…
nu heb je kans dat hij in coma ligt.
Heb je iemand in je omgeving die goed is met computers?

Je kunt kijken of je hem in veilig modus kunt Windows in Veilige modus starten:

1. Start de computer opnieuw.
  2. Druk meerdere keren op de F8-toets voordat Windows wordt gestart om toegang te krijgen tot het opstartmenu.
  3. Selecteer Veilige modus in het opstartmenu of Veilige modus met netwerkmogelijkheden als u internettoegang wenst.

Dan vanuit daar de update verder installeren

1 like

Sterkte, wat ontzettend rot… :disappointed:

1 like

Weg

60 likes

Dankjewel voor je reactie! Ja, de vriend van mn broer is goed met computers maar ben mijn laptop dan helaas wel een week kwijt. Heb dat met f8 al geprobeerd, maar daar reageert hij niet op. Ik kom niet verder dan mijn HP logo en ā€œwijzigingen aan de computer ongedaan makenā€.

1 like

Wat kan Van Gerwen toch lelijke koppen trekken @Krabsalade

3 likes

Fijn dat je moeder goede hulp gaat krijgen! Alsnog veel sterkte toegewenst :heart:

1 like

Haha echt ja.
Ik ga weer veel te laat naar bed omdat ik het ga afkijken. Maar vind t tegenvallen tot nu toe. Dus begin me af te vragen waarom ik wakker blijf

1 like

Zooo ja deze kop was echt heftig he.

2 likes