Wat je even kwijt wil #31

Wat is een lekkere cava of champi vd AH of Hema?

Props voor @anon39978576 die ‘m maakte. Nog steeds blij met m’n achterwerkje😏

2 likes

Blij dat m’n vriend weg is vanavond, kan ik na HHB gelijk m’n bed in :eyes:

5 likes

Mijn dochter is zo bang voor het vuurwerk en het knalt ook maar door. Super irritant. Het geknal is irritant, maar ook dat ze zo bang blijft en er dan in blijft hangen. Ik weet wel dat ze gewoon zo is en dat ze veel tijd nodig heeft om te wennen aan dingen, maar soms hoop ik dat het gewoon iets sneller gaat.

1 like

Ik heb jullie hulp nodig. Oudejaarsavond komen mijn ouders en schoonouders bij ons. Nu willen we op zich wel vragen of ze blijven eten en dan daarna blijven, maar geen zin om een heel diner voor te bereiden. Iemand een ander goed idee qua eten? Gourmetten kan, maar dan stinkt alles zo
 mag best iets zijn waar je even mee bezig bent (zoals gourmetten dus)

Ik ga denk ik een (tomaten)soep maken met brood en andere hapjes, zoals kaas, italiaanse vleeswaren etc. En ook nog iets van een dessert denk ik.

Had ook echt geen zin in het hele gedoe van gourmetten :grimacing:

Ik heb zo geen zin in werken morgen pfff.

5 likes

Morgen en dinsdag hadden echt verplichte vrije dagen moeten zijn!

6 likes

Joe, ik ben 27 en nog steeds doodsbang. Kom al sinds gister niet meer buiten en dat blijft voorlopig zo haha

Ben vergeten dat Heel Holland Bakt nu op tv is :sob: Dan maar terugkijken straks/morgen

Ja hier dacht ik ook aan idd, of wat @Denna zegt een soort tapas. Mijn vriend vindt dat alleen niet echt een maaltijd


Zelf pizza’s maken?

Ja, ik ook :cry: Kwam er ook achter door het bericht van @Unquestionable dat ik het vergeten ben

1 like

Ja ja ben al tanden aant poetsen jaaaa

2 likes

Verschillende hapjes en soep of een ovenschotel die je van tevoren al kunt klaarmaken? Of gewoon eten bestellen, ook lekker (en makkelijk).

Maar zodra je een lasagna op tafel flikkert en daar bakjes van de appie naast gaat zitten heeft het geen ene klapkut (Thanks @Mhysa) meer met Tapas te maken.

7 likes

Kaasfondue? Niet heel veel werk en ook wel “gezellig” samen.

Ik heb zo’n fijne middag gehad met keihard lachen. Fijne afsluiting van het jaar!

8 likes

Ging goed met al die dubbels :sweat_smile:

1 like

Klinkt als super veel werk eerlijk gezegd:P Dan zou ik het gewoon bij die lasagna houden, dat is al een heel gerecht