Wat je even kwijt wil #31

Ik heb deze dagen rond kerst en oud en nieuw echt zo weinig zin om te werken. Hoop dat volgende week, wanneer het normale leven weer begint, er weer wat ritme en plezier in komt.

3 likes

Ugh tot zo ver het bed voor mij alleen. De kat ligt in het holletje van m’n knieën, heel irritant op m’n deken, waardoor ik het gewoon koud heb en de baby aan de andere kant ligt te drinken en ik lig dus mega kak. “Slaap lekker” :woman_shrugging:t2:

Misschien kun je doktertje spelen.

18 likes

Hahaha ik snap niet hoe ze het doen :joy:

de roos achtige vlekjes zijn de verbrande haartjes hahaha

2 likes

Sostrene Grene was het. Maar twee minuten daarvoor wel in de Lush geweest en dat is wat Rituals voor anderen is.

Maar het kwam gelukkig weer goed allemaal!

Aah

De mijne had toen van die opgekrulde snorharen haha

1 like

Thanks!!

Bluh de mensen met wie ik nieuwjaar ga vieren willen gourmetten :weary: waarom nouuuu.

53 likes

Ik ben echt veel te actief. Ben super veel losse zooi aan het uitzoeken en opnieuw ordenen (denk in categorieën als kabels, oude sieraden, losse dingetjes aka de hel), heb net weer een shitload op United Wardrobe gegooid, aan het uittekenen wat ik met mijn extra kamer wil doen, etc.
Whats happening. Heb nu zelfs opbergbakken over?? Oh en heb 3 zakken voor de kledingbak :hugs:

7 likes

Aah ook sneu hahaha. Mijn broer heeft vroeger een keer de snorharen van onze kat geknipt :joy:

Hahahaha dat zal een mooi gezicht zijn geweest

Je lijkt mij wel!
Kan even niet verder in de baby kamer dus mijn nestel drang heeft zich vanavond op de keuken geprojecteerd. Elk kastje en bakje is uitgezocht en nog niet niet op alfabetische volgorde hehe

3 likes

M’n moeder was er niet zo van gecharmeerd hahaha. Arm beest liet alles toe :joy: helaas geen foto van

1 like

Ik ook :astonished:
Het waren zwarte katten, de ene had zwarte snorharen en de andere witte. Ik had die witte eraf geknipt omdat ik dacht dat ze dan zwart zouden terug groeien :expressionless:

2 likes

Mag ik vragen wat voor elektrische deken je hebt? En lig je er dan op of onder?
Ik heb het echt altijd koud en zo’n deken lijkt me wel heel fijn namelijk, maar niemand in mijn omgeving heeft eentje, dus kan niemand vragen haha.

Hahaha aww, wel leuke kinderlogica :joy:

Ja die heb ik gestuurd! Maar iedereen wil gourmetten dus pas me wel aan. Ik eet weinig vlees en iemand anders is vegetariër dus ik snap het niet helemaal, maar goed. Ik heb gezegd dat ik mee wil met boodschappen doen dus dan heb ik nog iets te zeggen over wat er wordt gekocht. Zie alleen nu al op tegen de stank, bah.

1 like

Ik denk dat een rauwe tomaat met suiker nog het lekkerste is dat hij maakt, alles beter dan kippenhartjes toch. :joy:

3 likes

Ik doe precies wat @Camper doet en het is zo fijn! Het haalt echt die klammigheid en kou uit je bed die je er soms met alleen je lichaam gewoon niet uit krijgt. Ik heb er door een soort misverstand drie (van Alpina, Tomado en Inventum) en ze zijn allemaal prima, maar als je de keus hebt zou ik er eentje met een timerstand nemen. Je hebt ze ook met losse delen (dan kan je bijv. je voeten warmer maken dan je lichaam) maar dat voegt niet superveel toe vind ik.

2 likes

Ik had een zo’n spons voor onder de douche gekregen van mijn schoonmoeder. Heb hem weggetiefd, hij stonk zó erg naar rook no thanks :nauseated_face: