Wat je even kwijt wil #31

Ik kom met f10 trouwens wel in het BIOS scherm terecht maar daar heb ik echt niks aan @anon50122296

Deze! Van Hema, echt m’n lievelings en vaak in de aanbieding.

4 likes

Ik zou niet in de bios gaan kloten als je niet weet wat je doet. Geef m maar aan de vriend van je broer! :wink:

1 like

Haha ik zei net hardop dat ik die ene na de set in slowmotion wilde zien en werd kort erna op m’n wenken bediend :ok_hand:

2 likes

Heel veel sterkte! Ik hoop dat jullie samen nog wat mooie momenten mee kunnen maken en dat ze je kindje nog kan ontmoeten.

Zou ze ook niet naar je geregistreerd partnerschap kunnen komen met bijvoorbeeld Stichting Ambulance Wens (https://www.ambulancewens.nl)? Ze vervullen gratis een wens van terminale patiënten, bijvoorbeeld nog eenmaal hun huis bezoeken of een bruiloft o.i.d. Vanuit mijn werk al meerdere malen meegemaakt hoe waardevol dat voor patiënten en familie kan zijn. Misschien is het een optie voor jullie?

7 likes

Van dit filmpje: https://youtu.be/fn4bMEf5L7s
Daar is een jongetje die zegt het is altijd herres

1 like

Wat verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat jullie nog andere mooie momenten kunnen delen en natuurlijk haar kleinkind kan ontmoeten.

1 like

Hey huismus, ik werk in het zorg gedeelte van het traject waar je moeder ingaat.
Als je daar over wilt praten mag je altijd een bericht sturen.

1 like

Hahahaha lekker kloten in de bios

Ooh ik ben op de bank in slaap aan het vallen maar wordt aangestaard door de was die ik nog op moet hangen. Maar de waslijn hangt ook nog vol

Ik zou het wel doen anders heb je morgen stinkwas

Er gaat ineens ziek veel vuurwerk af hier, mensen hebben geen kalender op de plee haha. Of loop ik nu een dag achter???

3 likes

Thnx die had ik even nodig, zaten nog dingen bij die ik morgen nodig heb kwam ik achter en ook dikke truien.

En kan mezelf wel voor de gek houden maar kan toch niet slapen dus dan kan ik net zo goed nog even de was doen🙃

1 like

Misschien een jarige?

Of oefenen voor morgen je weet maar nooit he

1 like

Nu valt het op, misschien is dat het idee :thinking::face_with_monocle:

1 like

Haha ja op 31 dec oudjaar vieren is zo mainstream, dan kan je beter de 30e

1 like

Nee of extra lang genieten van dat fantastische vuurwerkfestijn. :sweat_smile:
Hier gaan ze ook nog lekker

Het komt van een liedje, deze. Is uit de zomer of al daarvoor denk ik. En toen inderdaad dat jongetje

1 like

Kan je ff vergelijken met het seizoen dat nu op tv is? Want ligt het nou aan mij of is Maarten nou zoveel aangekomen? Die kin? Het valt me echt op…