Ik kan niet slapen want ik lig te piekeren over morgen (vandaag eigenlijk al). Terwijl ik oud en nieuw dus best overdreven vind. En ik ben samen met mijn vriend en we gaan lekker eten en spelletjes spelen.
Maar ik heb een soort fomo
Ik kan niet slapen want ik lig te piekeren over morgen (vandaag eigenlijk al). Terwijl ik oud en nieuw dus best overdreven vind. En ik ben samen met mijn vriend en we gaan lekker eten en spelletjes spelen.
Maar ik heb een soort fomo
Ik heb hier ook last van!
Elke keer als ik naar een feest ga na een huisfeestje is het zo anticlimax. Je betaalt extra veel want oud en nieuw zo leuk en bijzonder, en altijd is het weer net zo kut (of niet per se heel kut maar gewoon niet zo boeiend, niet leuk, te druk, teveel rijen voor de plee of ingang muntjes kluisjes ga maar door) en ben ik de dag erna veel te gaar door die hele nacht/dag doorhalen. Dus dit jaar ga ik lekker niet mee naar een feest. Maar toch voel ik me nu een saaie doos wat als ik wat mis?!?
Ook al weet ik heus wel dat dat niet zo is.
Pff ik zag net een flits dus mijn hart zat al in mijn keel, maar schrok toch nog van de veel te harde knal. Ga slapen joh
Ik vier oud en nieuw lekker thuis, maar heb echt het idee dat sommige vriendinnen me daarom saai of raar vinden. Nouja fuck dat, ik zit morgen in mn pyjama op de bank
Gdvrdmm ik lig weer veeeel te laat in bed
Net wakker geworden met rug- en buikpijn. Gelukkig bestaan er kruiken
Sterkte @Printemps
Ik heb zo weinig geslapen dat ik middernacht niet eens red denk ik, laat staan feesten
Ik droomde over 2 become 1 van de Spice Girls en nu zit dat liedje in mijn hoofd.
Oh jammer, ik wilde vandaag gaan kijken. Hopelijk kunnen we deze nog ergens vinden.
ik moet werken maar het is echt zo uitgestorven op straat?! Volgens mij is iedereen vrij
Gewoon aan de deur, tenzij het inderdaad om iets groots gaat wat ik niet zelf beneden krijg.
Pfff ik baal al 100% dat ik moet werken, gaat mijn trein ook nog eens niet. Dus ik ben of net op tijd of net te laat. Great
Ik weet geeneens of ik het red tot 00:00 uur. Heb er ergens wel spijt dat ik buiten de deur ben vanavond want ik had net zo liever thuis gezeten en op tijd mijn bed ingegaan.
De verwarming op werk is kapot, brrrrrrrr
Ze zijn nu al begonnen met carbid schieten en het zijn zulke irritante doffe knallen. Vanochtend om half 8 al gewoon.
Ik weet dat de kans op de hoofdprijs van de staatsloterij 1 op de 10 miljoen is, maar heb voor de zekerheid al een mooi luxe appartement in het centrum van Utrecht gespot voor het geval dat.
Wat onwijs naar. Veel sterkte toegewenst. Hopelijk valt er toch iets te regelen zodat jullie dit nog samen kunnen vieren.