Wat je even kwijt wil #31

Gatver, ik had net een appelbeignet, maar dat was helemaal niet lekker. Ik dacht dat het net zoiets was als de appelflappen die mijn vader vroeger maakte (schijf appel met kaneel en suiker door het beslag en dan frituren), maar deze appel smaakte nergens naar en er zat een soort room bij.
Terug naar de oliebollen.

Hahaha die arme jongen de hele stad door op zoek naar vlammetjes :joy:

2 likes

Ugh mistige jaarwisseling maakt het allemaal alleen maar enger, want denk maar niet dat iemand er minder vuurwerk om aansteekt…

1 like

Ik vind de meeste appelbeignets tegenwoordig niet te vreten. Ook niet die van een ‘goede’ bakker.
:cry:

Op mijn werk maken ze ze met amandelspijs in het midden en het is DE BOM

Maaaarrr ik heb wel trauma’s van die dingen want die mn vader vroeger haalde ware niet ok. Daar zaten harde stukjes in de appel waar de pitjes normaal zitten.

2 likes

In welke provincie moet ik zijn om die te proberen? :grinning:

Amsterdamland

3 likes

Oh, hoezo ga je stoppen? Ik weet nog dat je het had over je eerste vaan in loondienst!

Ja dit doen veel bakkerijen! Die zijn echt zoveel lekkerder!

Deze was ook van een goede bakker (en duur), maar smaakt echt nergens naar. Zonde. Ga ze aan mijn vriend voeren, dan zijn er meer oliebollen voor mij, want die zijn wel lekker van die bakker.

1 like

Weet iemand of deze kaasbroodjes van de hema hetzelfde zijn als die in hun restaurant? Ik kom nooit in het hema restaurant alleen heel soms voor het ontbijt. De laatste keer dat ik deze kaasbroodjes kocht vond ik ze echt verrassend lekker maar imo zijn die kaasbroodjes in hun restaurant heel vies en mega vet? Maar denk wel dat het hetzelfde zijn. Heel belangrijke vraag ook :’)

Xtc ogen

16 likes

Ik wil zo graag een oliebol maar ik kom net bij de kaakchirurg vandaan :sob: Ik ga vanmiddag denk ik toch eigenwijs naar de kraam voor 1 oliebol en 1 appelbeignet en dan wordt dat mijn avondbesteding. Zal wel 3 uur duren voordat ik het wegheb maar de aanhouder wint.

Ik vind het niet erg dat ik niks doe met oud en nieuw vanavond, ik vind het alleen maar erg dat ik niet kan eten :weary:

4 likes

Nog 5 uurtjes werken en dan ook lekker naar huis!

Chasing cars in de top 2000, moet toch altijd bijna huilen door Greys anatomy.

Edit: haha dat wordt nu ook benoemd

4 likes

Ik wou dat mijn collega’s dat ook deden.
Helaas ben ik pas 1 dec begonnen dus durf t niet voor te stellen

Ugh, ik moet zo nog beginnen met werken (late dienst in de zorg) maar wil gewoon op de bank zitten met thee en de top 2000 :frowning:

De drukte in de supermarkt viel mee gelukkig!! Love zelfscannen ook, nooit meer in de rij

Die ze bij de bakker verkopen wel, maar deze weet ik niet zeker. Zien er wel hetzelfde uit

Ik denk omdat toen het liedje “het regent zonnestralen” speelde?

1 like