Ugh met spierpijn in alles naar de sportschool is echt een slecht idee. Nu maar die ene spiergroep trainen waar ik geen pijn had, abs… ik haat buikspieren
Is het wel oudejaarsdag als je niet ontbijt met oliebollen?
Viel mij ook al op! Hoop dat alles goed met hem gaat
Ja. Want oliebollen zijn overrated.
Ugh
Ik ken dit alleen van nieuwjaarsdag
Ben zo slaperig. Wilde vanmiddag mijn huis schoonmaken nog snel in 2019 maar het wordt een middagdutje denk ik.
Haha ik had vroeger altijd dat m’n moeder als ik wakker werd al bezig was met oliebollen bakken en dat dus m’n ontbijt was. En toen ik later wel eens moest werken op oudejaarsdag kwam ze ze wel eens daar brengen haha
Ik vind het grappig dat het vannacht heel mistig gaat worden. Zit je dan met je vuurwerkpakketje van 500 euro
Ik probeer net als vorig jaar weer last minute kaartjes te regelen voor de Efteling maar ga weer falen. Zijn maar 1900 mensen die een kaartje zoeken en ik ben nooit snel genoeg op Ticketswap
Ik kan me nog een oud en nieuw herrinneren waar we op de terugweg naar huis zoooo langzaam hebben gereden over de snelweg vanwege de mist. Dat was zo eng.
Ik wist niet dat je oud en nieuw in de Efteling kon vieren, nu weet ik wat ik volgend jaar wil!
Ja volgens mij was dat in 2007/2008! Zo eng inderdaad, zat toen op de fiets en zag letterlijk niets
Meid, is al twee jaar me droom. Maar ik vergeet iedere keer in november al kaartjes te kopen
Ik zet vast een wekker.
Wij verkopen ieder jaar vuurwerk, en mijn god ik hoop dat ik de dag doorkom. Ik heb serieus gisteren aan een stuk door gewerkt van 9 tot 11 zonder normaal avondeten op te hebben, en nu moet ik nog de hele dag. Het helpt ook niet dat ik al twee dagen super kut heb geslapen …may God help me
Gadverdamme, Kate Bush in de top2000. Wat een ZEIKNUMMER
Ik ben blij dat ik een paar weken geleden een bananen en een kersenbol op heb. Want vandaag hadden ze ze niet. Klootzakken.
Ik werd wakker met drie gemiste oproepen van het UWV om 9.10. Ook fijn