Ohnee ik vind het echt klinken als een dier wat gewurgd wordt. Maar ik haat ook Bohemian Rhapsody
Ahhh nee ik vind haar leuk omdat ze echt een tweeling lijkt van mijn moeder toen ze jong was
Ik en mijn collega’s die ons voorbereiden op het verloop van de dag
Ik heb nog geen oliebol gegeten en dat ga ik ook zo houden.
Ik wil oliebollen en appeldingen kopen, maar geen zin om er voor innde rij te gaan staan
Ik moet boodschappen doen maar geen zin om naar buiten te gaan want ik hoor best veel vuurwerk en het zal wel druk zijn
Nog 1 dag werken
Zo irritant… Ik denk/dacht ineens dat de kat misschien wel vlooien heeft maar eigenlijk is dat bullshit want ze krabt niet vaak en ze heeft een vlooienallergie dus zou het wel moeten merken aan haar en kan ook geen vlooien vinden ofzo maar toch sinds ik dit denk jeukt het overal bij mij lol. Dom hoe dit tussen je oren kan gaan zitten en dat je er ineens last van krijgt. :’)
Wel gecheckt trouwens en de plekken waar ik krab lijken ook geen vlooienbeten te zitten.
Ik heb gisteren de nieuw Star Wars gezien (was beter dan ik had verwacht). Maar ik ergerde me aan één ding:
Waarom ze R2 (van R2D2) hebben ondertitelt als: Artoe ??!??
Zou ik genoeg hebben aan 4 oliebollen voor de komende 24 uur? Wat een dilemma
Ugh iedereen die 1000 foto’s post in insta stories hoe het afgelopen jaar was. Leuk voor je dat je jaar zooo fantastisch was, i do not care.
Het is hier ontzettend mistig buiten! Laten we hopen dat het vannacht ook zo mistig is…
Oh ik vind dit juist super leuk en lees alles
Leuk juist!
ELVH62STGQ6
10% voor mijn verjaardag, er is nu ook 15% op de sale Asossalewant
Jaaaa dat viel mij ook op. Ook zeiden ze ergens Ceethreepio of zo i.p.v. C3PO. Echt lelijk
Jaa die ook!
Ik keek op mn rekening en heb nog een bedrag met 3 nullen erop staan. HUH nou das ook nog nooit eerder voorgekomen op 31 dec.
Haha oké misschien ben ik dan gewoon zuur vandaag
Ik krijg een appartement toegewezen van de woningbouw en nu komt er een nieuwe keuken en badkamer in want is nu te afgeleefd. Later verhuizen maar stiekem wel zo chill!!! Mag ook zelf de kleuren kiezen, voelt echt luxe