Wat je even kwijt wil #31

Wat een kut vuurwerk nu al :tired_face: ik ben echt een mietje 2.0 en zit nu dus uit te stellen om boodschappen te doen vanwege die rotknallen

1 like

M’n broertje kwam net ook een oliebol halen en tbh misschien is het chillste van 2019 wel dat hij in hetzelfde gebouw is komen wonen als ik

8 likes

Laten we het hopen! Zie de stad nu niet Rens vanuit mijn raam, alleen de eerste flat die achter t bosje langs mijn flat ligt

1 like

Zo mistig? Ik heb nog niet naar buiten gekeken haha

Oooh supernice! Dan maakt het ook niet zo uit als je wat later verhuisd. Muren zijn wel weer gewit of dat nog niet?

1 like

Super! Thanks! :raised_hands:t2:

1 like

Ik moet nog naar de supermarkt, maar heb echt geen zin.

Ik moet straks ook nog naar buiten. Zie er tegenop :confounded:

Nogal haha

1 like

Mijn vriend heeft sinds gisteren flinke griep en nu zit ik een beetje zielig op de bank niet wetende wat ik moet doen. We hadden allerlei plannen om te gaan borrelen met zijn vrienden en daarna het nieuwe jaar in te luiden met zijn ouders. :sob:

Ah fijn is dat ja. Ik mocht niet kiezen maar kreeg wel nieuwe keuken en badkamer. :heart:

1 like

Ik zie mezelf steeds in de weerspiegeling van mijn laptop en ik ben echt een vogelverschrikker vandaag. Mijn haar zit als een soort halo om mijn kop heen, ik ben lijkbleek met donkere kringen en ik trek steeds een frons in mijn voorhoofd.

1 like

Ik moet zo nog boodschappen doen maar heb echt geen zin in de drukte. Herinner me van toen ik nog in de supermarkt werkte dat met oudjaarsdag de rij voor m’n kassa tot aan het eind van de winkel stond. Hopelijk is dat met de jaren verbeterd

Ik woon op de 10e en wou daarom heel graag thuis blijven. We gaan toch ergens anders heen en als het zo mistig blijft vind ik dat dus helemaal niet erg meer. Haha

Ogod ik moet zo in mijn pauze en baal nu al.

1 like

Ik ben bang dat mijn collega’s dit ook zien :sweat_smile:. Net ook nog een oliebol gegeten die verkeerd viel dus nu ben ik moe Ă©n kotsmisselijk. Topdag!

Ik wil niemand valse hoop geven, maar hier was het in 2 supermarkten echt heeeeel rustig. En er waren nog veel oliebollen.

8 likes

Heb net een rondje gelopen. Maar 1 keer geschrokken van vuurwerk. Viel mee gelukkig.

Ja, dat was bij ons ook altijd zo toen ik nog in de supermarkt werkte. En dan had je altijd van die klanten die met zijn tweeën (of meer) waren waarvan 1 persoon direct in de rij ging staan met een leeg winkelwagentje en de ander ging dan alle boodschappen ophalen en in het wagentje gooien :sweat_smile:

Is ook mijn plan. Heerlijjk rustig dan.

1 like