Succes!
Haha omg wat aso, heb dit echt nooit gezien?? Mensen zijn echt kut
Ik ga zo lekker koken en schoonmaken voor de vrienden die hier vanavond komen eten en gezellig blijven slapen ook, vind dat altijd zo leuk, een beetje de gastvrouw uithangen. (Heb overigens wel wat van het lekkerste katervoedsel een beetje verstopt voor als iedereen morgen weer weg is.)
Ik zie altijd onwijs op tegen oud & nieuw en dit jaar is eigenlijk niet anders. Het wordt me ook echt niet makkelijk gemaakt vandaag. Hopelijk kan ik vanmiddag nog wat rust vinden voor de hel weer losbarst.
Gelukkig is het altijd maar 1x per jaar.
Ik ben nog als een malle mijn puzzel aan het afmaken, maar denk niet dat ik het op tijd ga afkrijgen. Er komen hier vanavond vrienden spelletjes spelen, dus wel handig om de eettafel vrij te hebben.
Serieus? Ik was net in twee supermarkten en daar was het echt knetterdruk⦠Maar ligt er misschien aan dat het zoān beetje de enige twee supermarkten in het dorp zijn
Net een petitie voor een vuurwerkverbod ondertekent. Wat een ellende zeg. Die keiharde knallen zijn toch geen zak aan mensen⦠Ik durf niet eens naar de supermarkt te wandelen.
Artoe dietoe
Gatver, ik had net een appelbeignet, maar dat was helemaal niet lekker. Ik dacht dat het net zoiets was als de appelflappen die mijn vader vroeger maakte (schijf appel met kaneel en suiker door het beslag en dan frituren), maar deze appel smaakte nergens naar en er zat een soort room bij.
Terug naar de oliebollen.
Hahaha die arme jongen de hele stad door op zoek naar vlammetjes
Ugh mistige jaarwisseling maakt het allemaal alleen maar enger, want denk maar niet dat iemand er minder vuurwerk om aansteektā¦
Ik vind de meeste appelbeignets tegenwoordig niet te vreten. Ook niet die van een āgoedeā bakker.
Op mijn werk maken ze ze met amandelspijs in het midden en het is DE BOM
Maaaarrr ik heb wel traumaās van die dingen want die mn vader vroeger haalde ware niet ok. Daar zaten harde stukjes in de appel waar de pitjes normaal zitten.
In welke provincie moet ik zijn om die te proberen?
Amsterdamland
Oh, hoezo ga je stoppen? Ik weet nog dat je het had over je eerste vaan in loondienst!
Ja dit doen veel bakkerijen! Die zijn echt zoveel lekkerder!
Deze was ook van een goede bakker (en duur), maar smaakt echt nergens naar. Zonde. Ga ze aan mijn vriend voeren, dan zijn er meer oliebollen voor mij, want die zijn wel lekker van die bakker.
Weet iemand of deze kaasbroodjes van de hema hetzelfde zijn als die in hun restaurant? Ik kom nooit in het hema restaurant alleen heel soms voor het ontbijt. De laatste keer dat ik deze kaasbroodjes kocht vond ik ze echt verrassend lekker maar imo zijn die kaasbroodjes in hun restaurant heel vies en mega vet? Maar denk wel dat het hetzelfde zijn. Heel belangrijke vraag ook :ā)
Xtc ogen