Wat je even kwijt wil #31

Ik wil zo graag een oliebol maar ik kom net bij de kaakchirurg vandaan :sob: Ik ga vanmiddag denk ik toch eigenwijs naar de kraam voor 1 oliebol en 1 appelbeignet en dan wordt dat mijn avondbesteding. Zal wel 3 uur duren voordat ik het wegheb maar de aanhouder wint.

Ik vind het niet erg dat ik niks doe met oud en nieuw vanavond, ik vind het alleen maar erg dat ik niet kan eten :weary:

4 likes

Nog 5 uurtjes werken en dan ook lekker naar huis!

Chasing cars in de top 2000, moet toch altijd bijna huilen door Greys anatomy.

Edit: haha dat wordt nu ook benoemd

4 likes

Ik wou dat mijn collega’s dat ook deden.
Helaas ben ik pas 1 dec begonnen dus durf t niet voor te stellen

Ugh, ik moet zo nog beginnen met werken (late dienst in de zorg) maar wil gewoon op de bank zitten met thee en de top 2000 :frowning:

De drukte in de supermarkt viel mee gelukkig!! Love zelfscannen ook, nooit meer in de rij

Die ze bij de bakker verkopen wel, maar deze weet ik niet zeker. Zien er wel hetzelfde uit

Ik denk omdat toen het liedje ā€œhet regent zonnestralenā€ speelde?

1 like

Ph wat voor vega dingen heb je? Ik ga binnenkort ook gourmetten maar zoek nog wat dingen naast groenten, ei en pannenkoekjes.

Ja ik googelde al, waarschijnlijk omdat deze nog in de verpakking zitten en niet onder zo’n warmhoudlamp/ding dat ze minder vet aanvoelen.

Hahaha zal me niks verbazen

1 like

Ik hou niet van oliebollen/appelflappen/appelbeignets dus ga maar pretzels bakken nu

1 like

Van alles wat mijn moeder maakte mis ik haar oliebollen en appelflappen altijd het meest. Echt niks smaakt hetzelfde me is minder lekker? En na 6 jaar zonder mijn moeder vind ik het nog altijd gek dat ik nooit meer precies dezelfde oliebollen zal eten.
Word ook een beetje weemoedig van deze dag. Allemaal herinneringen aan vroeger en daarnaast haar ziekenhuistijd/overlijden dat rond de feestdagen was.

5 likes

Oh en hoera, ik ga bloedend het jaar uit. Eindelijk ongesteld. Moest dat per se vandaag :thinking:

4 likes

Ik wilde een oliebol halen zonder rozijnen, waren ze allemaal op. Nu hoop ik dat mijn moeder ze nog kan fixen anders geen oliebol dit jaar.

Morgen werken wordt echt een test van mijn acteer kwaliteiten want geef niks om nieuwjaar. Denk dat ik dan een oscarwaaridge performance ga neerzetten om iedereen een gelukkig nieuwjaar te wensen.

1 like

Ah ik heb hetzelfde, ook precies deze periode. Weet nog niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan maar er bij stilstaan en toegeven aan je emoties is nooit fout. Sterkte!

1 like

Ik ben oliebollen aan het bakken. M’n zusje heeft er al 6 opgegeten, dus ik denk dat ze goedgekeurd zijn :grin:

2 likes

Haha ja dacht ik ook de hele film. Vertaler voor wie dit zijn eerste star wars was? Heel bijzonder

2 likes

Je gaat voor de eerste keer xtc doen? Haha ik denk niet dat de bewaking daar erg op let. Zolang je niet vervelend doet ofzo. Vanavond is iedereen toch helemaal lam waarschijnlijk.

1 like