Wat je even kwijt wil #31

Ik ga vanavond eerst naar mijn ouders, gourmetten whoop whoop, en daarna naar vriendinnen toe. Heb er wel zin in!

Ik smelt altijd als mijn kat me kopstootjes geeft. Kreeg er net een stuk of vier :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Wat heerlijk! Geniet ervan!

1 like

Topverrassing, veel plezier vanavond/ vannacht!

1 like

Dit gaan wij volgend jaar doen! Nu niet zo praktisch omdat we moeten werken. Maar dit bedacht ik een paar weken geleden. Lijkt me hemels!
Geniet ervan

1 like

Vanmorgen opgestaan met hoofdpijn en dacht dit wordt echt niks vandaag… Na boodschappen tomatensoep gemaakt, tortilla en de pavlova staat in de oven. Helemaal blij mee en hoofdpijn is zowaar gezakt. Nu even relaxen en dan het huis klaarmaken voor onze ouders.

Oh ja en hier is nog blauwe lucht en zon, klaar daar zelf ook helemaal van op.

2 likes

Ik ga direct uit mn werk door naar familie van mijn vriend en nu moeten we door die mist waarschijnlijk overnachten. Mag ik ff heel hard janken. Had er al zo weinig zin in.

Iemand tips om de avond vol te houden als er veel gedronken wordt? Ik merk met oud en nieuw altijd dat ik veel heb gedronken en dan ergens halverwege super moe of misselijk word en alleen maar naar huis wil… Alleen nu heb ik niet per se de mogelijkheid om op tijd naar huis te gaan, aangezien de groep waarmee ik ga altijd lang doorgaat. Dusss… iemand tips?

Halfuur in de rij gestaan bij de (naar verluidt de beste vd provincie) oliebollenkraam maar wel 6 bollen en beignets rijker :ok_hand: Totally worth it, heb er al 1 achter de kiezen. Lemongrab - kaakchirurg 1-0

15 likes

Ik wissel altijd een alcoholisch drankje af met water/bruisend water. Vind het wel fijn als er bruisend water is want dat vind ik lekkerder/specialer dan water. Voor de rest heb ik niet echt tips helaas haha

2 likes

Oh die broodjes uit het restaurant vind ik echt vet lekker!

Alcohol idd afwisselen met iets anders. Vind zelf cola wel lekker, blijf ik ook een beetje wakker van.

1 like

God niks zo deprimerend als je vetpens in een te kleine panty te wurmen.

26 likes

Ben vanavond bij mijn ouders, rij hier de wijk in en zie al 4 mensen in hun trainingsbroek. Natuurlijk heb ik ook mijn trainingsbroek aan. Blij om weer in mijn hometown te zijn waar ik chill in mijn trainingsbroek kan lopen zonder raar aangekeken te worden.

15 likes

Ga gewoon in legging of joggingbroek.

2 likes

Ik denk het wel haha, ben zo moe en waarom zou ik in mijn eentje tot 00:00 gaan wachten.

1 like

Ja hij is al uit, alle passende hadden ladders. Ga voor een spijkerbroek, Fak deze shit.

1 like

Afwisselen met alcoholische dranken en niet-alcoholische dranken? Ik drink vaak regelmatig gewoon water of cola tussendoor en dan gaat het vaak wel beter.

Edit: zie nu pas dat er meer dit idee hadden haha.

Goed uiteinde allemaal :dancingbanana:

6 likes

Het wordt vast heel gezellig, ga met vrienden eten en spelletjes spelen en champagne drinken, maar ik word altijd zo weemoedig en emo van oud & nieuw. Dus heb tegelijkertijd zin en geen zin. En ik weet ook niet wat ik aan moet, jurk is toch snel te opgedirkt, maar gewoon spijkerbroek is weer zo saai…

6 likes