Wat je even kwijt wil #31

Ik heb ze gekocht bij Voskamp en zijn de enige die ik lekker vind. Schijf appel en kaneelamandspijs in het midden. Al die anderen zijn zo goor of hebben zelfs krokante stukken klokhuis erin vaak.

4 likes

Dat klinkt echt heerlijk!

Misschien wordt het juist leuker dan verwacht! Heb ik vaak als ik lage verwachtingen heb haha. Veel plezier vanavond!

Ik heb sinds vanmiddag al ruzie met mijn man. Hij is boos en ik heb geen zin om met hem in gesprek te gaan.

Die vent is echt zovaak boos niet normaal. Ben der ff helemaal klaar mee.

Leuk oud en nieuw zo

Ik zit net de tv gids te bekijken maar het ziet er niet heel veelbelovend uit, misschien moet ik toch maar toegeven aan dat feestje :confused:
Of aan de toppers in concert/vrienden van Amstel op tv

1 like

Een film haha, want het tv-aanbod is ruk inderdaad

1 like

Ik hou van holland. Elk jaar het enige wat nog wel leuk is

1 like

Helaaa we hebben geen stroom meer. Gelukkig heb ik kaarsen in huis.

1 like

Ik ging net naar mijn bovenbuurman om te vragen of ik een zakje natvoer voor de kat kan lenen… Kom ik daar binnen zie ik dat hij een kastje in de keuken heeft staan met daarop echt allemaal soorten en merken uitgestald in doosjes en niet in doosjes en ook allemaal soorten snoepjes. Het is echt een kattenhemel daar haha. Ik koos vervolgens 1 zakje uit en kreeg ook nog 2 duurdere zakjes mee want die vinden katten zo lekker zei die haha. Te lief.

48 likes

Ik blijf vandaag/vannacht thuis en had nog geen last van de mist dus was al blij. Nou in 5 minuten kan ik ipv 10 km de polder inkijken nog niet eens 5 meter zien. Even huilen want nu maak ik in m’n eentje helemaal niets meer mee van oud en nieuw behalve de knallen die je hoort…

Ik wil ik hou van Holland kijken maar dat vindt mijn vriend niet leuk

1 like

M’n ouders zitten ook in het donker, de halve provincie heeft geen stroom :anguished:

Ik ga Once upon a time in Hollywood kijken!

3 likes

Expres niet veel gegeten zodat we lekker kunnen snaaien straks.

1 like

Ik ben last minuten nog uitgenodigd voor 3 feestjes. Super leuk maar ik heb nergens zin in en ik blijf lekker met mijn alcoholvrije champagne thuis! Daar heb ik dan weer wel zin in

10 likes

Dat is zeker waar! Moet nog wel even zin maken hoor haha! Zit nu met een speciaalbiertje en oliebollen op de bank en vind dat ook wel chill hi eigenlijk

Bah, niet best. Nu al een heftig kettingongeluk hier op de snelweg (A32) en de helikopter kan niet eens komen.

Mijn schoonvader vertelt inderdaad net dat in delen van jouw stad stroomuitval is. Sowieso hoogveld, en Born hoorde ik

1 like

Haha same! Zit zo vol van m’n tiramisu en echt geen zin meer om naar buiten te gaan. Maar als ik niet ga saai en als ik wel ga is het vast leuk (al heb ik spijt als ik me kut/moe voel morgen).

1 like

Ga niet weg, maar lig wel lekker in m’n glittershirt en met rode lipstick op op de bank

9 likes