Ik hou van holland. Elk jaar het enige wat nog wel leuk is
Helaaa we hebben geen stroom meer. Gelukkig heb ik kaarsen in huis.
Ik ging net naar mijn bovenbuurman om te vragen of ik een zakje natvoer voor de kat kan lenen… Kom ik daar binnen zie ik dat hij een kastje in de keuken heeft staan met daarop echt allemaal soorten en merken uitgestald in doosjes en niet in doosjes en ook allemaal soorten snoepjes. Het is echt een kattenhemel daar haha. Ik koos vervolgens 1 zakje uit en kreeg ook nog 2 duurdere zakjes mee want die vinden katten zo lekker zei die haha. Te lief.
Ik blijf vandaag/vannacht thuis en had nog geen last van de mist dus was al blij. Nou in 5 minuten kan ik ipv 10 km de polder inkijken nog niet eens 5 meter zien. Even huilen want nu maak ik in m’n eentje helemaal niets meer mee van oud en nieuw behalve de knallen die je hoort…
Ik wil ik hou van Holland kijken maar dat vindt mijn vriend niet leuk
M’n ouders zitten ook in het donker, de halve provincie heeft geen stroom
Ik ga Once upon a time in Hollywood kijken!
Expres niet veel gegeten zodat we lekker kunnen snaaien straks.
Ik ben last minuten nog uitgenodigd voor 3 feestjes. Super leuk maar ik heb nergens zin in en ik blijf lekker met mijn alcoholvrije champagne thuis! Daar heb ik dan weer wel zin in
Dat is zeker waar! Moet nog wel even zin maken hoor haha! Zit nu met een speciaalbiertje en oliebollen op de bank en vind dat ook wel chill hi eigenlijk
Bah, niet best. Nu al een heftig kettingongeluk hier op de snelweg (A32) en de helikopter kan niet eens komen.
Mijn schoonvader vertelt inderdaad net dat in delen van jouw stad stroomuitval is. Sowieso hoogveld, en Born hoorde ik
Haha same! Zit zo vol van m’n tiramisu en echt geen zin meer om naar buiten te gaan. Maar als ik niet ga saai en als ik wel ga is het vast leuk (al heb ik spijt als ik me kut/moe voel morgen).
Ga niet weg, maar lig wel lekker in m’n glittershirt en met rode lipstick op op de bank
Met zo-veel spierpijn t nieuwe jaar in. Hopelijk aankomend jaar elke week goede spierpijn of iig 3-4x per week trainen
Ik vreet vanavond alles wat los en vast zit, kijk een conferanse en roep sarcastisch “Ooh moooooi” naar vuurwerk. En ga nadat de meeste herrie voorbij is naar bed.
Mocht ik de loterij winnen dan zuip ik een fles Samos leeg . Maar veel spannender dan dit eord het niet.
M’n ouders wonen in weg en zitten al een uur in het donker
Lieve meiden van het forum,
Dankjulliewel voor 2019. Ik ben hartstikke blij dat ik hier flink wat uren heb doorgebracht. Door jullie heb ik niet alleen veel meer gelachen (opbiechttopic, memetopic) en geleerd (alle discussies over racisme en dergelijke) maar me ook enorm getroost (toen relatie uitging) en gewaardeerd (toen ik mijn lied-van-een-kattenvrouwtje deelde) gevoeld.
Dit jaar heb ik een stuk of 3 meiden van hier in het echt ontmoet en dat was ook enorm bijzonder. Ik heb zelfs een pakketje gekregen (Secret Santa) van iemand van hier.
Kortom, jullie zijn een hele waardevolle toevoeging geweest!
Tot zover mijn speech. Ik wens jullie alle goeds voor 2020!
XXX
We hebben weer stroom! Denk/hoop jouw ouders ook dan!
Jaa ik was net met ze aan het bellen om te zeggen dat enexis 21.00 uur had aangegeven en toen zei pa dat alles weer aan sprong!