Oh ik dacht even dat het hier nu ook super mistig was maar mn ramen zijn beslagen omdat ik gedoucht heb met de deur open
Oke mijn oud en nieuw gaat zo saai worden door de dichte mist want niemand gaat rijden enz (wat begrijpelijk is). Pff ik vind het echt kut dit jaar.
Ik heb net gehuild in de auto zo eng vond ik het. Ik zag werkelijk de volgende streep op de weg niet eens meer, het was zo zo zo eng.
Maar echt, is er ook maar iemand die het grappig vindt???
Het bushokje tegenover mijn huis staat in de fik maar daarnaast gewoon lekker doorgaan met je kut vuurwerk. Fucking aso’s.
Ik ben er echt helemaal klaar mee en het is pas half 10. Gesloop en lawaai, echt… ga weg.
Ik ben net wakker na 1 1/2 slapen tijdens een film hahaha
Ik wil ook naar bed zo
Mijn vriend en ik zitten Hustlers te kijken en ineens komt er een meisje in beeld, waarop mijn vriend zegt: wow, is dat die van Coyote Ugly? En echt KEI hard de HELE opening tune van die film begint te zingen hahaha. Hoe dan?!
Scheveningen is nog heel rustig!
Wat is het überhaupt?
Mijn man wilde net oordoppen halen in de werkplaats voor mijn zoontje maar is ook maar omgedraaid op de rotonde door de mist.
Ik zie geen mist, heb de gordijnen dicht en ben niet van plan ze voor 00:00 open te doen
Een kont!
Stiekem toch nog wel gevoelens blijkbaar
Zet haar uit je hoofd joh. Je bent veel meer waard
Dat is diep