Wat je even kwijt wil #31

Oh ik dacht even dat het hier nu ook super mistig was maar mn ramen zijn beslagen omdat ik gedoucht heb met de deur open

12 likes

Oke mijn oud en nieuw gaat zo saai worden door de dichte mist want niemand gaat rijden enz (wat begrijpelijk is). Pff ik vind het echt kut dit jaar.

Ik heb net gehuild in de auto zo eng vond ik het. Ik zag werkelijk de volgende streep op de weg niet eens meer, het was zo zo zo eng.

1 like

Maar echt, is er ook maar iemand die het grappig vindt???

Het bushokje tegenover mijn huis staat in de fik maar daarnaast gewoon lekker doorgaan met je kut vuurwerk. Fucking aso’s.

1 like

Ik ben er echt helemaal klaar mee en het is pas half 10. Gesloop en lawaai, echt… ga weg.

2 likes

Ik ben net wakker na 1 1/2 slapen tijdens een film hahaha :joy:

1 like

Hihi same, mijn buik past in mijn vorig jaar gekocht glittershirt haha

5 likes

Ik wil ook naar bed zo :smile:

3 likes

Mijn vriend en ik zitten Hustlers te kijken en ineens komt er een meisje in beeld, waarop mijn vriend zegt: wow, is dat die van Coyote Ugly? En echt KEI hard de HELE opening tune van die film begint te zingen hahaha. Hoe dan?!

5 likes

Ligt het aan mij, of is dit plaatje een beetje raar? :thinking:

20 likes

Scheveningen is nog heel rustig!

1 like

Wat is het überhaupt?

Mijn man wilde net oordoppen halen in de werkplaats voor mijn zoontje maar is ook maar omgedraaid op de rotonde door de mist.

Ik zie geen mist, heb de gordijnen dicht en ben niet van plan ze voor 00:00 open te doen

Een kont!

wist eigenlijk niet van t bestaan van deze statistieken af maar vond dit wel geinig

:heart:

6 likes

Stiekem toch nog wel gevoelens blijkbaar :yum:

2 likes

Zet haar uit je hoofd joh. Je bent veel meer waard :heart:

5 likes

Sorry degene die dit mooi vinden, maar waarom in de vorm van een fiets??? :no_mouth:

10 likes

Dat is diep

3 likes