Wat je even kwijt wil #31

Hier was het vandaag en vanavond super mistig maar in één keer is het helemaal opgeklaard. Super gek. Het ene moment keek ik naar buiten was er amper iets te zien en nu zie ik gewoon de overburen

1 like

Onze champagne is al op oepsie

3 likes

Hier in de straat staat een vader vuurwerk af te steken terwijl zijn zoontje er als een volwaardig lid van de Bombsquad bij staat. Inclusief bril, zaklamp en zo’n speelgoed soldatenhelm? En als zijn vader dan een pijl heeft afgestoken doet ie zijn vingers in zijn oren en rent achter een muurtje tot de pijl boven is en ontploft haha

29 likes

Godverdomme mijn arme kat rende net naar de slaapkamer vanwege vuurwerk.

Ah joh worden ze hard van. Mijn pa schoot vroeger babypijlen naar me en ben er nog.

Ok, maar serieus. Die dingen krijg je gratis dus waarom zou je ze niet gebruiken?

Hahaha dit vind ik echt super grappig

Hoezo is dat een uitzondering? Is gewoon drinken toch

Oh nou dan geniet ervan!! :clinking_glasses:

2 likes

Ik eet soeptengels met heksenkaas.

Mijn leven is compleet.

Met nutella is nog beter

Dat kon je toch ook zo kopen? Een doosje soepstengels met een bakje Nutella?

misschien volgend jaar verkering met jou

2 likes

Ja maar dat is best duur en je krijgt maar een beetje dus eens in de zoveel tijd haal ik een pot nutella met een pak soepstengels en lepel dan die pot zo naar binnen. Ultiem geluksmoment

3 likes

Waarom denken mijn buren ieder jaar met oud en nieuw dat het oké is om knetterhard de muziek aan te hebben?! Het is 6 huizen verderop aan de overkant en het klinkt alsof het in mijn woonkamer heel hard staat :roll_eyes: En dan is het helaas ook nog Frans Bauer en gebroeders Co en dat soort ellende :sob:

1 like

Niet eens snolle bollekes?

Eetpatroon helemaal in de war (te laat gegeten) en dan krijg ik een opgezette buik, en pijn/ knoop in mijn buik. Die alleen maar overgaat door te kunnen kakken. Wat natuurlijk niet lukt nu. Duurt nog uren voor dat gaat denk ik. En ik baal zo :frowning: Alcohol valt dan ook niet goed.

Ligt eraan. Als ik rijk ben vanavond blijf ik liever single. Want ja je weet maar nooit he

2 likes

Die komt vast ook nog wel voorbij :sob: Wilde net gaan slapen

1 like

Nog steeds ruzie met mijn vriend. Echt gezellig zo… hij zegt net dat hij zo naar bed gaat.

Ik ga zo maar weer een potje janken denk ik.

Op het vliegveld wel! En hier bij de AH XL ook

1 like