het eerste “happy new year” bericht komt van de sportschool. Het is vast een hint
Aah wat rot. Kun je niet een time-out voorstellen, dat jullie het op een later tijdstip uitpraten en het voor nu even laten rusten? Is nu natuurlijk geen fijn moment…
(Én nooit met ruzie gaan slapen.)
Mijn hond heeft net binnen geplast omdat hij al de hele dag niet naar buiten durfde iedereen hier heeft ook stress omdat de hond stress heeft. Ik vind het zo vreselijk sneu voor hem. De afgelopen 2 jaar was ik in het buitenland met oud en nieuw. Ik wist wel dat het erg met hem was maar ik was even vergeten hoe erg. Hoop dat het snel voorbij is
Vriend en ik zitten elkaar op de bank aan te gapen. Hahaha Manmanman dadelijk maar kinderchampagne drinken en lekker om half 1 naar bed
Ik wil slapen
Dat is voor hem geen optie helaas. Hij is gewoon echt boos. Ik snap het ook wel…
Ik heb een best wel goede band met mijn moeder, ik zie haar vaak elke dag wel even ( ze woont hier 10 min rijden vandaan)
Mijn vriend ziet zijn moeder 1x per maand en vind dat prima.
Maar hij mag mijn moeder niet echt, vind haar erg opdringerig.
Nu vind hij het erg vervelend als er mensen in huis zijn hier als hij uit zijn werk komt, vooral als diegene dan mijn moeder is.
Vanmiddag zat ze hier dus toen hij vervroegd klaar was.
Hij zegt: ik heb een relatie met jou, niet met je moeder.
Ik begrijp hem, ik ben echt een moederskindje en heb nooit geleerd het zonder haar te doen zegmaar. Als er wat is bel ik mijn moeder. En nu in de laatste weken van mijn zwangerschap is het verdomd handig dat zij even bijspringt als mijn vriend er niet is.
Maar mijn vriend is het zat dat hij altijd mijn moeder ziet.
Pfft.
Zo heerlijk hoor, ik zat om 22.15 te knikkebollen bij een docu over pinguins en lig nu in bed. Oud en nieuw kan me gestolen worden en 2019 had geen passender einde kunnen krijgen. Ik ga er lekker doorheen slapen de groeten.
Gelukkig nieuwjaar allemaal en hou alle vingers en oogbollen aub
@anon50122296, ik ken natuurlijk niet de hele situatie of wat er al aan vooraf is gekregen maar zo op het eerste gezicht vind ik het nogal flauw. Je bent zwanger dus het is fijn om je moeder om je heen te hebben (lijkt mij), en daarbij was ook nog eens vervroegd klaar met werken. Dus ja, dat hij je moeder dan tegen het lijf loopt was eigenlijk ook ongepland dan…
Lijkt me lastig als je partner en je moeder niet goed met elkaar overweg kunnen. Ze hoeven natuurlijk geen dikke vrienden te zijn maar gezeur erom lijkt me ook vervelend. Is het voor jou een optie om je partner tegemoet te komen door je moeder niet meer iedere dag te zien?
En voor je partner om dan ook wat meer moeite te stoppen in de relatie met je moeder?
Vind advies geven lastig, hoop dat hij snel bij zal draaien
Is het al 2 januari.
M’n ouders hebben al heel de avond ruzie, echt gezellig
Ik zag net Glennis Grace optreden en altijd als ik haar zie moet ik denken aan het feit dat ze mee wilde doen aan Starmaker, maar dus nooit K-otic heeft gehaald.
Bijna. Even doorzetten! We kunnen dit.
Ik zit vol.
Oh wat heb ik een schijthekel aan Bohemian Rhapsody. Ik vind dat lied gewoon eng.
Iedereen een fijn nieuwjaar. Ik wens jullie allemaal het beste. Ook allemaal bedankt voor het leuke jaar. Jullie zijn toch voor mij een beetje het contact met de sociale wereld die ik in het echt niet zo heb.
Gelukkig nieuwjaar allemaaaaal!!!
Dat de mooiste momenten van 2019 dit nieuwe jaar nog dubbeldik overtroffen mogen worden
Gelukkig nieuwjaaaar. Ik hoop dat jullie allemaal een pleuris vrij jaar krijgen
Ik ga poepend het nieuwe jaar in. Beste wensen lieverds!!!
Nou slaap lekker hoor