Wat je even kwijt wil #31

Mission accomplished: lig op bed. :ok_hand:t3: Wel nog met de achtergrondgeluiden van de feesttent van de buurman, maar daar slaap ik wel doorheen.

Voor jullie allemaal een héél gelukkig 2020!:partying_face:

3 likes

Gelukkig nieuwjaar schatjes :heart:

Heb t met mn beste vriendin gevierd, hele avond gelachen. Toen nog een uurtje naar een buiten feestje geweest en nu klaar. Heb honger, ben moe, wil niet slapen, hahahaba

5 likes

Oh en 5 euro gewonnen…
Ik had mn droomhuis al bijna gekocht :sweat_smile::+1:

6 likes

Gelukkig nieuwjaar! :sparkles:

3 likes

Haha ik dacht: doe nog even een dutje voor het zometeen losbarst.Ben ik precies 2 minuten voor 12 wakker geworden.Nu lekker alleen met oliebollen,wijn,kaas en stokbrood op de bank.En al mijn buren zijn weg dus op het geknal na lekker rustig hier <3

En een gelukkig nieuwjaar allemaal! Wens jullie allemaal het beste en heel veel geluk en moois in 2020 :sparkles:

8 likes

Oh nee, ik start mijn jaar met een slecht liedje. Please Spotify, doe dit niet in mijn Wrapped 2020

2 likes

Oké een vriendin gaat nu een nieuwjaarsduik doen in het IJselmeer??? :joy::joy: pff moet ik weer de kou in

1 like

Gelukkig nieuw jaar allemaal :partying_face: thanks voor het vullen van vele lees-uurtjes het afgelopen jaar.

3 likes

Gelukkig nieuwjaar iedereen!

2 likes

Gezond 2020! :tada:

2 likes

Zo mn broertje is al naar huis. Lekker rustig oud en nieuw zo. Nu in bed harry potter kijken

4 likes

AH ik kreeg helemaal plezier van mijn zusje haar vriendinnen om mee te gaan, maar gelukkig nieuwjaar allemaal kus

2 likes

He fuck. De cavia’s zaten net op het dak van hun houten huisje en toen heb ik “kom van dat dak af” aangezet :sob:

12 likes

Happy new decade! Ik lig inmiddels in bed. Nog steeds vuurwerk hier, het is bijna 2 uur.
Die hoedjes zijn fantastisch :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik lig in bed flikken te kijken, hello verstoord dag/nachtritme. Hoe komt dit ooit weer goed :+1::sweat_smile::raising_hand_woman:t3:

1 like

Gelukkig nieuwjaar allemaal :heart::heart:

2 likes

Jij ook een gelukkig nieuwjaar :heart:

2 likes

Ik heb net ruzie gehad met mijn man op een feestje :+1:t3: Gelukkig nieuwjaar

Nostalgie: na een feestje of stappen 's nachts in bed serie kijken. Deed ik vroeger altijd :sob: (huilen om nostalgie hahababa

Gelukkig Nieuwjaar FF-ers!

Wauw mijn hoedje staat beeldig, met dank aan onze sint

2 likes