Mission accomplished: lig op bed. Wel nog met de achtergrondgeluiden van de feesttent van de buurman, maar daar slaap ik wel doorheen.
Voor jullie allemaal een héél gelukkig 2020!
Mission accomplished: lig op bed. Wel nog met de achtergrondgeluiden van de feesttent van de buurman, maar daar slaap ik wel doorheen.
Voor jullie allemaal een héél gelukkig 2020!
Gelukkig nieuwjaar schatjes
Heb t met mn beste vriendin gevierd, hele avond gelachen. Toen nog een uurtje naar een buiten feestje geweest en nu klaar. Heb honger, ben moe, wil niet slapen, hahahaba
Oh en 5 euro gewonnen…
Ik had mn droomhuis al bijna gekocht
Gelukkig nieuwjaar!
Haha ik dacht: doe nog even een dutje voor het zometeen losbarst.Ben ik precies 2 minuten voor 12 wakker geworden.Nu lekker alleen met oliebollen,wijn,kaas en stokbrood op de bank.En al mijn buren zijn weg dus op het geknal na lekker rustig hier <3
En een gelukkig nieuwjaar allemaal! Wens jullie allemaal het beste en heel veel geluk en moois in 2020
Oh nee, ik start mijn jaar met een slecht liedje. Please Spotify, doe dit niet in mijn Wrapped 2020
Oké een vriendin gaat nu een nieuwjaarsduik doen in het IJselmeer??? pff moet ik weer de kou in
Gelukkig nieuw jaar allemaal thanks voor het vullen van vele lees-uurtjes het afgelopen jaar.
Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Gezond 2020!
Zo mn broertje is al naar huis. Lekker rustig oud en nieuw zo. Nu in bed harry potter kijken
AH ik kreeg helemaal plezier van mijn zusje haar vriendinnen om mee te gaan, maar gelukkig nieuwjaar allemaal kus
He fuck. De cavia’s zaten net op het dak van hun houten huisje en toen heb ik “kom van dat dak af” aangezet
Happy new decade! Ik lig inmiddels in bed. Nog steeds vuurwerk hier, het is bijna 2 uur.
Die hoedjes zijn fantastisch
Ik lig in bed flikken te kijken, hello verstoord dag/nachtritme. Hoe komt dit ooit weer goed
Gelukkig nieuwjaar allemaal
Jij ook een gelukkig nieuwjaar
Ik heb net ruzie gehad met mijn man op een feestje Gelukkig nieuwjaar
Nostalgie: na een feestje of stappen 's nachts in bed serie kijken. Deed ik vroeger altijd (huilen om nostalgie hahababa
Gelukkig Nieuwjaar FF-ers!
Wauw mijn hoedje staat beeldig, met dank aan onze sint