Wat je even kwijt wil #31

Mijn buikpijn is over!
Gelukkig nieuwjaar girls! Dat alles wat we willen ons toekomt in 2020 :wink:

5 likes

Aaaah ik heb zulke koude voeten van 2 uur nuiten staan. Die blijven nog echt zo lang bevroren, echt lekker zo met slapen haha

Net toch een beetje met pijn in mijn hart de buurkat buitengezet omdat ik heel graag naar bed wil en ik het niet aandurf de kat binnen te houden. Maar ze zijn hier nog steeds aan het knallen. Dus kat buitengezet en vervolgens kwam ze natuurlijk wel heel hard terug om aan het luikje te krabben. Mijn katten hart doet nu zeer :cry:

Eindelijk in bed! Heerlijk rustige avond gehad met mijn vriend en wat vrienden en gewoon de hele tijd op de bank gehangen en niks gedaan.

Beste nieuwjaar sinds jaren

Op een geweldig 2020 :partying_face:

1 like

Ps love de feesthoedjes!!

Gelukkig nieuwjaar allemaal :boom::heart:

1 like

Gelukkig nieuwjaar :cheer:
Leukkkkkk de hoedjes!!!

1 like

Omg wat leuk deze hoedjes!

En een gelukkig nieuwjaar allemaal. :heart:

1 like

Ik ben het jaar begonnen met 2,5 uur Sims 4 spelen :joy::sob:

19 likes

Happy new year chicas :heart:

1 like

Ff een post voor het hoedje

1 like

Omg wij zagen echt maar 3 meter met rijden :cold_sweat::cold_sweat: 40 min over een stuk van 10 min. Moesten ineens vol op de rem omdat we de rotonde niet eens zagen. Meine gute wat een ritje, blij dat ik thuis ben.

2 likes

Gelukkig nieuwjaar allen! Ik ben niet zo’n enorme meeposter en als ik wat post is het meestal over mijn eigen ellende, excuus daarvoor. Ik vind jullie allemaal hardstikke lief en gezellig. Heb echt heel veel aan dit forum. Dit is echt een onsamenhangende post maar wilde jullie echt even een enorm leuk, positief en gezond nieuwjaar wensen.

Ik ben niet eens dronken :joy:

24 likes

Wow deze hoedjes :heart_eyes:

Ik ben de hele avond chill, maar als ik dan aftel moet ik altijd janken bij de eerste mensen die ik een goed nieuwjaar wens…? Elk. jaar. weer. Wtf.

4 likes

Gelukkig nieuwjaar lieve forummers :blush:
Edit: hoedje :heart_eyes:

1 like

Gelukkig nieuwjaar :heart:

Dat in in 2020 maar geen fout vriendje mag krijgen, nog meer diplomams mag halen en misschien ieeets min der aan de drank.

Maar dat zijn zorgen vkkr morgen.

17 likes

Ps heb de hik ene word er gek van