Mijn buikpijn is over!
Gelukkig nieuwjaar girls! Dat alles wat we willen ons toekomt in 2020
Aaaah ik heb zulke koude voeten van 2 uur nuiten staan. Die blijven nog echt zo lang bevroren, echt lekker zo met slapen haha
Net toch een beetje met pijn in mijn hart de buurkat buitengezet omdat ik heel graag naar bed wil en ik het niet aandurf de kat binnen te houden. Maar ze zijn hier nog steeds aan het knallen. Dus kat buitengezet en vervolgens kwam ze natuurlijk wel heel hard terug om aan het luikje te krabben. Mijn katten hart doet nu zeer
Eindelijk in bed! Heerlijk rustige avond gehad met mijn vriend en wat vrienden en gewoon de hele tijd op de bank gehangen en niks gedaan.
Beste nieuwjaar sinds jaren
Op een geweldig 2020
Ps love de feesthoedjes!!
Gelukkig nieuwjaar allemaal
Gelukkig nieuwjaar
Leukkkkkk de hoedjes!!!
Omg wat leuk deze hoedjes!
En een gelukkig nieuwjaar allemaal.
Ik ben het jaar begonnen met 2,5 uur Sims 4 spelen
Happy new year chicas
Ff een post voor het hoedje
Omg wij zagen echt maar 3 meter met rijden 40 min over een stuk van 10 min. Moesten ineens vol op de rem omdat we de rotonde niet eens zagen. Meine gute wat een ritje, blij dat ik thuis ben.
Gelukkig nieuwjaar allen! Ik ben niet zo’n enorme meeposter en als ik wat post is het meestal over mijn eigen ellende, excuus daarvoor. Ik vind jullie allemaal hardstikke lief en gezellig. Heb echt heel veel aan dit forum. Dit is echt een onsamenhangende post maar wilde jullie echt even een enorm leuk, positief en gezond nieuwjaar wensen.
Ik ben niet eens dronken
Wow deze hoedjes
Ik ben de hele avond chill, maar als ik dan aftel moet ik altijd janken bij de eerste mensen die ik een goed nieuwjaar wens…? Elk. jaar. weer. Wtf.
Gelukkig nieuwjaar lieve forummers
Edit: hoedje
Gelukkig nieuwjaar
Dat in in 2020 maar geen fout vriendje mag krijgen, nog meer diplomams mag halen en misschien ieeets min der aan de drank.
Maar dat zijn zorgen vkkr morgen.
Ps heb de hik ene word er gek van