Wat je even kwijt wil #31

Zometeen verplicht met moeder en broers op de bank nieuwjaarsconcert kijken. Lekker traditioneel 1 liedje luisteren, daarna flauwe opmerkingen maken en vanaf dan blijft het opstaan maar gaat ieder z’n eigen weg haha. Even Julie Andrews spotten

2 likes

Oh je hebt gelijk! Vincent is ook een donkere zonder. Ik pas het ff aan.

2 likes

Aahhh neee daar kan ik echt om huilen, wat verschrikkelijk.

1,25 euro rente behaald :thumbsup:
Nieuw voornemen: andere manieren vinden om spaargeld te investeren.

5 likes

Het is vandaag 10 jaar geleden dat ik mijn eerste kus kreeg. Lekker zwijmelen. En nu die jongen stalken op social media

10 likes

Ben ergens echt vet blij dat ik niks gedaan heb gisteren want ik ben net heerlijk opgestaan, geen kater nikssss, hoef nergens van bij te komen. Misschien een klein beetje after-fomo (als dat bestaat) als ik iedereens story op insta zie, maar oke. Er zullen dit jaar genoeg andere leuke feestjes zijn voor mij :smile:

edit: heb gegoogeld, dat heet dus ‘slomo’

4 likes

Haha ja ik ook maar 15 euro :joy:. Ik ben in juni begonnen met beleggen en heb daar maar 600 euro opstaan maar wel al een veel hoger rendement. Als je wilt, kan ik je een referral link sturen, dan krijgen we beide 15 euro. Ik ben er iig heel tevreden over!

1 like

Bah, ik geloof dat flink wat zilvervissen zich gehuisvest hebben onder mijn wasmachine :nauseated_face:

Ik sliep vannacht in een kamer die zó koud was, dat zelfs mijn goede slaapzak het niet meer aan kon. En dan ben ik ook nog eens zo iemand die probeert er doorheen te komen, maar ik heb dus 8 uur lang koude voeten gehad en ze warmen nu niet eens meer op. Hopelijk kunnen we zo snel naar huis want ik wil thuis onder m’n elektrische deken duiken :triumph:

Je doet je naam eer aan. Maar hoe kan het zo koud zijn in een slaapkamer. Ik slaap rustig met het raam op een kier :open_mouth:

Nieuwe jaar begonnen met maccie. Gelukkig nieuwjaar iedereen!

7 likes

Rond 08:00 vanochtend stak er iemand nog even pot siervuurwerk met knallen af. Dus dat was mijn wekker… gaap.

Gelukkig Nieuwjaar, lieve forummers! :tada: :confetti_ball:

Ik dacht gisteravond wel van naarmate je ouder bent wordt ook steeds meer om 00:00u: “Ja een nieuw jaar. Gelukkig nieuw jaar hè.” Het boeit allemaal niet zoveel meer. Ik dacht aan mensen die 90x een oud en nieuw hebben gemaakt. En ik dacht van zo moet het voelen als je ook niks om je verjaardag geeft of ouder wordt “Ja weer een nieuw jaar. Punt.”
Ik vind het nu, net als met de kerstdagen, fijn omdat ik vandaag een gratis vrije dag heb :’)
En ik ben in jaren niet zo fris geweest zoals ik me nu voel, scheelt ook.

10 likes

Ja eens! Dat voelde ik gisteren ook heel erg zo. Nu zie ik het ook meer als gewoon een gezellige avond met vrienden en niet als een speciale gebeurtenis. En ik zal ook meer dan happy zijn om thuis te zitten, toevallig hadden we een uitnodiging gekregen.

1 like

Pff bizar 2 jongens van 12 en 13 opgepakt voor die flatbrand in Arnhem. Echt afschaffen dat vuurwerk :unamused:

3 likes

Ik ben op zoek naar een ruimte om een fotoshoot te houden in Groningen, Amsterdam of Utrecht. Het hoeft geen hele fotostudio met lichten etc. te zijn (want mega duur en dat hebben we niet echt nodig), maar mag eigenlijk gewoon een ‘kamer’ zijn waarin we foto’s kunnen maken die er liefst wel een beetje oke uitziet (niet zo’n typisch lokaal met tl buizen enzo). Iemand enig idee waar ik zoiets zou kunnen huren of op welke zoekterm ik moet zoeken, want ik krijg niet echt de juiste hits.

Of: happy new year, en nu welterusten :joy:

Ja het boeide mij ook echt zo weinig dit jaar? @ellegirltalk Ik weetniet of het per se aan de leeftijd ligt. Gewoon zo’n heel droog besef van, ja boeie? Morgen is niks veranderd?

Ik heb 1 goede vriend uit Argentinië en echt die heeft zo erg dezelfde humor kennis etc, we liggen enorm op 1 lijn maar ik kan zijn poëzie gedoe gewoon niet aan. Hij houdt van schrijven enzo, naja prima, maar ik was nu ineens zo bang om zn voicememo af te luisteren. Ik heb uiteindelijk rond 12 uur nu maar op afspelen geklikt. En het is me idd veel te poëtisch. Getsie. Hij bedoelt het goed uiteraard. Maar ik hoef geen verhaal met ‘jezelf als mens groeien blablablabla ‘. Zo is hij ook helemaal niet echt, dus ja wat mot ik dr met.

1 like

Wat moet ik me voorstellen met een ‘kamer’? Gewoon een soort huiselijke woonkamer? Of meer een lege ruimte?

1 like