Ik ben zo’n chagrijn die gewoon niet reageert op alle nieuwjaarappjes. Onzin allemaal.
Haha, niet voor niets deze username gekozen Geen idee, zelfs mijn vriend die ook liefst met open raam slaapt vond het frisjes. Ben nu in ieder geval beneden aan het opwarmen!
Wat doe je hier? Ik zou meteen op Funda zitten.
Delen.
Fris want amper tot geen kater. Maar mijn baarmoeder jongee niet grappig.
Helemaal nu je een dik appartement binnen de ring gaat kopen.
Ik heb echt de leukste kerst en oud & nieuw in jaren gehad, het was zo chill en relaxed en ik ben weer helemaal klaar om naar m’n eigen leven te gaan, maar op een goede manier. Heb ook echt goede cadeaus gekregen en geen rode wijn op m’n witte truien gemorst!!
Nieuw jaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Oh nee André en Bridget staan nog steeds bovenaan in de app van het AD. Niks veranderd
Shadina, je bent nog maar net terug dus kan me voorstellen dat je nog niet op de hoogte bent van de regels hier. Maar het is óf FF óf Viva. Het is niet toegestaan op beide forums actief te zijn. We proberen op deze manier het kaf van het koren te scheiden.
Omg omg je hebt eerst psychologische hulp nodig om dit bedrag te verwerken.
Eigenijk zijn beide oké haha! Zolang het maar niet echt zo’n sfeerloos klaslokaal is.
Zometeen al meteen naar een kinderverjaardag en daarna naar familie. Vanaf morgen weer een beetje naar het ‘normale’ leven.
Mijn hoedje staat me nog beter dan de kerstmuts! Kijk hoe blij ik er mee ben
Ik heb echt heel veel zin in friet of pizza maar dat kan echt niet na al dat gevreet van gisteren. Had gedacht wel een keer klaar te zijn met alle vette dingen maar nope lust wel weer een oliebol.
Dry january gaat beginnen!
Ik ben rond deze jaarwisseling echt te vaak herinnerd aan de halve finale Ajax-Tottenham wat ik al vrij gemeen vond en nu hoor ik Claudia de Breij ook nog over Nouri en moet ik janken :”)
Mijn date heeft me vannacht verkering gevraagd en ik heb ‘ja’ gezegd. Wat een fijn begin van 2020!
Jeeej gefeliciteerd❤
Ik heb geen enkel voornemen of doel voor dit jaar. Verwachtingsmanagement. Kan het alleen maar meevallen. Ik ga het allemaal wel zien joh.
OMG ALLEMAAL GELUKKIG NIEUWJAAR
IK BEN VERLOOFD!!!