Ik dacht, ik begin het nieuwe jaar goed door vacatures te zoeken. Maar helaas ik vind alles stom dus daar gaat mijn motivatie
Wat leuk !!
Neeee wat vreselijk dit, ik lees het net pas
Gefeliciteerd!!!
Omg Bertie, gefeliciteerd!
Ik ga echt helemaal slecht, lekker begin van 2020 wel dit
En heb je het overleefd?
Ik vond het water echt pijn doen zo koud
Gefeliciteerd!
Ik heb gisteren een tas niet gekocht omdat er na vijf minuten nog steeds niemand bij de kassa kwam en ik niet zoveel tijd had, maar nu heb ik spijt
The color kitchen in het centrum heeft een leuke priveruimte!
Ik heb net voor t eerst in mn leven een appelbeignet gegeten en hot Damn waarom heb ik dat niet eerder gedaan?!
Was zo Fucking lekker, veel beter dan een oliebol.
Ik ga hier stuk om. Die verschrompelde frikandel in een doodskistje
Wat @grace ooit zei dat mensen met een prei die uit hun boodschappentas steekt, er zo volwassen en verstandig uitzien; dat heb ik met mensen die op 1 januari gaan sporten.
Dat is echt een level discipline dat ik nooit zal bereiken, echt een soort super mens ben je dan in mijn ogen.
Ik wil dus sporten vandaag maar de sportscholl is dicht. Alweer. En geen zin om thuis iets te doen of hard te lopen ofzo. Dat wordt dan zo’n halfbakken onderneming.
Ik voel me echt zo gaar? Ben niet brak maar lig al wel de hele dag jankend in bed en snap niet zo goed waarom.
Sorry @ellegirltalk je bent pas een Super mens als je daadwerkelijk hebt gesport. Moet ik streng in zijn, anders zijn we allemaal “van plan” te gaan sporten vandaag
Is maar één dag. Als je dan de rest van het jaar niet meer gaat, heb je alsnog weinig discipline.
Ik ben 4x uit bed en er weer ingestapt vandaag, telt dat als sporten?