Wat je even kwijt wil #31

ontbijten met oliebollen

7 likes

Ik ga morgenmiddag maar in m’n eentje naar Frozen 2 in de bios, kan ik gelijk m’n voornemen om meer schijt te hebben in de praktijk brengen :joy: Hoop alleen niet dat de zaal vol zit met krijsende kinderen.

5 likes

Heb je die van die man met zijn zus al gelezen? Die maakte hier een tijdje terug ook de ronde, zelfs als het allemaal niet waar is, wat waarschijnlijk zo is, is het echt heerlijk lezen :joy:

4 likes

Ik heb een schaal met nachos in de oven staan :heart_eyes:

9 likes

Er werd vannacht zulk achterlijk vuurwerk afgestoken tussen de huizen voor mn werk. Echt mensen zijn gek. Is dus ook een pijl naar binnen gevolgen, heeft brand veroorzaakt en toen moesten er drie nachtclubs ontruimd worden. Sta je dan, op straat zonder spullen terwijl je 50+ euro hebt betaald voor een kaartje.

2 likes

Heten ze Lannister van de achternaam :joy::joy::joy::joy::joy:

5 likes

Ja maar dat zie ik toch niet.

Als ik als in deze staat uit mn raam staar

En allemaal dit soort types zie langskomen

Dan denk ik OMG SUPER MENS. Dan kan je de overige 364 dagen elke dag heroïne injecteren of leven op broodjes frikandel, dat zie ik allemaal niet hè.

31 likes

Nee!!!

Maar als je nu met een belachelijk grote glimlach rond gaat rennen in je buurt dan krijg je mijn Super Mens predicaat

4 likes

Ha, ik kom net spontaan van een nieuwjaarsduik! En nu weer brak mijn bed in

5 likes

Sos weet iemand hoe dit werkt? Wat moet je doen nadat je de code hebt ingevuld?

Ps dit is niet de code

Ijskoud! Maar iedereen rent erin dus je hebt geen tijd om te twijfelen. En collectief afzien heeft ook wel wat

1 like

Ik kijk het beste van Chateau maar dat commentaar van Anna Nooshin erbij verpest echt mn leven

9 likes

Links dat schuifje naar beneden duwen geloof ik.

Op dat zwarte ding naar beneden links drukken? Weet het eigenlijk ook niet.

maar moet hard lachen om je ps hahahahah

Duwen lukt niet, ik denk dat je moet draaien ofzo, maar ik heb lange nagels :joy:

Als je het zwarte schuifje naar beneden drukt, kan je het kastje openen

Heb je de code op de goede rij? Anders gaat ie niet open

Ik ben binnen haha! Ik moest een soort draaien. Pff wat een bevalling. Dit is trouwens bij je vriends tante hahaha @death_by_sexy

1 like

Ik ben echt zeer tevreden met vandaag! Er bleven 8 vrienden slapen in ons huis en toen ik uit bed kwam en beneden kwam hadden ze alles al opgeruimd. Vaatwasser stond aan en ze waren ontbijt aan het maken voor iedereen. Helemaal top! Heb niks hoeven doen. :grin:

20 likes

Ik vind het chille aan brak zijn dat ik echt even geen emoties voel ofzo? Dat alles me gewoon een stuk minder boeit en ik niet zo veel in m’n hoofd zit als anders. Zou dat wel vaker willen hebben (maar dan zonder dat ik er brak voor hoef te zijn) :stuck_out_tongue:

5 likes