Wat je even kwijt wil #31

Mijn voeten waren echt verdoofd van de kou!
Ben nu eindelijk weer opgewarmd

1 like

Ik was vannacht op stap, een plek waar ik wel vaker kom
Sta ik gewoon lekker te dansen, word ik ineens op m’n schouder getikt door, wat bleek later, hoofd bar oid
ā€œJa we zien je hier zo vaak dat we dachten, daar willen we eens wat voor terug doenā€
Kreeg ik 5 muntjes toegestopt hahaha weet nu niet of het een compliment is dat ik zo’n vaste bezoeker ben blijkbaar maar thanks voor het gratis drinken :+1:t3:

62 likes

Jaa deed echt pijn zelfs bij mn tenen, m’n handen ook brrrr

2 likes

Jaa heeerlijk

Bij ons in het dorp heeft afgelopen nacht een jongen van onze leeftijd zelfmoord gepleegd. Van zijn balkon afgesprongen midden in het dorp. 2 bekende van ons zijn er bij uitgekomen. Wat mega heftig voor hun en zijn familie en vrienden zeg.

1 like

Heb een gezellige oud en nieuw gehad bij mijn moeder en stiefvader. Gezellig spelletjes gespeeld na twaalven kwamen er nog kennissen langs. Puppy’s hebben het redelijk goed gedaan.

Maar nu voel ik mij best wel verdrietig nu ik weer alleen thuis ben (met hond en kat weliswaar). Na eerst een week met kerst daar te zijn geweest en nu een nachtje daar. Ik ben echt heel erg een moederskindje, wou dat dit eens ging afnemen. Einde zelfmedelijden

@Shaaar Thanks! Dit soort dingen zijn wel een beetje het idee inderdaad. Al mag het allemaal ook best wat kleiner en minder ā€œprofessioneelā€. Maar vind het lastig om hier de juiste zoektermen voor te vinden, want echte fotostudios zijn al gauw veel duurder omdat daar ook weer lampen etc. bij zitten.

2 likes

Ik maakte om 15:45 mn vriend wakker omdat ik me verveelde en hij was nog steeds panja hahahahah

3 likes

Oh wat vreselijk :frowning: Dat drukt wel echt een stempel op de avond zeg, wat verdrietig voor iedereen die erbij betrokken is…

Man man man het lijkt hier gewoon weer oudejaarsavond. Hou op met je vuurwerk verdomme.

2 likes

Ah wat kut! Ik hou m’n hart vast voor vanavond, vrees dat ze hier ook nog wel een en ander hebben maar duim echt dat we allemaal gewoon kunnen slapen.

Toevallig, ik kwam hier om exact dit te posten. Zie ik dit als eerste bericht staan.

Maar goed, same… :sob:

Gefeliciteerd!! :sparkles::bride_with_veil::champagne:

1 like

Ik lig nog in bed :upside_down_face: ik kan eigenlijk net zo goed blijven liggen en morgen pas opstaan

8 likes

Het is hier inmiddels nog erger geworden.

Zo kut maar het is gelukkig nu niet meteen voor mijn huis dus de kat lijkt redelijk rustig eronder.

Hehe ik ben een beetje wakker. Vanochtend werden we pas om half 12 wakker ( inclusief peuter :scream:) daarna op de bank gehangen, net nog een uurtje op bed gelegen

Vanacht was het 3 uur dat we gingen slapen, maar ik ben al doodop dus dit was even de druppel :neutral_face:

1 like

Hmm ben even aan het nadenken, mocht ik nog iets bedenken (want er is wel mega veel in Utrecht) laat ik het weten.

1 like

Pff m’n voeten deden zo pijn dat ik verder de kou niet eens meer door had :joy:

3 likes

Ik ben al de hele dag lamlendig op de bank aan het hangen. Morgen maar weer eens iets actief doen

2 likes