Echt fuck me lefe ik bestel net Mac maar ben zelf vergeten fritessaus erbij te doen
Er is toch altijd aan het begin van het jaar een grote quiz op tv of is dit al niet meer? Weet iemand wat ik bedoel en wanneer dit is?
Snel ff bellen?
The biggest quiz op rtl 4 vanavond?
Ja daar zag ik net een reclame van, maar dat was het volgens mij niet. Was iets met een paar bekende Nederlanders en dat je thuis ook mee kon doen en aan het eind kamen de antwoorden en kon je je punten optellen
Weet ik veel?
Maar volgens mij is dat niet per se aan het begin van het jaar en komt dat dan elke week
Nee daar heb ik dan weer geen zin in. Ik ga een berichtje sturen als ik een bezorger heb. En anders heb ik zelf wel mayo. Maar dat is not. the. same.
Haha kan ik me voorstellen, maar inderdaad not the same .
Heeel heel erg
Ik heb net sushi besteld en ik verwacht dat het er 2 januari ongeveer is
Ja ik moest nog aan je denken, karma omdat ik een grapje maakte over jouw gebrek aan saus
Mijn vriend en ik gingen net een kerstfilm kijken met onze brakke hoofden, had ik âLet it snowâ uitgekozen op Netflix. Bij de aftiteling zag ik staan dat het gebaseerd was op een boek van o.a. John Green, dus ik zei tegen mijn vriend âhee dat is die schrijver van eh, dat boek over die twee kids die allebei kanker hebbenâ, (ik kon niet op de titel âthe fault in our starsâ komen) en begin meteen daarna plotseling keihard te huilen bij de gedachte aan dat verhaal Mijn vriend zat echt zo
Ben altijd zoân emotioneel wrak na een avondje drinken.
Echt zoân brakke dag, ik wil eigenlijk ff wandelen buiten en dan de rest van de avond serie kijken en lezen. Maar ben te lam om van de bank te komen hahaah
Mijn gebrek aan saus was minder erg dan jouw gebrek aan saus ben ik bang. Ik had wel fritessaus, ze waren alleen de bbq saus vergeten van de kipnuggets.
Mislukt. Grrrrrrrrrrr
Kak zeg. Hier wel af en toe iets, maar niet naast het huis gelukkig. Duimen dat het zo blijft.
Any Miranda lovers in the house? Nu op BBC: de reĂŒnie show, snel: https://www.bbc.co.uk/programmes/m000cszn
Love her!
Ik deed net een dutje (van een uur of 2 :p) en werd wakker en wist niet of het al 2 januari was. Maar nee het is nog vandaag. Ik heb geen kater, maar ben wel lamlendig en somber vandaag en dat betekent geen zin om eten te regelen en dat uit te stellen. Morgen nieuwe ronden nieuwe kansenâŠ
Had niks moeten zeggen natuurlijk. Kutvuurwerk.