Wat je even kwijt wil #31

Echt fuck me lefe ik bestel net Mac maar ben zelf vergeten fritessaus erbij te doen

Er is toch altijd aan het begin van het jaar een grote quiz op tv of is dit al niet meer? Weet iemand wat ik bedoel en wanneer dit is?

Snel ff bellen?

The biggest quiz op rtl 4 vanavond?

1 like

Ja daar zag ik net een reclame van, maar dat was het volgens mij niet. Was iets met een paar bekende Nederlanders en dat je thuis ook mee kon doen en aan het eind kamen de antwoorden en kon je je punten optellen

Weet ik veel?

Maar volgens mij is dat niet per se aan het begin van het jaar en komt dat dan elke week

1 like

Nee daar heb ik dan weer geen zin in. Ik ga een berichtje sturen als ik een bezorger heb. En anders heb ik zelf wel mayo. Maar dat is not. the. same.

1 like

Haha kan ik me voorstellen, maar inderdaad not the same :rofl:.

Heeel heel erg

Ik heb net sushi besteld en ik verwacht dat het er 2 januari ongeveer is

21 likes

Ja ik moest nog aan je denken, karma omdat ik een grapje maakte over jouw gebrek aan saus

Mijn vriend en ik gingen net een kerstfilm kijken met onze brakke hoofden, had ik ‘Let it snow’ uitgekozen op Netflix. Bij de aftiteling zag ik staan dat het gebaseerd was op een boek van o.a. John Green, dus ik zei tegen mijn vriend ‘hee dat is die schrijver van eh, dat boek over die twee kids die allebei kanker hebben’, (ik kon niet op de titel ‘the fault in our stars’ komen) en begin meteen daarna plotseling keihard te huilen bij de gedachte aan dat verhaal :sob: Mijn vriend zat echt zo :thinking: Ben altijd zo’n emotioneel wrak na een avondje drinken.

8 likes

Echt zo’n brakke dag, ik wil eigenlijk ff wandelen buiten en dan de rest van de avond serie kijken en lezen. Maar ben te lam om van de bank te komen hahaah

1 like

Mijn gebrek aan saus was minder erg dan jouw gebrek aan saus ben ik bang. Ik had wel fritessaus, ze waren alleen de bbq saus vergeten van de kipnuggets.

2 likes

Mislukt. Grrrrrrrrrrr

Kak zeg. Hier wel af en toe iets, maar niet naast het huis gelukkig. Duimen dat het zo blijft.

Any Miranda lovers in the house? Nu op BBC: de reĂŒnie show, snel: https://www.bbc.co.uk/programmes/m000cszn

3 likes

Love her!

1 like

Ik deed net een dutje (van een uur of 2 :p) en werd wakker en wist niet of het al 2 januari was. Maar nee het is nog vandaag. Ik heb geen kater, maar ben wel lamlendig en somber vandaag en dat betekent geen zin om eten te regelen en dat uit te stellen. Morgen nieuwe ronden nieuwe kansen

2 likes

Had niks moeten zeggen natuurlijk. Kutvuurwerk.

1 like