Ik kijk Steel Magnolias, uiteraard vanuit bad met wijn, en wat een geweldige film is dat joh.
Dolly Parton is echt zo perfect, iedereen is heerlijk shady met zo’n zingend zuiderlijk accent. Love it.
@Dazed bijzonder! Ik heb bij mijn ouders nog wel wat edelstenen liggen dus ik ga dit eens proberen
Was het eindelijk stil rond 21.30, ik donut uitlaten voor ik naar bed ging hoor ik knalvuurwerk weer houd het dan nooit op ik wil slapen
Youtube heeft toch niks te maken met hd?
ik moet echt huilen van die film
Cool! Dat wil ik ook proberen!
@Aguamenti wat rot dat je je zo voelt. Als het voor jou rot is, dan is het gewoon rot. Natuurlijk is het een ‘luxe’ uit zo’n fijne situatie met je moeder te komen, maar alsnog mis je haar en dat is een rot gevoel!
Ik heb de insta app net lekker impulsief verwijderd van mijn telefoon om een break te nemen.Worden jullie ook zo makkelijk beinvloed door al die ‘leuke’ en ‘mooie’ foto’s? Merk zelf dat ik al die perfecte foto’s en stories wel een beetje lastig vind af en toe.
Mijn vriend en ik haten knuffelend in slaap vallen, maar ik heb het de laatste tijd zo koud dus nu neem ik een warme pittenzak mee naar bed en knuffel daarmee ipv mijn vriend. Echt het beste idee ooit.
Haha ik had vroeger echt zo’n ideaalbeeld over knuffelend in slaap vallen maar realiteit is dat, gezien ik altijd degene ben die later in slaap valt, echt getrapped zit in z’n armen haha en het dan ook sneu vind om wakker te maken
Ik ben zo verkouden dat ik piep als ik ademhaal. Nu al medelijden met mijn vriend als ik straks slaap
Lig nu brak in bed m&ms en kinder buenos te eten, terwijl ik morgen m’n eerste afspraak heb met een personal trainer
Ja maar vind alle content vandaag ook hetzelfde.
Nog een nieuwjaar foto. Ok. Leuk. Open de app 2 seconde, zie de content en denk dan: ja dit heb ik al gezien.
Hahahaha dat is ook een mooie idd. Tweehonderd foto’s van hetzelfde ding of bijvoorbeeld festival.
OMG
nee sorry die van mij is enig kind zou me echt leuk lijken om jouw schoonzus te worden!
Ik heb vandaag van 15:00 tot 20:30 geslapen en ik wist dat dit een slecht idee was toen ik in bed ging liggen en dus ben ik nu natuurlijk klaarwakker.
De leuke jongen met wie ik vannacht gezoend heb heeft me net geappt (had hem mijn nummer gegeven) en nu ben ik zo zenuwachtig en zelfbewust van mijn reacties en aaahhh dit haat ik zo :’)
Ik zit nog lekker op de bank te chillen met mijn vriend, we eten chocoladesoesjes, kijken tv, enzo.
Love vakantie.
Begin maandag met nieuw werk voor een jaar bij GG.Z zo spannend.
Ja, ik word daar heel makkelijk door beinvloed. En ik zit mezelf constant te vergelijken met andere meiden op instagram, word ik niet zo blij van. Nu ik dit typ, vraag ik me wel af waarom ik nog instagram heb ja
Het is te vroeg
Gelukkig na morgen 4 dagen vrij.