Yes! En later vanavond de eerste aflevering van Dracula. BBC op feestdagen
Ja. Mag.
Waarom is het geen zondag, ik heb zin om hhb te kijken
Lijkt me een ideaal kerstcadeautje voor later dit jaar ^^. Heb je er zelf ook nog wat aan
Ik lig net in bed om te gaan slapen en ik kan het je echt aanraden!
Oh, goed dat je het zegt!!
Ik heb al een uur een pizza in de oven maar hij wordt niet lekker… ik wil nu ook sushi en maccie
Straks komt wel Doorbakken, dat was ook best vermakelijk vorige week. Soort moltalk maar dan van hhb
Elke keer is mijn telefoon vol en moet ik Instagram verwijderen als ik Uber eats/thuisbezorgd wil downloaden. Maar nu heb ik insta verwijderd en alsnog te weinig ruimte
Koop er een voor hem!
Het lijkt op een iq quiz ofzo waar jij het over hebt, maar ik zou niet weten of en wanneer zoiets op tv komt.
Haha wilde net hetzelfde typen
Omg wat een cliffhanger dit
Mijn metroabonnement is dit jaar duurder geworden zie ik. Ik vind het hele openbaar vervoer best duur trouwens.
Meh ik lees op het nieuws dat er hier in de buurt twee honden kwijt zijn na het vuurwerk. Vind het zo zielig. Beide zijn ook nog best jong. Eentje is zelfs nog geen jaar oud. En dan is het koud buiten. Ze kunnen waarschijnlijk geen eten vinden. Er zijn hier bossen in de buurt, snelwegen, water…
Lekker veels te veel chinees besteld
Ik voel me echt koos vriendloos. Er is vanavond een feestje waar ik naar toe wil maar ik ken niemand die ik mee kan vragen en wordt ook niet meegevraagd. Vroeger was dit echt nooit een issue.