Hahah het was dus inderdaad de nationale iq test, maar blijkbaar bestaat het al jaren niet meer
Ik maak me zo even boos en ga snel de keuken opruimen. Dan lekker naar bed want de wekker gaat om 6 uur. Jan-ken.
Haha, herkenbaar. Dit soort afspraken gaan gewoon in vanaf 2 januari.
Morgen is het feest weer voorbij en is het weer over tot de orde van de dag maar ik vind het zo jammer van de hoedjes Maar goed, aan alle goede dingen komt een eind /drama
Oh ja, en de resultaten van The best of… volgen nog hoor jongens! Beetje vertraging met allerlei andere leuke gegevens verzamelen.
Heb vandaag twee keer moeten huilen & 1 keer ruzie gehad. Heb ik dat maar alvast gehad.
Ik ben echt tranen met tuiten aan het huilen bij de laatste Hendrik Groen aflevering.
Kut.zooi. Ik heb iets besteld op ubereats wat ik niet wil.
De klantenservice reageert niet en heb het restaurant zelf al acht keer gebeld. Ik snap er niks van
Zo lief
Ben je niet gehackt? heb je de wachtwoorden al veranderd?
Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven Gone With The Wind gezien en ik vond hem niet romantisch, leuk of goed. Nu voel ik me slecht, omdat ik er meer dan 4 uur lang naar gekeken heb
Nu maar naar een serie kijken wat in Nederland afspeelt en waar iedereen Nederlands is, maar Engels praat wtf.
Ik heb pas net vijftien minuten een account. Misschien is het perongeluk gedaan, maar ik hoef het eten niet
Op NPO 1. Detective van der Valk oid
Postcodeloterij is gevallen op postcode van mn oom en we kennen iemand op de precieze postcode!
Nu heb ik het gevoel dat ik ook lid moet worden.
Met KFC op de bank naar Jochem Meijer kijken. Heerlijk zo’n brakke dag
Ze kunnen de namen niet eens goed uitspreken En ze laten een politieke bijeenkomst zien waar Trump van droomt. Zouden ze niet weten dat bijeenkomsten op plekken als Henks Partytent gehouden worden?
Je moet vgm 1000x klikken voor je iets hebt besteld. Miss zit er iemand op je account.
Miss iemand van hier die las dat je liever sushi of maccie had haha
Ik dacht dat Uber eats alleen met app werkte :’)
Goed mandje 10x gevuld op verschillende websites maar geen trek/zin en slecht voor m’n portemonnee dus uiteindelijk nog niks besteld. Maar ik heb wel honger.
Ik voel me zo’n loser… ik ben nu anderhalve week uit huis en heb zo’n gruwelijke heimwee. Zeker omdat de feestdagen nu voorbij zijn en ik deze dag sowieso al haat (brak, moe, weer moeten werken morgen). Ik mis m’n moedertje zo zo erg. Ik ga aan alles twijfelen. Iemand die het herkent en heeft ervaren dat het echt beter wordt?
Macdonalds. De mac neemt niet op en de ubereats klantenservice is een chatbox. Ik weet dat het mijn eigen schuld is maar ik ben echt laaiend.
Het is dat ik hier alleen kebab kan bestellen. ( En we weten allemaal dat Kebab gewoon Turks is voor schoenzool)
Anders had ik nu perongeluk iets besteld. Trek in alles wat los en vast zit nu.