Laat deze dag maar snel voorbij zijn.
Wauw wat heb ik weinig zin om vandaag te gaan werken
Ahhh heel kut. Moet je ook al opstaan of kan je nog lekker blijven liggen?
Mijn kat kan sinds kort deuren open maken dus staan ze rond 7 uur ineens in onze slaapkamer en denken ze dat het hele huis een grote gymzaal is en rennen ze allemaal rondjes. Ik wil gewoon uitslapen. 

gisteren ergste kater ooit lol, maar vannacht 13 uur geslapen dus weer herboren.
Klinken omdraaien ?
Mijn energielevel: -1000
Lekker bezig pik
ik heb de eerste paar nieuwsjaars zoenen overleefd. Zal maandag wel veel erger worden.
Jaa ik was er ook bang voor vandaag, maar niemand heeft een woord over nieuwjaar gezegd. Alleen maar goedemorgen. Prima hoor haha
Ik realiseer me dat ik eigenlijk nooit op 2 januari werk (dit jaar moet ik iets in de gaten houden dus moest ik wel).
Dus ik ben voor het eerst in die ongemakkelijke âwens ik iemand nou de beste wensen of nietâ situatie beland.
Haha ik wilde hier net over komen posten. Zo irritant dat je iedere collega die je sinds âvorig jaarâ niet meer gezien hebt de beste wensen moet wensen. En moet ik het ook in mân mailtjes en telefoongesprekken doen?
Wat een ellende
Kan ik een verslag van ongeveer 6 paginaâs over handschrift in een dag schrijven? Like if you think i can!
(please heb vertrouwen, ik moet het vandaag af hebben om nog een beetje op schema te liggen)
Ja
wordt beter, echt 
Zit in de bus om met mn zusje te gaaan shoppen 
Ik zie dat op mijn universiteit (Utrecht) ook altijd, volgens mij is er aan het begin van het jaar altijd een actie dat je die voor een tientje kunt kopen en blijkbaar doen veel mensen (eerstejaars) dat. En dragen ze hem daarna ook echt.
Ik heb er een, die ik eens in de paar maanden aan heb als mijn andere chilltruien in de was zitten. Droeg âm verder nooit naar de uni zelf toen ik daar nog op zat. Vond dat raar voelen, beetje alsof ze Amerika willen nadoen met college truien. Maar dat dat net niet van de grond komt.
Mijn broer had er eentje bij zijn afstuderen gekregen en droeg hem heel vaak omdat hij maar een paar hoodies had.
Zie op mijn uni alleen buitenlanders en ~flexers erin lopen. Gratis zou ik een van mijn opleiding wel aandoen, maar voor âŹ25,- koop ik liever een mooiere.
Ik snap dit ook niet zo goed, snap ook niet waarom je er als toerist eentje koopt? Vriendin van me had ook een trui gekocht van mijn Engelse universiteit en die draagt ze ook echt, ik had 'm vorige week even aan toen ik snel even naar buiten moest bij haar thuis en schaamde me rot hahaha
Maar bij mijn Engelse universiteit droeg ook echt iedereen ze, want daar kreeg je 'm denk ik en was je van je college en het is ~prestigieus~.
Zou sowieso niet zo snel een trui kopen van een instelling die ik al voor 2 ruggen per jaar sponsor maar ben wellicht gewoon verzuurd :")