Pff die wekker. Eerste dag werken na 1.5 week vrij.
Ik had dit gister ook en ben al 6 jaar uit huis! Heb dit elk jaar na de feestdagen, maar dat is ook eigenlijk het enige moment. Dat is eerder wel eens anders geweest, dus het wordt inderdaad beter. Op een gegeven moment ben je zelfs blij dat je weer naar je eigen plek met je eigen spullen en gebruiken mag gaan. En ik belde mijn ouders ook vaak als ik ze mistte, dan voelde ik me ook weer wat beter.
Lekker wakker geworden door de elleboog van mân vriend in mijn gezicht . En veel te weinig geslapen. Vandaag wordt een leuke dag
Laat deze dag maar snel voorbij zijn.
Wauw wat heb ik weinig zin om vandaag te gaan werken
Ahhh heel kut. Moet je ook al opstaan of kan je nog lekker blijven liggen?
Mijn kat kan sinds kort deuren open maken dus staan ze rond 7 uur ineens in onze slaapkamer en denken ze dat het hele huis een grote gymzaal is en rennen ze allemaal rondjes. Ik wil gewoon uitslapen.
gisteren ergste kater ooit lol, maar vannacht 13 uur geslapen dus weer herboren.
Klinken omdraaien ?
Mijn energielevel: -1000
Lekker bezig pik
ik heb de eerste paar nieuwsjaars zoenen overleefd. Zal maandag wel veel erger worden.
Jaa ik was er ook bang voor vandaag, maar niemand heeft een woord over nieuwjaar gezegd. Alleen maar goedemorgen. Prima hoor haha
Ik realiseer me dat ik eigenlijk nooit op 2 januari werk (dit jaar moet ik iets in de gaten houden dus moest ik wel).
Dus ik ben voor het eerst in die ongemakkelijke âwens ik iemand nou de beste wensen of nietâ situatie beland.
Haha ik wilde hier net over komen posten. Zo irritant dat je iedere collega die je sinds âvorig jaarâ niet meer gezien hebt de beste wensen moet wensen. En moet ik het ook in mân mailtjes en telefoongesprekken doen?
Wat een ellende
Kan ik een verslag van ongeveer 6 paginaâs over handschrift in een dag schrijven? Like if you think i can!
(please heb vertrouwen, ik moet het vandaag af hebben om nog een beetje op schema te liggen)
Ja wordt beter, echt
Zit in de bus om met mn zusje te gaaan shoppen
Ik zie dat op mijn universiteit (Utrecht) ook altijd, volgens mij is er aan het begin van het jaar altijd een actie dat je die voor een tientje kunt kopen en blijkbaar doen veel mensen (eerstejaars) dat. En dragen ze hem daarna ook echt.