schakel over naar npo 3. Daar is nu het Grote Songfestivalfeest op.
Je boyfriend alsin dezelfde dude die die oliebollen wou weg gooien?? Ik mag hem niet.
Ik ben echt voor mn leven naar die macdonalds gefietst, het was waanzinnig druk en de manager zei dat het waarschijnlijk nooit bij mij aankomt dus laten we het hopen
Huh wat is dat nou voor iets geks? Als je toch iets besteld hebt (fout of niet), dan is het toch raar als ze zeggen dat het waarschijnlijk toch niet zou komen.
Ik kan alleen zeggen dat het herkenbaar is. Ik ben nog steeds niet altijd blij met mijn keuze en mis mijn ouders vaak, maar ik kan wel bevestigen dat je steeds meer gaat wennen en gaat verlangen naar je eigen plek. Bij mij is het nu ruim 4 maanden en als ik nu een weekend bij mijn ouders ben of net als nu met de feestdagen kan ik ook heel erg terugverlangen naar mijn eigen plek waar ik alles lekker zelf kan bepalen enz en ik denk (en hoop) dat dat gaat overheersen
Spannend! Gewoon in DH?
Omdat het te druk is. Bezorgers mogen maar fietsen tot 23:00 en daarvoor gaat het waarschijnlijk niet lukken. Ik post nu voor de maccie
Spannende avond in Amsterdam
Haha nou ja dan weet je iig vast hoe de omgeving is
Ik heb zo lang moeten wennen, de eerste weken vroeg ik me af waar ik aan was begonnen en wilde ik alleen maar terug naar mijn ouders. Maar het went echt. Geef het tijd, je woont nog maar zo kort op jezelf! En lekker vaak langsgaan bij je moeder als je daar behoefte aan hebt, je zult merken dat het steeds wat makkelijker gaat worden om daarna weer naar huis te gaan.
Joo ik ben zo verward? Ik maak graag sieraden met edelstenen en was aan het opzoeken of er edelsteenwinkels in de buurt zitten omdat ik een beetje door mān voorraad heen ben. Kom ik op een of andere reiki site iets tegen over āspiertestenā om te kijken of een kristal bij je past. Het idee is dat je je duim en wijsvinger tegen elkaar houdt, en in je andere hand een kristal houdt. Iemand anders probeert dan je vingers uit elkaar te trekken en afhankelijk van hoe goed de steen bij je past gaat dat dan makkelijker of moeilijker. Leek me gaar, dus voor de gein eens getest met mān vriend. Alleen, het lijkt dus gewoon echt verschil te maken? Als ik niks vasthou gaan mān vingers redelijk makkelijk van elkaar, maar met carneool of bergkristal kreeg mān vriend ze bijna niet van elkaar af en met amethist en een aantal anderen ging het juist veel makkelijker? Bij hem merkten we weer verschil met andere stenen. Voor de grap ook nog armpje gedrukt en met een bergkristal in mān andere hand verslaat hij me keer op keer minder makkelijk. Terwijl we hier allebei supersceptisch ingingen. En nu ben ik toch wel een beetje weirded out eigenlijkā¦
Nu wil ik dit ook proberen maar ik heb maar 2 edelstenen in huis, en zijn ook nog eens geslepen, dus heeft niet veel zin denk ik.
Geslepen maakt niet zoveel uit denk ik! Ik heb geslepen en ongeslepen amethist in huis en die hadden zowel op mij als mān vriend hetzelfde effect. Ben wel heel benieuwd of jij ook iets merkt want ik snap er de ballen van
Edit: en bij de meesten is er ook echt verschil met niets vs iets vasthouden, dus je hoeft niet perse meerdere stenen te hebben (al lijken sommigen bij ons eerder neutraal te zijn)
Lees nu dat iemand anders het moet proberen, ben alleen thuis maar ik ga dit wel eens doen als ik met iemand ben!
Omg. Ik stel me voor dat wij buren zijn aangezien er hier heel veel maisonnette zijn en een aantal eengezinswoningen leeg staan. Succes!
Ik kijk echt bijna nooit darten, maar die man die de punten opnoemt moet toch compleet schor zijn na een uurtje. Waarom schreeuwt hij zo haha.
Hoop wel dat Van Gerwen gaat winnen.
Ik lig tevreden in bed na een dagje Disneyland, morgen nog een keer
Ze was net op tv, huilen dit!
Morgen voor de derde keer naar Frozen 2. Zo jammer dat ik niet de enige in de zaal ben, want ik wil mee gaan zingen
@Hippe_kikker @June Thanks, doet me goed jullie reacties. Ik vind het ook zo oneerlijk naar mān vriend toe. Mān moeder mist me ook heel erg en dat maakt me nog verdrietiger. Mān ouders zijn gescheiden, maar mān moeder heeft het zo goed gedaan alleen. Ach, ik hoop dat het snel beter wordt.
Ik voel me overigens ook erg schuldig om het feit dat ik hierover zeur, terwijl sommige mensen het thuis dat ik zo mis wellicht niet hebben (gehad). Voelt als non-issues dit. Sorry voor dat.
Is het druk met oud & nieuw daar?