Op tweede kerstdag ging ik, met veel spijt, naar de stad (outlet) want het was natuurlijk kanonnendruk. Morgen wil ik eigenlijk weer even shoppen (hopen op goeie sale en een paar basics nodig, waaronder een mouwloze koltrui die fucking onvindbaaaaar is!). Maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit op 2 januari in de stad ben geweest vraag me af of het dan niet ook super druk is want ja mensen kunnen maarliefst een dag - vandaag - niet shoppen.
Dit is Verka, oppergod van het Songfestival.
Ze wisselen dus zelfs van scheidsrechter na de zesde set hoor ik net, om zijn stem te sparen haha.
Ja da’s gewoon zijn stem haha. En het schreeuwen hoort er een beetje bij.
Wordt heel lastig nog vrees ik voor mvg Kom op jongen, pak die kutslang die verdient het niet
Na wikken en wegen wat en of ik eten zou bestellen, is het geworden:
3 boterhammen met pindakaas. :’)
Mijn man is zoooo een dramaqueen soms. Komt-ie net naar beneden met de Dopper die net uit de vaatwasser komt in z’n hand. Zegt hij ‘ik heb uit dit flesje gedronken en heb ineens buikpijn. Straks ben ik vergiftigd wil je een slokje nemen?’ Ik zo ‘eh, nee?’ Hij weer ‘ja doe nou maar dan spuug je het erna meteen uit straks ben ik vergiftigd!’ Ik weer ‘Hm, nee dank je’
Hij boos naar boven. Appt hij net
Ik vroeg alleen een slokje zodat je kon proeven, zodat ik zeker wist dat ik geen vergif in heb genomen
Hahahaha.
Moderne Romeo en Juliet met een Dopper.
Edit: ja dus.
Op vakantieveilingen waren het 1 minuut veilingen en omg ik word helemaal gestoord van andere bieders. Tussen 0 en 50 seconden zijn er veel biedingen en soms ook echt overdreven biedingen (van iemand die van 1 euro nr 22 euro gaat), maar waarom??? Waarom zou je zo vroeg al bieden?? Heeft toch totaal geen nut.
Maar ja volgens mij is vakantieveilingen een dikke scam met geheime bieders.
Nieuw jaars dag valt mee, heb ook door wat slim plannen niet langer dan 40 min gewacht. Oud en nieuw geen idee, dat wil ik volgend jaar doen.
Ja dat wil ik ook zooo graag! Staat echt op m’n Bucketlist haha!
Hahahahaha “Proef jij even of dit vergif is”.
Je had een slokje moeten nemen en dan spelen dat je eraan dood ging.
Pfff ik heb het nu al helemaal gehad met 2020. Wat een rotdag
misschien kunnen we bij de volgende feestdag allemaal een grote zwarte zonnebril krijgen
Had een paar Merci chocolaatjes naast me op de bank neergelegd, komt de kat er net aan en die ninja-kickt ze binnen een split second van de bank af. Heb hem echt even aangestaard zo van pardon, wat de fuque?
Haha mijn vriend heeft super veel edelstenen dus we gingen het uitproberen. Hij helemaal lachen van wat een onzin, maar bij ons was het ook echt!
Hahaha oh kak gemiste kans
@ellegirltalk keep me posted!
@ferris ja maf hè? Vind het wel fijn om te horen dat het bij jullie ook zo ging, dacht echt dat ik gek werd. Hebben jullie een theorie hoe dit werkt??
Je kan hem nog terug appen met " Komt het echt door dat flesje" en als hij dan dramatisch doet zeg je “Nou vooruit dan ik proef wel”
Je sterfdag bedoel je.