Omg er is een trein ontspoord bij Den Haag Ypenburg waardoor er tot 21.30 (!) oponthoud is tussen Den Haag en Utrecht. Wordt weer lekker omreizen vanavond
Gisteren zat ik in de film en was aan het klooien met mijn ringen. Van die heel dunne zilveren. Laat ik er een vallen! De hele film was ik al mentaal afscheid aan het nemen van mijn sieraad. Kijk ik naar beneden en vind ik âm gewoon gelijk. 2020 wordt mijn geluksjaar, dat voel ik.
Heb ik net kinderachtig om een poster gevraagd? Ja dat klopt. Ben ik voor terug naar de zaal gelopen? Ja dat klopt.
En gekregen?
Hij had in de VARAgids gezegd dat hij graag programmaâs wilde maken waarbij hij meer diepgaandere vragen kon stellen en toen dacht ik: ??? Bij First Dates vraag je al altijd dezelfde boring vragen (âWat hoop je dat er binnen komt lopen? Wat is je type?â) en dan word je dan ook nog eens ingefluisterd door de redactie.
Misschien zijn dat de vragen die hij moet stellen van de redactie en is er weinig ruimte voor eigen inbreng? Dan is het logisch dat het altijd dezelfde vragen zijn en van die typische dingen die gevraagd worden aan degene die op date gaat
Oh wat fijn, na mijn nachtdienst en maar amper 3 uur slaap dat mijn schoonmoeder bij ons thuis langs komt. Ben kapot en heb koppijn. Kan ik gewoon weer in mijn bed gaan liggen of is dit asociaal?
Dat is waar, dat is een optie. Ik hoop dan maar dat dat het is
Vier uur geleden postte ik dit en het is nu opgelost!! Ik ben zo blij. Maar ik ben ook drie jaar van mân leven verloren aan de stress vandaag
Zou gewoon lekker in bed gaan liggen als je zo moe bent en net nachtdienst gehad hebt! Dat zal ze wel begrijpen toch. En zo niet, haar probleem. Tenzij ze dan in haar eentje bij jullie op de bank zit haha maar dat denk ik niet?
In het kader van goede voornemens: het eerste boek van 2020 is uit!
Lees je zo snel of ben jer al in 2019 aan begonnen?
@Kali like voor al je haatposts op Victor Kan die gast echt niet uitstaan (ok Sergio is wel nog een tandje erger) en snap echt niet wat iedereen in hem ziet en waarom hij altijd zo opgehemeld wordt. In de slimste mens kwam hij ook echt megadommig en sloom over. Echt hoe weinig persoonlijkheid kan je hebben. Dat kun je niet maskeren met mooie blauwe ogen hoor.
Haha door deze post heb ik hem voor het eerst geluisterd en vind het echt wel leuk. Doet me denken aan een rappende Acda en de Munnik.
Haha nee eigenlijk een rapper die dat niet doet idd! Ik vind het ook echt een leuk jong.
Nee, alle reden toe toch.
Over edelstenen:
Wist je dat als je edelstenen in de aarde doet om op te laden, dat ze dan kunnen gaan âwandelenâ
Ik had vorig jaar 2 stenen in de tuin begraven op op te laden, stokje erboven gestoken.
Volgende dag wilde ik de stenen opgraven en toen was er 1 kwijt. Die vond ik 30 cm verder in de aarde
Haha ik ben met Kerst begonnen!
De buit van deze shopdag: een nieuw dekentje, nieuwe dansschoenen (vanavond ff testen), rituals, geurkaars en een basic shirt.
Zusjes buit: disney mok, 2 boeken, trui, ook rituals.
Is de steen gaan wandelen of is er een beestje mee op wandel geweest ?