Ja en dan krijgen jullie allemaal dit shirt!!!
Ik wil dit nu ook proberen, maar geen edelstenen in huis helaas haha. Zou dit dan betekenen dat de stenen waarbij je vingers moeilijker uit elkaar gaan, beter zijn voor je spieren?
Misschien kunnen we dat doen op jouw sterfdag volgende maand.
Oh spuit11 nevermind
Die geven je dan kracht, of nouja dat is de theorie haha. Ik merkte het wel echt dat ik met sommige stenen nul moeite hoefde te doen om mijn vingers bij elkaar te houden.
@Dazed, ik heb echt geen flauw idee hoe het kan haha
Ah jammer! Ja het idee is dus dat de stenen waarbij je vingers moeilijker uit elkaar gaan je ‘krachtiger’ maken en dat die dus beter zijn om te dragen dan stenen die je minder krachtig maken. Denk ook wel dat het idee is dat die fysieke kracht dan aan het mentale gekoppeld is?
Waarom kan mijn oude tv wel HD series en films afspelen maar geen YouTube? Het is een HD tv dus snap ook niet waarom YouTube dan niet werkt. #noob
Is dat volgende maand alweer hehe time flies
Ik kijk Steel Magnolias, uiteraard vanuit bad met wijn, en wat een geweldige film is dat joh.
Dolly Parton is echt zo perfect, iedereen is heerlijk shady met zo’n zingend zuiderlijk accent. Love it.
@Dazed bijzonder! Ik heb bij mijn ouders nog wel wat edelstenen liggen dus ik ga dit eens proberen
Was het eindelijk stil rond 21.30, ik donut uitlaten voor ik naar bed ging hoor ik knalvuurwerk weer houd het dan nooit op ik wil slapen
Youtube heeft toch niks te maken met hd?
ik moet echt huilen van die film
Cool! Dat wil ik ook proberen!
@Aguamenti wat rot dat je je zo voelt. Als het voor jou rot is, dan is het gewoon rot. Natuurlijk is het een ‘luxe’ uit zo’n fijne situatie met je moeder te komen, maar alsnog mis je haar en dat is een rot gevoel!
Ik heb de insta app net lekker impulsief verwijderd van mijn telefoon om een break te nemen.Worden jullie ook zo makkelijk beinvloed door al die ‘leuke’ en ‘mooie’ foto’s? Merk zelf dat ik al die perfecte foto’s en stories wel een beetje lastig vind af en toe.
Mijn vriend en ik haten knuffelend in slaap vallen, maar ik heb het de laatste tijd zo koud dus nu neem ik een warme pittenzak mee naar bed en knuffel daarmee ipv mijn vriend. Echt het beste idee ooit.
Haha ik had vroeger echt zo’n ideaalbeeld over knuffelend in slaap vallen maar realiteit is dat, gezien ik altijd degene ben die later in slaap valt, echt getrapped zit in z’n armen haha en het dan ook sneu vind om wakker te maken
Ik ben zo verkouden dat ik piep als ik ademhaal. Nu al medelijden met mijn vriend als ik straks slaap
Lig nu brak in bed m&ms en kinder buenos te eten, terwijl ik morgen m’n eerste afspraak heb met een personal trainer
Ja maar vind alle content vandaag ook hetzelfde.
Nog een nieuwjaar foto. Ok. Leuk. Open de app 2 seconde, zie de content en denk dan: ja dit heb ik al gezien.