Hahahaha dat is ook een mooie idd. Tweehonderd foto’s van hetzelfde ding of bijvoorbeeld festival.
OMG
nee sorry die van mij is enig kind zou me echt leuk lijken om jouw schoonzus te worden!
Ik heb vandaag van 15:00 tot 20:30 geslapen en ik wist dat dit een slecht idee was toen ik in bed ging liggen en dus ben ik nu natuurlijk klaarwakker.
De leuke jongen met wie ik vannacht gezoend heb heeft me net geappt (had hem mijn nummer gegeven) en nu ben ik zo zenuwachtig en zelfbewust van mijn reacties en aaahhh dit haat ik zo :’)
Ik zit nog lekker op de bank te chillen met mijn vriend, we eten chocoladesoesjes, kijken tv, enzo.
Love vakantie.
Begin maandag met nieuw werk voor een jaar bij GG.Z zo spannend.
Ja, ik word daar heel makkelijk door beinvloed. En ik zit mezelf constant te vergelijken met andere meiden op instagram, word ik niet zo blij van. Nu ik dit typ, vraag ik me wel af waarom ik nog instagram heb ja
Het is te vroeg
Gelukkig na morgen 4 dagen vrij.
Pff die wekker. Eerste dag werken na 1.5 week vrij.
Ik had dit gister ook en ben al 6 jaar uit huis! Heb dit elk jaar na de feestdagen, maar dat is ook eigenlijk het enige moment. Dat is eerder wel eens anders geweest, dus het wordt inderdaad beter. Op een gegeven moment ben je zelfs blij dat je weer naar je eigen plek met je eigen spullen en gebruiken mag gaan. En ik belde mijn ouders ook vaak als ik ze mistte, dan voelde ik me ook weer wat beter.
Lekker wakker geworden door de elleboog van m’n vriend in mijn gezicht . En veel te weinig geslapen. Vandaag wordt een leuke dag
Laat deze dag maar snel voorbij zijn.
Wauw wat heb ik weinig zin om vandaag te gaan werken
Ahhh heel kut. Moet je ook al opstaan of kan je nog lekker blijven liggen?
Mijn kat kan sinds kort deuren open maken dus staan ze rond 7 uur ineens in onze slaapkamer en denken ze dat het hele huis een grote gymzaal is en rennen ze allemaal rondjes. Ik wil gewoon uitslapen.
gisteren ergste kater ooit lol, maar vannacht 13 uur geslapen dus weer herboren.
Klinken omdraaien ?
Mijn stappenplan voor een gelukkiger insta. N=1 dus of je er echt wat aan hebt, no clue:
- Ontvolg iedereen waarvan je een mweh gevoel krijgt. Influencers, vage kennissen, oud klas/studiegenoten, de vroegere vriendin die nu alleen maar steekt, de persoon die je ooit leuk vond waar je nooit meer wat mee zou willen, maar die je ook niet met een nieuwe liefde wilt zien etc.
- Bedenk je hoe de foto is gemaakt: dus deze vier meiden hebben zich zeer uitgesloofd op hun make-up en zijn net na 00:00 voor een muur gaan staan met sterretjes en champagne, ze uploaden allemaal een andere foto in andere formatie dus waarschijnlijk hebben ze daar een halfuur foto’s staan maken om te tonen hoe goede vriendinnen ze zijn. in de tussentijd hadden ze ook plezier kunnen hebben door de champagne op te drinken en elkaar echt een knuffel te geven.
- Als je stap 1 goed uitvoert houd je mensen over die je leuk vindt en het dus ook kan gunnen. Als in: leuk dat vriendin X naar een tof feest ging. Daar word ik niet minder van.
Mijn energielevel: -1000
Goeie! Die was ik vergeten. Dit kan ook voor iemands berichten. Dus mensen die je niet wilt ontvolgen om drama te ontwijken, maar eigenlijk gewoon niet wilt meekrijgen.