Lekker bezig pik
ik heb de eerste paar nieuwsjaars zoenen overleefd. Zal maandag wel veel erger worden.
Jaa ik was er ook bang voor vandaag, maar niemand heeft een woord over nieuwjaar gezegd. Alleen maar goedemorgen. Prima hoor haha
Ik realiseer me dat ik eigenlijk nooit op 2 januari werk (dit jaar moet ik iets in de gaten houden dus moest ik wel).
Dus ik ben voor het eerst in die ongemakkelijke “wens ik iemand nou de beste wensen of niet” situatie beland.
Haha ik wilde hier net over komen posten. Zo irritant dat je iedere collega die je sinds “vorig jaar” niet meer gezien hebt de beste wensen moet wensen. En moet ik het ook in m’n mailtjes en telefoongesprekken doen?
Wat een ellende
Kan ik een verslag van ongeveer 6 pagina’s over handschrift in een dag schrijven? Like if you think i can!
(please heb vertrouwen, ik moet het vandaag af hebben om nog een beetje op schema te liggen)
Ja wordt beter, echt
Zit in de bus om met mn zusje te gaaan shoppen
Ik zie dat op mijn universiteit (Utrecht) ook altijd, volgens mij is er aan het begin van het jaar altijd een actie dat je die voor een tientje kunt kopen en blijkbaar doen veel mensen (eerstejaars) dat. En dragen ze hem daarna ook echt.
Ik heb er een, die ik eens in de paar maanden aan heb als mijn andere chilltruien in de was zitten. Droeg ‘m verder nooit naar de uni zelf toen ik daar nog op zat. Vond dat raar voelen, beetje alsof ze Amerika willen nadoen met college truien. Maar dat dat net niet van de grond komt.
Mijn broer had er eentje bij zijn afstuderen gekregen en droeg hem heel vaak omdat hij maar een paar hoodies had.
Zie op mijn uni alleen buitenlanders en ~flexers erin lopen. Gratis zou ik een van mijn opleiding wel aandoen, maar voor €25,- koop ik liever een mooiere.
Ik snap dit ook niet zo goed, snap ook niet waarom je er als toerist eentje koopt? Vriendin van me had ook een trui gekocht van mijn Engelse universiteit en die draagt ze ook echt, ik had 'm vorige week even aan toen ik snel even naar buiten moest bij haar thuis en schaamde me rot hahaha
Maar bij mijn Engelse universiteit droeg ook echt iedereen ze, want daar kreeg je 'm denk ik en was je van je college en het is ~prestigieus~.
Zou sowieso niet zo snel een trui kopen van een instelling die ik al voor 2 ruggen per jaar sponsor maar ben wellicht gewoon verzuurd :")
@Lentex @anon65426728 @Evert @anon808047 thanks all!
Ik zit nu op m’n werk met dikke ogen. Weer even wennen na bijna twee weken vrij. Ben wel tot de conclusie gekomen dat ik echt op zoek ga naar wat anders. Het heeft geen haast, maar ik wil gewoon een baan waar ik met plezier naar toe ga i.p.v. de voordelen die ik nu ervaar (redelijk betaald, dichtbij, goede secundaire voorwaarden). Nu nog even uitvinden waar ik blij van word.
Ik had ‘m gekocht bij zo’n actie voor een tientje, waar @CaptainCheesecake het over had. Moet wel zeggen dat ik de kwaliteit écht goed vind, voor wat je betaalt. Voelt niet cheapo aan, is prima warm en blijft langer goed dan een random trui van de Hennes haha.
Mijn ouders zijn zo salty, word er verdrietig van. Nemen de telefoon niet op en hebben niet gereageerd op mijn berichtjes over onze verloving. We hebben geen goede band maar gewoon een felicitatie kan er blijkbaar ook niet vanaf. Heb mijn zus wel gesproken en ze zijn niet aangereden/in coma/ernstige griep oid.
Ik snap gewoon niet hoe je ze kunt zijn als ouder.
Ik dacht yes eindelijk begint het normale leven weer. Lekker sporten enz. Word ik wakker met de buikgriep.
Sinds ik een auto heb, ga ik altijd overal met de auto naar toe. Dat is al ongeveer 2 jaar.
Maar het OV vind ik soms zo relaxed (woon in een gehucht dus geen topdrukte). Gewoon muziek in en uit het raam turen. Niet opletten. Wegdromen. Geen parkeerplek zoeken of parkeerkosten betalen.
Alleen de luxe van gaan wanneer je wil ontbreekt … want in dit gehucht rijdt alles maar een of twee keer per uur.
Met dit in mijn gedachten nu aan het discussiëren met mezelf of ik met de bus of de auto de stad in ga
Mijn ontbijt was vandaag de Champagne op werk Gelukkig maar 1 iemand hoeven zoenen, want verder werd er een toast uitgebracht, dus gelukkig was de situatie er niet naar
Ik heb de trui van de uni in het buitenland waar m’n broertje een jaar heeft gewerkt. Die heb ik gekocht toen we langs gingen bij hem. Ik vind het wel een leuke herinnering.
Zo fijn. Kon je geuren maar in een potje bewaren. Heel veel liefs!