Ik heb nog wel een geur in mijn hoofd zitten maar helemaal hetzelfde zal het helaas nooit meer zijn
Er is echt iets helemaal misgegaan op werk en ik zit hier te wachten tot het wordt opgelost (heb er zelf niet alle controle over). En ik kan wel janken. Wat een kutzooi.
Wat ontzettend zuur
Gefeliciteerd met je verloving!
Ik ben zo slecht in smalltalk. Kwam de buurman tegen dus even beste wensen gewenst. En dan… ongemakkelijk jeetje.
Ik ben mijn moeder aan het helpen foto’s van haar telefoon/tablet/fototoestel naar haar laptop te zetten.
Dat lukt.
Maar. Ze heeft een Windows computer. Niet mee te werken (vind ik).
Dus ik kan hulp gebruiken bij het volgende:
-
Is er een manier om de foto’s al klein zichtbaar te maken op haar bureaublad? Zodat ze niet eerst het bestand hoeft te openen?
-
Is er een programma dat automatisch dubbele foto’s scant? Zodat ze niet handmatig 1067 foto’s hoeft te vergelijken?
Shitty, het is zo druk in de bios. Ik ga alsnog meezingen. Dan wilt niemand hier meer zitten
In welk programma is het?
Is er bovenin het scherm een balk met daarin vier kleine blokjes naast elkaar? Daar staat waarschijnlijk iets van voorvertoning en kan je selecteren hoe de foto’s worden weergegeven (lijst, kleine afbeeldingen, grotere afbeeldingen etc)
Ugh ben echt een beetje chagrijnig op m’n lichaam, lijkt erop dat ik 2020 begin met een verkoudheid. Niet mega erg natuurlijk, maar ik heb in december 3 weken gehad, wil niet weeeer
Vriend heeft vanochtend iets schoongemaakt met wasbenzine en nu stinkt het hele huis. Was net even naar buiten, deed de deur open en een walm kwam me tegemoet De geur zit nu zelfs in mn reuk en smaak. Even flink luchten, want word er niet goed van.
Ik zit fotos te kijken van toen ik nog geen 20 was. (Vanaf 16 tot 19 vgm) en ik ben geen spat veranderd. Nja mn boobs en heupen zijn iets groter haha. Maar voor de rest forever young hoor…
Zit vandaag heel de dag in bussen en treinen en moet nu al vet nodig plassen. Gafstahdjgafsvs. R.I.P. mijn blaas want zo’n hekel aan openbare toiletten. Dit wordt zo’n oncomfortabele trip
Nu alweer zin om weekend te hebben (werk nooit op vrijdag dus ik moet welgeteld 1 dag werken deze week maar oké)
Ik drink elke dag yakult. Niet omdat ik erin geloof, maar omdat het zo lekker is
Ja dat voorvertoning lukt dus niet… Maar ze gebruikt ook iCloud dus ik ben daar nu de centrale plek van aan het maken!
Hahaha ja dat heb ik ook al de hele dag! Echt heel m’n gevoel voor de dagen is in de war door de feestdagen
Ik ontdooi langzaam. Sinds dinsdag was de verwarming op werk kapot, vanochtend pas gemaakt. Het was 13 graden op kantoor. Brrrr echt niet normaal hoe koud mijn tenen en handen zijn.
Ik vind kerstbomen eigenlijk maar zielig. Mijn vriend en ik hebben een echte kerstboom in huis en toen we hem kochten stond erbij: ‘Deze bomen zijn acht jaar oud.’
Deze boom heeft dus acht jaar lang lekker kunnen groeien om vervolgens gekapt te worden. En dan twee weken bij ons in huis te staan en daarna bij het afval te belanden. Ik vind dat helemaal niet leuk
Volgend jaar misschien maar een neppe kopen.
Ik zit in bad met een emmer waar ik dan in kan spugen
Ik zou het doen! Volgens mij voel je je achteraf dan nog veel lekkerder en kun je x100 extra genieten van het puzzelen en chillen.
Ik ga zo overgebleven oliebollen eten (ja nog steeds, no shame in my oliebol game) en morgen lekker all you can eat sushi lunchen. Het is maar goed dat ik niet echt aan goede voornemens doe