Wat je even kwijt wil #31

Ik ben vanaf 1feb werkeloos en heb daar zelf voor gekozen. Ik zat totaal niet op mijn plek en het bedrijf werkte niet mee. Gelukkig hebben mijn man en ik ons leven zo ingericht dat we makkelijk van een loon rondkomen dus ik had ruimte om deze keus te maken.

En ondanks dat voel ik me als een mislukkeling. Ik heb ook alleen maar irrationele gedachtes als ‘ik vind nooit meer een baan’, ‘ik vergooi mijn toekomst’ en ‘ik ben een afhankelijk iemand’. Groetjes van een onzekere boogschutter.

3 likes

Oooh mijn tandarts is zo’n prutser. Ik had vandaag een afspraak om een gaatje te boren. Ze ging linksonder verdoven en wilde aan de slag gaan: “oh oeps!!! Heb helemaal de verkeerde kant verdoofd.” Moest dus linksboven zijn. Foutje is menselijk natuurlijk, maar dit soort dingen gebeuren vaker. Alleen reageer ik altijd behoorlijk heftig op de verdoving dus ik lijk nu op Marijke Helwegen.

Daarnaast zaten zij en de assistente te roddelen over de stagiaire en ik vond het zo onprofessioneel.
“Ja wel fijn dat de stagiaire er nu niet is. Hoelang is ze er nog?”
“ 4 weken.”
“Oh kan ze nu niet al weg? Veel beter zo. Ze reageert ook altijd zo laconiek op kritiek alsof het haar niets interesseert, vind ik echt heel erg raar.”

Man, man, man. Doe eens niet. Voornemen voor 2020 is een nieuwe tandarts vinden.

7 likes

Ik zat net met MN moeder in de auto en toen werd ik gebeld door een vriend. Ik dacht ik neem snel ff op en zeg dat ik hem zo terugbel. Per ongeluk deed ik het automatisch op de luidspreker. En mijn moeder vervolgens “WIE IS DAT? PFF WAT EEN ROTTERDAMS ACCENT ZEG! WIE IS DAT NOU WEER DAN JUMP?!” dat kon ie dus allemaal horen smh haha. Hij appte daarna “praat ik echt zo Rotterdams :open_mouth:” naja als je er geboren en getogen bent is dat niet zo gek maar mn moeder deed alsof het een ramp was.

4 likes

Daarom brengen wij onze boom naar mijn schoonouders die een eigen stukkie bos hebben, waar hij hopelijk weer kan aarden en groeien :sweat_smile:

6 likes

Ik vind je juist helemaal geen mislukkeling, omdat je hebt gekozen voor jezelf. Je hebt doorgehad dat je niet op je plek zit en je hebt hier naar gehandeld door daar te stoppen. Dat vind ik juist knap!

9 likes

Verveel me een beetje op stage, heb eind deze maand nog een project en dan is het klaar, maar heb daarnaast niet zoveel meer te doen. En eigenlijk is bijna alles voor dat project klaar/georganiseerd. Dus maar stiekem forummen op m’n telefoon en zo nu en dan wat aanklikken/typen zodat het niet opvalt. Echt lui van mezelf

Wat @Circe zegt en jullie hebben het zo ingericht dat het mogelijk is.
Je toekomst is nog lang, die vergooi je niet in een paar dagen… Stress jezelf niet teveel :kissing_heart:

4 likes

Ik wil jullie hartelijk danken voor het vertrouwen, ik heb het al af :sunglasses:

41 likes

Pfff, we hebben nieuwe ergonomische kussens (voor het eerst), maar werkelijk. Al twee nachten hebben we beide beroerd geslapen hierdoor. Wil het liefst mijn oude kussen weer pakken, maar heb het idee dat ik even moet doorbijten ofzo.

Omg er is een trein ontspoord bij Den Haag Ypenburg waardoor er tot 21.30 (!) oponthoud is tussen Den Haag en Utrecht. Wordt weer lekker omreizen vanavond

Gisteren zat ik in de film en was aan het klooien met mijn ringen. Van die heel dunne zilveren. Laat ik er een vallen! De hele film was ik al mentaal afscheid aan het nemen van mijn sieraad. Kijk ik naar beneden en vind ik ‘m gewoon gelijk. 2020 wordt mijn geluksjaar, dat voel ik.

25 likes

Heb ik net kinderachtig om een poster gevraagd? Ja dat klopt. Ben ik voor terug naar de zaal gelopen? Ja dat klopt.

7 likes

En gekregen? :grin:

Hij had in de VARAgids gezegd dat hij graag programma’s wilde maken waarbij hij meer diepgaandere vragen kon stellen en toen dacht ik: ??? Bij First Dates vraag je al altijd dezelfde boring vragen (‘Wat hoop je dat er binnen komt lopen? Wat is je type?’) en dan word je dan ook nog eens ingefluisterd door de redactie.

3 likes

Misschien zijn dat de vragen die hij moet stellen van de redactie en is er weinig ruimte voor eigen inbreng? Dan is het logisch dat het altijd dezelfde vragen zijn en van die typische dingen die gevraagd worden aan degene die op date gaat

6 likes

Oh wat fijn, na mijn nachtdienst en maar amper 3 uur slaap dat mijn schoonmoeder bij ons thuis langs komt. Ben kapot en heb koppijn. Kan ik gewoon weer in mijn bed gaan liggen of is dit asociaal?

Dat is waar, dat is een optie. Ik hoop dan maar dat dat het is :stuck_out_tongue:

1 like

Vier uur geleden postte ik dit en het is nu opgelost!! Ik ben zo blij. Maar ik ben ook drie jaar van m’n leven verloren aan de stress vandaag :woozy_face:

20 likes

Zou gewoon lekker in bed gaan liggen als je zo moe bent en net nachtdienst gehad hebt! Dat zal ze wel begrijpen toch. En zo niet, haar probleem. Tenzij ze dan in haar eentje bij jullie op de bank zit haha maar dat denk ik niet?

1 like

In het kader van goede voornemens: het eerste boek van 2020 is uit!

31 likes