Wow jij hebt zojuist een enorm mysterie voor mij opgelost. Ik zag ook steeds die spoilers niet maar oprecht geen moment aan gedacht dat het te maken had met de nachtstand van mn telefoon nu zie ik het weer, dankje!!!
Ik wil maccie halen of bestellen maar twijfel. Ga meestal ook voor een happy meal als ik een lichte late snack wil.
Ik speelde vroeger een spelletje op mn tablet. Je moest dan twee bosjes samenvoegen en dat werd een struik, twee struiken een boom, twee bomen een huisje en zo door. Weet iemand hoe dat heet? Vindt het lekkere bezigheidstherapie
Ohh die tattoos bij Just tattoo of is. Nu weer een chick met als tramp stamp āparanoidā over haar hele onderrug. Waarom haten mensen elkaar zo. Dit was nota bene een stel.
Triple town?
Ik vond m echt totaal niet eng!
Nu, je bent jezelf dankbaar straks als je in een lekker schoon bed ligt
Jaaaa triple town
Dat ik nog steeds niet weet waar dit van is:
Zit op zoveel plekken in Den Haag.
Hoe is het gegaan?
Ja, ik lag al in bed te slapen (paar wijntje op ook;) en er werd ineens aangebeld midden in de nacht. Ik schrok me kapot⦠waren gewoon mensen die langsliepen die het hadden gezien (centrum Haarlem) en dachten we bellen even aan om te kijken of er iemand thuis is en het te zeggen. Gelukkig maar! Ze hadden ook mijn hele huis leeg kunnen roven, ik denk niet dat ik er wakker van zou zijn geworden
Zo zo zo blij dat ik in bed lig.
https://www.pathe.nl/film/24733/de-grote-slijm-film
Door dit soort films heeft de Nederlandse filmindustrie een slechte reputatie. Wie verzint dit? Hier heeft een of andere Boomer met veel tegenzin keihard aan zitten schrijven oid.
Oh hemel. Wat verschrikkelijk zeg!
Een vriendin van mij heeft hetzelfde meegemaakt, bij een vriendin van haar dan.
Zij heeft uiteindelijk het cadeautje, wat ze al in huis had gehaald voor de baby, alsnog gegeven. Werd enorm gewaardeerd.
Doe verder wat je gevoel je ingeeft.
Probeerde iets te bestellen op bol.com en bij poging 1 koos ik per ongeluk verkeerde adres, dus geannuleerd, en bij poging 2 verliet ik per ongeluk het ING scherm waardoor de betaling is afgebroken maar wel het geld van mān gift card (tijdelijk?) kwijt ben
Succes!
Haha ja maar het zijn toch een paar angstige uren altijd
Wow joh, fijn zeg!
Laat dat haar weten, dat je er voor dr bent. Zorg eventueel dat je de komende tijd extra eten kookt. Zodat er maaltijden overblijven voor hen.
Hoe cru ook. Er gaat de komende tijd ook een kindje geboren worden. Helaas niet levend. Maar ze gaan wel hun kindje ontmoeten. Waarschijnlijk worden ze er al op gewezen. Maar het kan, later, erg waardevol zijn als er mooie fotoās gemaakt worden. Stichting make a memory doet zoiets.
Ik bedoel dit absoluut niet lullig overigens