Wat je even kwijt wil #31

Lees je zo snel of ben jer al in 2019 aan begonnen?

2 likes

@Kali like voor al je haatposts op Victor :heart_eyes: Kan die gast echt niet uitstaan (ok Sergio is wel nog een tandje erger) en snap echt niet wat iedereen in hem ziet en waarom hij altijd zo opgehemeld wordt. In de slimste mens kwam hij ook echt megadommig en sloom over. Echt hoe weinig persoonlijkheid kan je hebben. Dat kun je niet maskeren met mooie blauwe ogen hoor.

3 likes

Haha door deze post heb ik hem voor het eerst geluisterd en vind het echt wel leuk. Doet me denken aan een rappende Acda en de Munnik.

2 likes

Haha nee eigenlijk een rapper die dat niet doet idd! Ik vind het ook echt een leuk jong.

1 like

Nee, alle reden toe toch.

Over edelstenen:

Wist je dat als je edelstenen in de aarde doet om op te laden, dat ze dan kunnen gaan “wandelen”

Ik had vorig jaar 2 stenen in de tuin begraven op op te laden, stokje erboven gestoken.
Volgende dag wilde ik de stenen opgraven en toen was er 1 kwijt. Die vond ik 30 cm verder in de aarde :woman_shrugging:t3::woman_shrugging:t3::woman_shrugging:t3:

27 likes

Haha ik ben met Kerst begonnen!

1 like

De buit van deze shopdag: een nieuw dekentje, nieuwe dansschoenen (vanavond ff testen), rituals, geurkaars en een basic shirt.

Zusjes buit: disney mok, 2 boeken, trui, ook rituals.

9 likes

Is de steen gaan wandelen of is er een beestje mee op wandel geweest :wink: ?

Nee ze gaan echt zelf wandelen, is schijnbaar algemeen bekend. Ik wist het ook niet tot ik het zelf meemaakte.
Had ook echt zoiets van wtf

1 like

boeien, niet jouw probleem

5 likes

Wow! Wil het meteen uitproberen, ga eens zoeken waar mijn stenen liggen.

1 like

Wie kan me een schop onder mijn kont geven? Ik lig al de hele dag in bed maar ik moet echt opruimen.

1 like

Ik vind dat enorm raar! Dat er zo over de stagiaire gesproken wordt en dat je dat kunt horen

Even opletten dat je niet twee keer moeten betalen voor verdoving.

2 likes

Haha komt vooral door de mondharmonica

1 like

Super knap juist dat je die beslissing hebt genomen!

Tip van het jaar (nu al) dit. Ben gelijk even alle mensen die stories geplaatst hadden af gegaan. Volg zoveel mensen op insta die ik niet perse wil ontvolgen, maar die veel te veel stories plaatsen of waarbij het me niet boeit wat ze iedere minuut van de dag doen. Erg bevrijdend dit

1 like

Ja! :grin:

12 likes

Even een uurtje wat opruimen! Kun je daarna voldaan weer gaan liggen :grin:

Ik kijk de eerste aflevering van The Handmaid’s Tale en ik vind er eigenlijk niets aan. Zo overdreven en pretentieus ofzo.
Wordt dit nog beter?