Nu, je bent jezelf dankbaar straks als je in een lekker schoon bed ligt
Jaaaa triple town
Dat ik nog steeds niet weet waar dit van is:
Zit op zoveel plekken in Den Haag.
Hoe is het gegaan?
Ja, ik lag al in bed te slapen (paar wijntje op ook;) en er werd ineens aangebeld midden in de nacht. Ik schrok me kapot… waren gewoon mensen die langsliepen die het hadden gezien (centrum Haarlem) en dachten we bellen even aan om te kijken of er iemand thuis is en het te zeggen. Gelukkig maar! Ze hadden ook mijn hele huis leeg kunnen roven, ik denk niet dat ik er wakker van zou zijn geworden
Zo zo zo blij dat ik in bed lig.
https://www.pathe.nl/film/24733/de-grote-slijm-film
Door dit soort films heeft de Nederlandse filmindustrie een slechte reputatie. Wie verzint dit? Hier heeft een of andere Boomer met veel tegenzin keihard aan zitten schrijven oid.
Oh hemel. Wat verschrikkelijk zeg!
Een vriendin van mij heeft hetzelfde meegemaakt, bij een vriendin van haar dan.
Zij heeft uiteindelijk het cadeautje, wat ze al in huis had gehaald voor de baby, alsnog gegeven. Werd enorm gewaardeerd.
Doe verder wat je gevoel je ingeeft.
Probeerde iets te bestellen op bol.com en bij poging 1 koos ik per ongeluk verkeerde adres, dus geannuleerd, en bij poging 2 verliet ik per ongeluk het ING scherm waardoor de betaling is afgebroken maar wel het geld van m’n gift card (tijdelijk?) kwijt ben
Succes!
Haha ja maar het zijn toch een paar angstige uren altijd
Wow joh, fijn zeg!
Laat dat haar weten, dat je er voor dr bent. Zorg eventueel dat je de komende tijd extra eten kookt. Zodat er maaltijden overblijven voor hen.
Hoe cru ook. Er gaat de komende tijd ook een kindje geboren worden. Helaas niet levend. Maar ze gaan wel hun kindje ontmoeten. Waarschijnlijk worden ze er al op gewezen. Maar het kan, later, erg waardevol zijn als er mooie foto’s gemaakt worden. Stichting make a memory doet zoiets.
Ik bedoel dit absoluut niet lullig overigens
Het klinkt als een drama .
Veel sterkte, jij zelf ook
Nouja misschien heeft ze in de komende weken een x behoefte aan een avondje chillen en nergens over na denken. Dan komen lieve vriendinnen goed van pas
@Wonderland +1 ik vond hem ook niet eng. Het idee van dat in je eigen huis + bloedvlekken is minder chill maar de film was niet eng.
Wat zielig zeg, ik vind het altijd zo verdrietig als een katje kwijt raakt. Wat ik je nog als tip wil meegeven: zet de (gebruikte) kattenbak voor de deur. Dit kan helpen de weg terug te vinden. En ga als het donker is en rustig (liefst echt midden in de nacht) roepen en zoeken. Dat is het tijdstip dat de meeste katjes wel tevoorschijn durven te komen. En zorg dan ook dat je een mandje hebt waar hij gelijk in kan. En de meeste katten zitten echt heel dichtbij huis verstopt, kan gewoon 4m verderop zijn. Katten die uit angst ontsnappen schieten meestal in een verstopplek heel dichtbij en gaan daar dan niet zo snel weg. En heb je al posters in de buurt opgehangen? Dat werkt toch ook vaak heel goed. Succes in ieder geval!
Ik volg een vrouw op instagram en haar kindje is vorig jaar dood geboren, volgens mij heeft ze ook wel eens wat gepost over hoe fijn ze het vond dat mensen er voor haar waren in de moeilijke tijd, misschien heb je er iets aan haar insta te lezen? (Staan wel foto’s op van hun doodgeboren kindje van 24 weken dus misschien vind je het schokkend)
Samenvatting
Haar insta is carientjex
Lijkt me verschrikkelijk…
Ik denk dat ze nu vooral de komende weken geleefd wordt en daarna in een “gat” valt. Je kunt als vriendin het beste haar dan “opvangen”; leuke dingen doen, haar meenemen ergens heen, met haar praten, knuffelen, film kijken.
Er voor haar zijn zodat ze niet afglijdt.
Oke ik heb soort van besloten morgen ochtend rond half 10 ofzo te gaan sporten of zou 't nog heel druk zijn ivm vakantie en goede voornemens? Veel mensen moeten gewoon werken toch