@Vriendelijkegroet38 en aan de buren vragen of je bij ze in de schuur mag kijken? Dan weten ze dat je je kat zoekt én zelf kijken in hun schuur werkt toch beter dan dat ze zelf even de deur opentrekken, niets zien, en weer dicht doen terwijl je kat daar misschien zit.
@Croky ook stil staan bij de dag dat het kindje geboren is, ik weet niet of je goed bent met data’s onthouden maar ook volgend jaar. En weet je wanneer de oorspronkelijke datum was dat ze uitgerekend was? Dat zal ze ook waarderen als je daarop terugkomt.
I did it!
Godverdetering ik had m’n matrasverwarmer aangedaan maar kennelijk stond ie nog op 1 en dan gaat hij niet aan als je m op 3 zet. Niks ergers dan een koud bed als je een warm bed verwacht (behalve droge mandarijnen)
Ah wat rot. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar wil je wel een virtual hug geven! Heel veel sterkte.
Hoop dat er toch iemand is met wie je kan bellen en anders plemp je het forum maar vol.
Sterkte! Lijkt me verschrikkelijk
Ik vind het super irritant dat ik zo telefoonverslaafd ben dat ik het continu uitstel om een boek te lezen. Ik vind lezen echt heerlijk, vroeger las ik iedere paar dagen 8 boeken, het maximale wat ik bij de bieb kon krijgen en dan ging ik ze weer ruilen voor 8 nieuwe.
En als ik begin in een boek ben ik niet te stoppen maar als ik me voorneem om om 20.00 te gaan lezen zit ik om 22.00 nog op die godsvergeten telefoon. Moet daar echt vanaf, goed voornemen dus.
Ik las op internet ook iets over het neerleggen van gebruikte kattenbakvulling toen een vriend een kat kwijt was. Ik weet niet of je een deur/tuin hebt waar je een beetje neer zou kunnen leggen? Die geur moet ze dan naar huis kunnen leiden.
Ik wil dit dus ook! Twijfel om lid te worden van de bibliotheek hier. Vond boeken uitzoeken vroeger ook altijd zoooo leuk.
Hier precies hetzelfde. Ligt er naast me een boek en een telefoon pak ik toch weer die telefoon. Alsof het een magneet is waar ik naar toe wordt getrokken.
Ik kan om 00:00 inloggen in mn online werkomgeving om te zien waar ik morgen moet werken. Sinds wanneer ben ik zo sneu geworden dat ik daar op wacht…
En?
Wees welkom hier in ieder geval. Wat rot, kan je neiging om te willen drinken begrijpen, maar goed dat je zelf ook inziet dat je jezelf er uiteindelijk niet mee helpt. Misschien kan je het hier op het forum zetten als je de neiging voelt? Of kan je iemand appen die je ervan afhoudt? Hoop dat je nog iemand vindt, maar anders zeker niet terugdeinzen om dit forum te gebruiken. We hebben allemaal ervaring met hartenpijn en ook vast een aantal met ongezonde coping waar je toch naar toe neigt.
Huh dat is fakking ver weg. Of ben je niet meer in Amsterdam?
Ik ben zo moe en lig al ruim 1,5 uur in bed maar kan niet slapen. Haat dit.
Shit ik zou op tijd gaan slapen. Nouja lekker mislukt weer. Oh en mijn zusje kwam me tijdens het studeren een kop thee met wat lekkers brengen en vond dat zo lief
Ah nee. Sterkte en een knuffel
Kun je zo iemand bellen of evt naar irmand toe?
Na t dansen weeeer geborreld met 2 collega’s. Haha super random ook. Love it, wordt afkicken volgende week hoor als de vakantie voorbij is. En het laat naar bed en uitslapen ook.
Ik vind je heel dapper. Genoeg mensen (waaronder ik ook ooit) die dit door zouden laten sudderen en nog een tijdje ongelukkig zouden zijn vanwege het gemak en comfort van een relatie. Maar jij kiest voor je eigen geluk. Als je zo sterk bent komt de rest ook echt wel goed. Wees heel lief voor jezelf de komende tijd en heel veel sterkte! Weet niet waar je woont maar er wonen altijd wel meiden van het forum in de buurt die willen meeten
Ik vrees er een beetje voor. In mijn sportschool is het sowieso veeel drukker deze kerstvakantie en gisteren zelfs nog drukker dan vorige week.