Wat je even kwijt wil #31

Ja, het is al langer aan de gang, vandaar dat ik ook al weg wilde. Het wordt alleen steeds erger. Management is wel bekend om dit soort dingen, de afgelopen jaren zijn er meerdere malen mensen ‘ineens’ ontslagen. Ik wil ook niet blijven en ben bezig met een nieuwe baan (wat best goed lijkt te lopen) maar ik krijg echt angst bij het idee dat ik hier nog tenminste 3 maanden moet blijven (zo lang is de opzegtermijn). Ik ga inderdaad vandaag contact opnemen met de bedrijfsarts en huisarts.

1 like

We konden intern solliciteren op een hogere functie. Moest eigenlijk voor gisteren 08.00. Ik heb het net verzonden met de uitleg dat ik ziek was. Ik hoop dat m’n brief nog mee genomen wordt in de overweging, maar vind dit wel tering spannend ofzo haha

Ik heb voor het laatst een beroepentest gedaan om mijn sterke en zwakke punten te leren kennen. Nu moet ik volgens die test gaan leren om beter samen te werken en anderen in vertrouwen te nemen.
Wie gaat ze vertellen dat ik autisme heb?

Mensen gaan je aanvallen om die opmerking in 3…2…1

Want ik heb het?

1 like

Ja Ross en Phoebe zijn het allerkutst. Chandler all the way

1 like

THEY WERE ON A BREAK!

geen antwoord op waar, maar wel welke. ik heb een latex kussen (geen vlokken) ondertussen hebben mijn man en dochter er ook een omdat dat toch echt heerlijk ligt. nooit meer opfluffen en hij blijft de hele tijd lekker zacht doch stevig.
betere beddenzaken hebben ze wel om te proefliggen (10/12 cm, zacht of medium etc…)
ik heb een mahoton nightflower soft 14 cm bijvoorbeeld

1 like

Ahh ik had zo gehoopt op klimaatspijbelaar.

8 likes

Ja! Dit vind ik altijd zo raar, als je in een winkel staat of dat er op straat iemand langsloopt met die geur, ik ben dan altijd meteen helemaal van de leg.

2 likes

Even wat extra slapen zodat je daarna wel aan de slag kan is ook productief he! Je kan denk ik beter 6 uur per dag uitgerust studeren, dan 8 uur zitten knikkebollen bij wijze van spreken. Maar succes you can do it!!!

Ik heb echt precies hetzelfde. Ik heb het gevoel al mijn studiewilskrachten in het vorige (eerste) blok al verbruikt te hebben ofzo. Gaat een goed jaar worden :ok_hand:

Ahh ik had ook echt voor 2 vakken net een 6, had er drie omdat ik er nog een moest doen van een eerder jaar dus helemaal op daarna. Toen het klaar was een paar keer gehuild omdat ik dacht dat ik niks gehaald had. Dus begrijp m helemaal.
Jij ook succes!!! Het is is laatste nog eventjes en het is klaar :blush:
Ben ook net de bieb in om nog even m’n best te doen voordat de vakantie begint.

1 like

Ik snap niks van deze reactie. En @Vaiana ook niet zo te lezen.

3 likes

Meh. Er zit een hele grote dikke zilvervis in de hoek bij het plafond. Maar dat is 3 meter hoog dus daar kan ik niet bij. Nu maar hopen dat hij daar rond blijft hangen tot mijn vriend thuis is.

Ik ben zo slaperig en word er gek van. Ik wil zo graag diep en lekker slapen snachts maar ik lag me weer dingen van mijn werk te bedenken en midden in de nacht lag ik een uur wakker grrr.

Ik denk dat ik het wel snap. Vaak als mensen hun perfectionistische/sociaal ongemakkelijke trekjes “autistisch” of zichzelf een autist noemen dan wordt daar vaak op gereageerd.
Ik had mijn post eerst ook anders verwoord (ipv. Dat ik autisme heb, zei ik dat ik een autist ben) dus misschien komt daardoor die reactie.

1 like

Ik zie nu pas dat ik het verkeerd gelezen heb. Ik las “Willen ze me hiermee vertellen dat ik autisme heb”

“Ik ga goed op de zon”

Brb ff kotsen

13 likes

Je hebt het maar druk mee je zou daar ook gewoon een baan van kunnen maken en coach kunnen worden.

1 like