Hahaha dat verklaart een hoop!
Ik heb een collega die als ze het even koud heeft de verwarming op 25 graden zet. Jezus meid jij hebt net een uur op het kantoor stil gezeten tuurlijk heb je het koud maar laat ons niet stikken on deze tropische hitte.
Wil ook niet weten wat zij haar team betaald denk ik, als ze daar blijkbaar maar 2500 euro per maand aan kwijt is. Of zou team gewoon een overtrokken woord zijn voor mensen die een paar uurtjes per week werken
Herkenbaar Helpt het misschien om wat pauzes te nemen tussen het leren door?
Ik heb echt zo’n last van een winterdip. Niet qua stemming want ik voel me wat dat betreft prima, maar ik ben zó ontiegelijk moe. Kan sochtends mijn bed niet uit, val echt binnen paar seconden terug in slaap als ik op snooze druk, rijd auto met mijn raam open om maar alert genoeg te blijven… bleh wat irritant dit.
een krachttraining van 2 uur??? elke dag
Yup, that sums it up.
Ik lig nog steeds in bed. Het is dat ik over 1,5 uur een afspraak heb dat ik er nu toch uit moet maar anders was ik blijven liggen
Denk dat het vooral van hoeveelheid dagen afhangt. Hier wordt er gerekend met 3%.
Ja snap ik wel! Heb er verder geen tips voor sorry!
Pomodori-techniek? Met een timer steeds 25 minuten focussen en dan 5 minuten pauze?
Geen idee of dat echt zo is, maar ik heb hier ook last van. Sinds ik verhuisd ben naar een ouder pand ligt er overal zoveel stof, terwijl ik daar in mijn vorige huis (nieuwbouw) veel minder last van had.
Sorry one issue forummer hier. Vandaag moest ik ook hele dag lesgeven. Maar m’n mentor breekt de hele tijd in en neemt dan de instructie bijv over. Dat heb ik tegen haar gezegd in de pauze, dat ik dat vervelend vind, gelukkig was ze het helemaal met me eens en gaat ze erop letten. Maar nu net zei ze dat ze echt ziet dat ik wel kan en dat ik er klaar voor ben om het gewoon zelf te doen, ze ziet dat ik nog moet leren maar het zijn dingen die je leert door het te doen in je eigen klas.
Pffffff eindelijk iets leuk gehoord hahah en precies hoe ik er zelf ook over denk.
‘Ik ga goed op de zon’
De like is voor stik in je zonnestralen.
Dan denk ik ook dat dat 't is! Echt vervelend. Als ik ga verhuizen wil ik weer terug naar nieuwbouw, onder andere hierom haha
Er wordt naar beiden gekeken, veel gehanteerde normen zijn 5% verzuim en 1 ziektemelding per jaar
Mijn moeder is soms zo slecht met geld. Ze heeft niks meer maar vertikt het om de soep en pasta uit de kast te eten. Echt om te janken.
Hoe moet dit gaan als ik uit huis ben?
Dankjewel voor de tip! Dat is nog wel een idee om te proberen. Welk model heb je precies van Philips?