Wat je even kwijt wil #31

Ik voel me een scandinavische baby.
Alle ramen/balkondeur open, voor het gevoel lig ik dan buiten. En lig ingepakt in bed, half te slapen met een kruik. Hopelijk waaien de ziektekiemen nu weg.
Zonnetje schijnt zelfs, misschien zo maar echt naar buiten slepen.

31 likes

Een lutjepotje!

2 likes

Moest even googlen wat het is, nooit geweten dat het zo heet. Voor volwassenen lijkt me dat ook fijn.

1 like

Ik had een kleinigheidje opgestuurd naar iemand om te bedanken voor iets wat hij voor mij had gedaan en nu appt hij me om te bedanken voor het bedankje haha. Alleen ik weet nooit wat ik op zulke berichten moet zeggen dus nu durf ik niet meer online te komen op whatsapp

2 likes

Hahaha dit is echt zon terug komend iets op t forum. Het ziet er ook heel grappig uit met kind erin.

1 like

Omg m’n studievriendin is net gebeld met de uitslag voor d’r scriptie en ik nog niet en ik stress zo. ik moet er gewoon van huilen. ik trek dit niet.

2 likes

Wat spannend! Succes met wachten :heart:

1 like

indd wat raar!
Lijkt wel een plek waar je je baby kan afgeven als je er geen zin meer in hebt ofzo alsof je het te vondeling legt langs de weg… ?? :persevere:

1 like

Ik ben net gebeld door mijn begeleider omdat hij mij persoonlijk wilde feliciteren met een 9,1 voor mijn scriptie. Ik ben zo zo zo zo blij en had dit zo niet zien aankomen. Even een potje trillen en huilen nu.

155 likes

Waauw, gefeliciteerd!! :partying_face::partying_face:

1 like

Wat goed! Gefeliciteerd!!

1 like

Yes! Gefeliciteerd!

1 like

ik krijg nu een mail van docenten dat de herkansing voor een paper vrijdag is, in m’n tentamenweek? terwijl alle herkansingen altijd in januari zijn

voel me once again erg genaaid

1 like

5% is een gemiddelde over de organisatie, dus daar valt ook het nodige langdurige ziek (tot 2 jaar, want vanaf dan val je onder het uvw dacht ik) onder. En het gaat natuurlijk altijd over gemiddeldes, ook met meldingsfrequenties.

@Rozevarken wat een mooi cijfer, gefeliciteerd! Volgens mij heb je er hard voor gewerkt ook!

2 likes

Wow wat super goed! Gefeliciteerd!! :tada::tada:

1 like

Staat op Netflix!

@Rozevarken Wauw, wat goed! Gefeliciteerd!

2 likes

Oh dit klinkt echt hemels!

Gefeliciteerd! :fire:

1 like

Ahh trots op jou! Gefelii

1 like

Wooow wat goed, gefeliciteerd! Nog nooit gehoord van iemand met zo’n hoog scriptiecijfer geloof ik, heel knap!

1 like