Wat je even kwijt wil #31

Ik moet als ik eikeltjes zie altijd aan hem denken door die pyjama. :joy:

3 likes

Ik ben al de hele dag super down en verdrietig en ik heb geen idee waarom eigenlijkā€¦Mā€™n vriend is vandaag extra lief voor me, terwijl hij niet eens weet dat ik me zo voel en kan het niet eens opbrengen om lief terug te doen. Zit nu ook al 20 minuten te huilen en weet niet eens waarom.

1 like

De enige persoon waar ik langer dan een half uur mee kan telefoneren is mijn oma.

10 likes

Er staan steeds 0 OV-fietsen beschikbaar in de NS-app, maar hoe up-to-date is die app? Weet iemand dat?

Is er hier iemand die ervaring heeft met kin-fillers en mijn haar ervaring daarmee wil vertellen? :biggrin:

Omg ik ben zo verliefd op Aldous Harding

Lastig! Zal ff omschakelen zijnā€¦ maar is goed mee te leven hoor :blush:

1 like

Ik kan eindelijk weer op rekening bestellen nu H&M eindelijk met Klarna samen werkt! Direct goed gebruik van gemaakt. :grimacing:

1 like

Omfg mijn werkplaats is een van die verzamelplekken van die boeren morgen. En ik reis al 70 minuten zonder file (nee OV is geen optie).
Ik had er al weinig sympathie voor en nu weer de zoveelste actie Ć©n die gemaakte vergelijking tussen vervolging van de joden en de boerenkwestie maakt dat ik er nu ZO ONTZETTEND KLAAR MEE BEN.

9 likes

Ik stapte uit de tram en liep naar de Primark (in Den Haag). Dus ik loop zo van de stoep van de halte en ik zie hem zo lopen. Ik dacht: Hee wat grappig een wilde politicus. Maar ik liep gewoon verder, want verder kon het me niet zoveel schelen. En opeens kijken we elkaar aan en hij kijkt ongeveer zo naar me, maar dan zonder het hoofdschudden:


Nou, toen was ik beledigd :sob:

2 likes

Ik heb laatst geurstokjes bij de action gekocht die dus ruiken naar een oude scharrel, maar ik weet niet meer wie en elke keer als ik er voorbij loop denk ik ā€œwie the fuckkkkk was datā€

8 likes

Hm maar waren die andere plekken ook al leeg toen die auto aan kwam? Misschien was dit wel het enige vrije plekje en stond de auto daarnaast scheef waardoor hij/zij geen andere mogelijkheid had om te parkeren.

Maar ik snap je frustratie hoor, zou het liefst met mijn sleutel over de auto krassen als iemand zo geparkeerd staat naast mijn auto.

Een tijdje geleden toen mijn schoonouders hier waren hebben we thuisbezorgd besteld op de kredietkaart van mijn schoonvader. Ik maakte nog het flauwe grapje ā€œhaha volgende keer bestel ik op jouw kosten, haha lololā€

Ja daā€™s nu dus gebeurd :face_with_hand_over_mouth: Blijkbaar slaat ubereats je kredietkaartgegevens automatisch op en kan je ze zelfs niet verwijderen. Fucking irritant wel.

Mijn schoonvader vond het gelukkig niet erg (hij wil zelfs niet dat we 't terugbetalen, burgers en friet voor 4 man joh!!! wat 'n engel).

29 likes

Ik had een paar weken terug seks met een kerel uit de stad, viel tegen, kan gebeuren. Geen contact meer gehad. Voegt hij me nu toe op linked in??

15 likes

Hahahahaha wtf

Hahaha hebben jullie op carrieregebied raakvlakken? Zo ja zou ik het gewoon accepteren. Beetje raar maar wie weet!

Ja, we werken In hetzelfde veld, hadden ook een paar gemeenschappelijke connecties. En no way dat ik die kerel ga accepteren, op deze manier ga ik niet netwerken, lijntjes warmhouden mijn reet.

Ook goed!

Jaa ik heb ook gekeken wat een verhaal. Hoe moet die vrouw zich wel niet gevoeld hebben. :sob::sob:

Ik kan niet slapen en ik vind het zo irritant. Word de laatste week steeds wakker tussen 1-3 uur en val dan echt niet meer in slaap :weary::triumph: