Bah, wat een misselijkmakende vrouw. Goed voor haar dat ze zover gekomen is maar dat zelfingenomen toontje en die suggestie dat als je maar hard genoeg werkt je overal kan komen.
En dat ze geen cent over heeft voor haar moeder ook al heeft die het momenteel moeilijk. Echt dat zo’n mensen kunnen bestaan.
Ben helemaal in shock.
Wajo, dat zulke mensen bestaan
Even een vraagje voor de studenten onder ons: klopt het dat je voor een vak van 5 ects 14 uren per week kwijt bent?
Ik had dus van die capsules met oa visolie erin. En ik beet er dus op (ik was gewoon benieuwd hoe dat er van binnen uitzag, vloeibaar of poeder) en omg doe dat nooit ten eerste proefde het echt naar rotte vis en ten tweede zit het nu op mn handen en krijg die geur niet weg
Ligt eraan hoelang het vak duurt maar 1 punt = 28 uur.
Ik heb twee oliebollen gegeten.
Ja dus dat is fijn, nog even door tot vrijdag begin van de middag en dan 2 weken vakantie!
1 ects staat gelijk aan 28 uur. Op mijn uni zijn vakken 6 ects en duren meestal 7-8 weken, dus ca. 21-24 uur per week voor 6 ects. Dan zou 5 ects 17,5-20 uur zijn. Maar ik ken zelf weinig mensen die zoveel uur bezig zijn aan een vak per week.
En was het vloeibaar of poeder? Ik durf zulke pillen ook niet te nemen, heb wel eens gehoord dat je dan ook vissmaak opboert. Lijkt me zo smerig.
Ik ben nog nooit daadwerkelijk 28 uur per punt met een vak bezig geweest.
Er is uit het niets een stuk van m’n kies afgebroken… maar de tandarts heeft pas over 3 weken tijd😖
Zo ongemakkelijk en niet grappig die roasts. We moeten tegenwoordig ook echt alle domme hypes uit vs overnemen. En dan al die lui die geroast worden die zichtbaar als een boer met kiespijn lachen.
Ik had dit laatst ook! is het een groot stuk? Bij mij zei de tandarts dat er niks aan ging doen, want een nieuw stukje erop zetten zou er toch weer af breken/vallen.
Vloeibaar het spatte echt in mn mond en op mn kleren. Durf ze nu dus ook niet meer te nemen
Ik heb 3 stijltangen maar over alle 3 niet echt tevreden. Heb ook al veel stijltangen versleten maar nog steeds vond ik CHI het best. Dus ik heb nu weer een CHI stijltang besteld die afgeprijsd was maar alsnog 110 euro en ik weetniet of ik nu ervan baal of me erop verheug.
Top. Ik koop laatste tijd steeds dingen bij de Action nu wat niet goed werkt en ik neem uiteraard nooit bonnetje mee van de Action dus nu zit ik met 2 voorraadbakjes waar deksel niet van blijft zitten.
mijn god, wat een vreselijke heks.
Ze zegt dat ze haar moeder niets kwalijk neemt. „Ik heb wel altijd gevoeld dat ze van ons hield. Mijn moeder is een warme vrouw.”
Maar geld zal ze haar nooit toestoppen, ook niet nu dat gemakkelijk kan en haar moeder het misschien goed kan gebruiken. „Het klinkt misschien lullig, maar ik heb niet het gevoel dat ik iets terug moet doen. Wat ik heb bereikt, heb ik aan mijzelf te danken.”
Wat een ondankbaar stuk vreten.
Nee haha heb alles cash betaald.
Volgens mij word ik ziek
En als ik niet ziek word: vind het echt jammer om nooit meer standaard (soort van) vrij te zijn rond kerst/oud en nieuw. Vind eigenlijk dat kantoorwerk gewoon stil moet kunnen liggen tussen die dagen, maar wie vertelt dat mijn baas.